ذکر و دعای قوی برای طلب فرزند و صاحب بچه شدن از امام صادق

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com ذکر و دعای قوی برای طلب فرزند و صاحب بچه شدن از امام صادق را قرار دادیم . ذکر و دعای مجرب و سریع الاجابه زیر برای بچه دار شدن و طلب فرزند و بچه سالم از امام صادق (ع) توصیه شده است و دارای تاثیر شگفت انگیزی در این زمینه می باشد …

ذکر و دعای قوی برای طلب فرزند و صاحب بچه شدن از امام صادق

دعا برای بچه دار شدن,دعای برای طلب فرزند و بچه,دعا برای آوردن بچه سالم,دعای به دنیا آوردن بچه خوب,دعای مجرب برای بچه دار شدن,دعای سریع الاجابه صاحب بچه شدن,بهترین دعا برای طلب بچه

ذکر و دعای قوی برای طلب فرزند و صاحب بچه شدن از امام صادق

سلیمان جوزی از زراره نقل کرد:

نزد هشام بن‌عبدالملک رفته بودم که برای اجازه ملاقات دادن معطل نمود و من ناراحت شدم، هشام نگهبان پولداری داشت که فرزندی نداشت، امام باقر (ع) به او نزدیک شد و فرمود: مرا به نزد هشام ببر تا دعایی به تو آموزش دهم که دارای فرزند شوی؟

نگهبان قبول کرد و ایشان را نزد هشام برد و کارش را انجام داد و زمانی که بیرون آمد، نگهبان گفت: جانم فدای شما! آن دعا را به من بیاموز.

ایشان فرمود:

هر روز صبح و عصر هفتاد مرتبه بگو: سبحان‌الله، ده مرتبه استغفرالله و نه مرتبه تسبیح و آن را با استغفار تمام کن که خدواند عزوجل می‌فرماید که از خداوند عزوجل آمرزش بطلبید، چرا که او آمرزنده است.

بیشتر بخوانید  خواص ذکر الله برای حاجت,طریقه ختم ذکر یا الله برای طلب حاجت

از آسمان آب گوارا برایتان نازل کرد و به وسیله مال و فرزند به شما کمک کرد و برایتان باغ‌ها و نهرهایی قرار داد، نگهبان این ذکر را گفت و دارای فرزندان بسیاری شد و بعد از این همیشه به دیدار امام باقر و امام صادق (ع) می‌رفت.

سلیمان گفت: با دختر عمه‌ام ازدواج نمودم و این‌ها را خواندم ولی فرزنددار نشدیم، آن را به همسرم یاد دادم او خواند و ما بچه‌دار شدیم و فهمیدم که اگر زن بخواند بچه‌دار می شود، و این دعا را به کسانی که بچه‌ار نمی‌شدند آموزش دادم و آنها هم دارای فرزندان زیادی شدند.

  منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *