ذکر مجرب برای رفع بد دهنی و فحاشی همسر

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com ذکر مجرب برای رفع بد دهنی و فحاشی همسر را قرار دادیم . برای جلوگیری از بد دهنی و بدرفتاری و فحاشی همسر می توان از ذکر و دعای مجرب زیر استفاده کرد . بد دهنی و لحش گفتن یکی از عادت ها و خصوصیات بد اخلاقی همسر و شوهر می تواند باشد …

ذکر مجرب برای رفع بد دهنی و فحاشی همسر

سوره برای جلوگیری از بد دهنی شوهر و همسر,ذکر برای جلوگیری از بدرفتاری همسر

ذکر مجرب برای رفع بد دهنی و فحاشی همسر

برای رفع صفت لغو گوئی و فحاشی همسرتان یا هر شخص دیگر بر غذایی که قصد خوردن آنرا دارد شصت و دو مرتبه “یا حمید “بخوانید

نحوه برخورد با همسر فحاش و بد دهن :

در زمینه بددهانی و ناسزاگویی، نتایج این رفتار است. فرد بددهان می تواند به راحتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهد و بترساند. وی گاه با بددهانی خود را محق جلوه می دهد و مزایایی کسب می کند. از سوی دیگر برخی افراد با بددهانی و دشنام دادن احساس بزرگ شدن و بلوغ می کنند. در برخی طبقات اجتماعی، مشاغل و گروه های خاص نیز استفاده از الفاظ زشت و بددهانی نشان دهنده عضویت فرد در آن گروه است و افرادی که در چنین گروه ها و طبقاتی عضویت دارند اگر از الفاظ زشت رایج درگروه استفاده نکنند کم کم طرد می‌شوند.

همسر شما در لحظات خاصی بددهانی و ناسزاگویی می کند. حتما لحظاتی، هرچند کم، وجود دارد که او به هنجار سخن می گوید و از الفاظ زیبا استفاده می کند. عکس العمل شما در چنین لحظاتی بسیار مهم است. اگر در هر شرایطی همسر شما زیبا سخن گفت یا از الفاظ درست استفاده کرد باید به شیوه مثبت پاسخ دهید. باید به گونه ای عمل کنید که وی تشویق به ادامه این رفتارها شود. شما باید لحظاتی را که وی زیبا سخن می گوید به رسمیت بشناسید و او را تشویق کنید و از زخم زبان یا انتقام گرفتن در این لحظات بپرهیزید.

  منبع : دعا سایت

بیشتر بخوانید  سحر و طلسم جنون و بیقراری چیست - نحوه باطل کردن طلسم و سحر جنون

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *