ذکرهای قرآنی برای به دست آوردن پول و ثروت زیاد و برکت در کار

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com ذکرهای قرآنی برای به دست آوردن پول و ثروت زیاد و برکت در کار را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . ذکرهایی که در این بخش از سایت ملکوتی ها قرار دادیم تاثیر زیادی در افزایش رزق و روزی و کسب مال و پول و ثروت فراوان دارند . برای اینکه مالی و ثروتی از غیب به شما برسد این ذکرها بسیار موثر و معتبر می باشند .

ذکرهای قرآنی برای به دست آوردن پول و ثروت زیاد و برکت در کار

ذکرهای قرآنی برای به دست آوردن پول و ثروت زیاد و برکت در کار,ذکرهای مخصوص پول و ثروت,ذکر به دست آوردن ثروت زیاد,ذکرهای تضمینی کسب مال و ثروت,ذکرهای قوی برای رزق و روزی,ذکرهای سریع الاجابه ثروت و پول زیاد

هر پنج شنبه ۴۰مرتبه سوره نصر خوانده شود تا مالی بیابی که در خاطرت نگنجد.

روایت شده است هر کس در وقت صبح قبل از تکلم سه بار بخشی از آیه ۱۴۴ سوره مائده را بخواند روزی او از جایی برسد که گمان نداشته باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَیْنا ماءِدَهً مِنَ السَّماءِ تکُونُ لَنا عیدًا لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا وَ آیَهً مِنْکَ وَ ارْزُقْنا وَ أَنْتَ خَیْرُ الرّازِقینَ.

برکت پول روز جمعه در میان دو نماز به یک خط بنویس ( یعنی خط دوم نرود ) دعا را و در کیف پولت قرار بده تا همیشه غنی باشی.

بسم الله الرحمن الرحیم و لقد مَکّنّا کم فى الارض و جعلنا لکم فیها معایش قلیلا ما تشکرون.

جهت توانگری و دوام ملک و بزرگی و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالک شدن املاک و غیره مداومت نماید بر اسم «یا مالک» و اگر کسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب ۱۰۰۰ مرتبه این اسم را بخواند تمام حوائج دنیا و آخرت او برآورده شود. عدد کبیر این اسم ۹۰ می‌باشد.

بیشتر بخوانید  طلسم کله بند صبی - خواص و آثار طلسم کله بند

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *