دعا و ختم سریع الاثر مهر و محبت بین دو نفر

دعا و ختم سریع الاثر مهر و محبت بین دو نفر

دعا و ختم سریع الاثر مهر و محبت بین دو نفر
دعا و ختم سریع الاثر مهر و محبت بین دو نفر

در این پست از سایت ملکوتیها دعا و ختم سریع الاثر مهر و محبت بین دو نفر را قرار داده ایم.دعای بسیار قوی برای جلب معشوق از راه دور و ایجاد مهر و محبت بین دونفر را قرار داه ایم.

دعا و ختم سریع الاثر مهر و محبت بین دو نفر
دعا و ختم سریع الاثر مهر و محبت بین دو نفر

دعا و ختم سریع الاثر مهر و محبت بین دو نفر,دعا محبت بین زن و شوهر,دعا محبت شوهر,دعا محبت از راه دور,دعا محبت با فلفل سیاه,دعا محبت با نمک,دعا محبت فوری,دعا محبت شدید,دعا محبت

 

دعا و ختم سریع الاثر مهر و محبت بین دو نفر

دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق

برای جلب محبت و زبانبند فرد مورد نظرش ، دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و به همراه خود نگهدارد :

اللهم رب جبرئیل و میکائیل و اسرافیل و عزرائیل و رب الملائکه المقربین و رب الجن و الانس و الشیاطین اعطف قلب محبه فلان بن فلان (نام فرد مورد نظر و مادرش را بنویسد) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و نام مادرش را بنویسد) العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا .

دعای محبت بسیار قوی

(دعای سریع الاجابه آیت الله بهجت)

آیت الله العظمی شیخ محمد تقی بهجت در حاشیه قرآن شخصی خود دستور عمل زیبایی را نوشته بودند که در ادامه می خوانید:

هر کس در بین الطلوعین یعنی بین فجر کاذب و فجر صادق ( ۵ دقیقه قبل از اذان صبح تا ۵ دقیقه بعد از اذان) این ذکر را بگوید هر حاجتی داشته باشد برآورده میشود ولو اگر تشرف به خدمت امام زمان (عج) باشد:

صلوات (۱۴ بار)

یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی (۴۰ بار)

صلوات (۱۴ بار)

دعای سریع الاجابه از آیت الله بهجت 5/5 1

 

دعای مهر و محبت بهجت

در روایات آمده است که مردی خدمت حضرت امیرالمؤمنین(ع) شکایت کرد از دیر شدن جواب دعایش فرمود چرا نمی خوانی دعای سریع الاجابه را پرسید که آن کدام دعا است فرمود بگو:

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ باِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ

نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیی ءُ بهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بهِ کُلُّ شدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍ

عَنیدٍ لاتَقَرُّبهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بهِ سَماءٌ وَیَاْمَنُ بهِ کُلُّ خائِفٍ وَیَبْطُلُ بهِ سحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَبَغْیُ کُلِّ باغ وَحَسَدُ کُلُّ حاسدٍ وَیَتَصَدَّعُ

لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّوَ الْبَحْرُ وَیَسْتَقِلُّ بهِ الْفُلْکُ وَ حَتّی حینَ یَتَکَلَّمُ بهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ

الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ الَّذی سَمَّیْتَ بهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بهِ عَلی عَرْشکَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ

اَسْئَلُکَ بکَ وبهِمْ اَنْ تُصَلَّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَکَذا.

دعای سریع عزیز شدن

بیشتر بخوانید  خواص سوره یاسین برای آزادی از زندان و رهایی از زندان و بند

روز یکشنبه نوشته ذیل را بر خرما یا شرینی بخواند و به شخص مطلوب بخوراند. محبت میان آنها بسیار زیاد خواهد شد:

فَسُبْحَانَ الَّذی بیَدهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ * و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

دعای محبت فوری از راه دور

برای افزایش محبت و احضار محبوب ، چهل و یک دانه فلفل سیاه سالم تهیه کند و و به نیت افزایش محبت و احضار مطلوب ،  بر هر دانه از آنها چهار مرتبه سوره مبارکه قریش را بخواند و سپس در آتش اندازد. فرد مطلوبش بیقرار میشود و دیوانه وار او را دوست خواهد داشت :

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿۱﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿۲﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿۳﴾ الَّذی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿۴﴾

 

دعای مهر و محبت بین دو نفر

برای بیقرار کردن مطلوب، طلسم احضار عشق از راه دور و دعا برای تسخیر قلب دیگران مطالب زیادی وجود دارد. دعا و نیایش همیشه یکی از مهمترین راه ها برای جلب محبت پسر از فاصله دور است. دعا هایی مانند: دعای جلب محبت سریع و قوی بین دو شخص ، دعا برای تسخیر قلب معشوق یا جلب محبت قوی. اصلی ترین دعا هایی است که در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

در این مطلب همچنین یک دعای محبت سریع الاجابه به شما معرفی می کنیم که نتجه معجزه آسایی در ایجاد مهر و محبت بین دو نفر دارد. این دعا ها عبارت اند از: دعای عجیب محبت با فلفل سیاه، دعای محبت فوری زن وشوهر، دعا برای رفع کدورت، دعا برای عاشق کردن، دعای محبت فوری.

 دعای مهر و محبت شدید

 برای افزایش مهر و محبت قوی بین دو عاشق، آیه شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه یا دانه نمک بخواند (بصورت تک به تک) و بر آنها بدمد و سپس بگوید به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان (اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید) و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد . فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

سوره 36. یس آیه 77-80

“قُلْ یُحْیِیهَا الَّذی أَنشَأَهَآ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَهُوَ بکُلِ ّ خَلْقٍ عَلِیمٍ* الَّذی جَعَلَ لَکُم مِّنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَاراً فَإِذَآ أَنتُم مِّنْهُ تُوقِدُونَ”.

 دعای مهر و محبت از فاصله راه دور

 جهت اینکه کسی را به مهر و محبت خود متمایل نمائیم بگونه ای که دوری ما را تحمل ننماید و ما را عمیقا دوست بدارد آیات کریمه ذیل را بخواند و به طعام یا آب بدمد و سپس به او بخوراند یا بنوشاند.

بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»(سوره نمل، آیه 30 و 31). «لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»(سوره قصص، ایه 10)

  دعا برای رفع کدورت بین زن و شوهر.

هر کس که در نظر دارد کدورتی را بین خود و همسرش رفع نماید خواه بین خودش یا همسرش یا بین دو فرد متفاوت شب جمعه دو رکعت نماز “با حضور قلب کامل” بخواند. در هر رکعت پس از حمد، آیه الکرسی را یکبار بخواند و سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را یازده مرتبه بخواند. و به شیوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگوید:

(یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتی انک علی کل شی قدیر). بجای کلمه فلان، اسم مطلوب را بگوید.

 دعا برای اشتی با معشوق

 برای آشتی و رفع کدورت میان دو نفر آیه شریفه ذیل را سه مرتبه قرائت کند و به سمت فردی که مد نظر است بدمد، حتما میان آنها آشتی برقرار خواهد گردید و حتی فرد مقابل از او عذر خواهی خواهد نمود. آیه ذیل را بخواند :

بیشتر بخوانید  روش برداشتن ترس از بدن با نمک برای رفع ترس و رسیدن به آرامش

وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ .

 دعای مهر و محبت بین دو نفر

 سوره 36. یس آیه 77-80 برای رسیدن به دعای مهر و محبت بین دو نفر نیز توصیه می شود. برای افزایش مهر و محبت بین دو نفر آیات شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه یا دانه نمک بخواند (بصورت تک به تک) و بر آنها بدمد و سپس بگوید به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان (اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید) و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد . فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

سوره 36. یس آیه 77-80

 “قُلْ یُحْیِیهَا الَّذی أَنشَأَهَآ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَهُوَ بکُلِ ّ خَلْقٍ عَلِیمٍ* الَّذی جَعَلَ لَکُم مِّنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَاراً فَإِذَآ أَنتُم مِّنْهُ تُوقِدُونَ”.

 دعا برای عاشق کردن

این دعای عجیب هم جایی مشاهده کردم و جالب بود. تصمیم گرفتم به آن اشاره کنم.  برای افزایش مهرومحبت میان دو فرد، دعای ذیل را ( که در بعضی نوشته ها طلسم نامیده اند) در کاغذ بدون خط بنویسد و در آتش اندازد. مهرومحبت میان آن دو نفر زیاد خواهد شد.

اه اه اه اه اه اه اه اع ل ها اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع که فلان بنت فلان (نام فرد مورد نظر و نام مادرش) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و مادرش ) الساعــه الساعــه الساعــه العجل العجل العجل العصا العصا العصا الساعــه الساعــه الساعــه النار النار النار

   دعا برای اشتی فوری

 هفت مرتبه سوره نصر را بر روی هفت دانه فلفل سیاه بخواند و سپس آنها را یک به یک در آتش بیاندازد

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿۱﴾ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿۲﴾ فَسَبّحْ بحَمْد رَبّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿۳﴾

 دعای از بین بردن دشمنی

 برای رفع کدورت و خصومت در هر رکعت پس از حمد، آیه الکرسی را یکبار بخواند و سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را یازده مرتبه بخواند. و به شیوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگوید:

(یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتی انک علی کل شی قدیر). بجای کلمه فلان، اسم مطلوب را بگوید. مجرب و صحیح است.

به یاد داشته باشید برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و ازدواج لازم است دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

به همین دلیل به شما توصیه می شود حتما از سایت روانشناسی نوین بینش دیدن فرمایید. در این سایت به شما آموزش داده می شود چگونه برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید و دانش لازم را نیز در زمینه ی روابط عاشقانه و ازدواج بدست آورید.

دعای مهر و محبت از راه دور

دعا برای اشتی فوری،دعای رفع کینه،دعا برای رفع کدورت خانوادگی،دعا برای اشتی با معشوق،دعا برای رفع قهر،دعا برای آشتی از راه دور،دعا برای رفع کدورت بین دو نفر،دعا برای اشتی با معشوق،دعای مهر و محبت بین زن و شوهر،دعا برای عاشق کردن،دعا برای اشتی فوری،دعا برای جلب محبت پسر از راه دور،بیقرار کردن مطلوب از راه دور،طلسم از راه دور،دعای جلب محبت سریع،  طلسم احضار عشق از راه دورریا،دعا برای جلب محبت قوی،دعای محبت با فلفل سیاه،دعا برای احضار آنی معشوق،

بیشتر بخوانید  دعا برای محبت و تسخیر دیگران - دعا برای فروش خانه و ملک

هر فردی اگر بخواهد در دعای مهر و محبت از راه دور موفق شود، لازم است دانش لازم را نیز بدست آورد و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کند( در کنار دعا).

خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

 

دعا برای جلب محبت پسر از راه دور

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این که با کسب کمالات خود را دوست داشتنی می سازیم، باید از خدا هم بخواهیم ما را محبوب بندگان خودش کند و عرض کنیم:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَی جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّی لَا یکُونَ لِی فِی قَلْب أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبلُونِّی بوُجُوهٍ بَسیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی باسْمِکَ الْقُدُّوس الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»

«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلی مَلائکَتِکَ وَ إلی رُسُلِکَ وَ إلی عِبادکَ الصاّلِحینَ»

بیقرار کردن مطلوب از راه دور

سلام .این نکات کلیدی رو قبل از نوشتن خوب رعایت کنین.این نکات کلیدی را شما در هیچ سایت و از زبان هیچ استادی نشنیده اید.البته خیلی از اساتید هم این مسائل را رعایت نمیکنند(یه موقع بد برداشت نکنین.من قصد توهین هم ندارم)

قبل از شروع دعا این ذکر را خوانده به چهار طرف فوت کنید

((یا حفیظ یا حافظ یا وکیل یا متین))

بعد از آن ۷ بار آیت الکرسی بخوانید,ابتدا به خود و بعد به چهار طرف فوت کنید.بعد از آن هیچ تکلم نکنید.و قبل از نوشتن روی کاغذی که میخواهید دعا بنویسید فوت کنید.

سپس قبل از نوشتن با انگشت سبابه روی کاغذ بنویسید(یا بدوح).

توجه کنین گفتم با انگشت سبابه(انگشت اشاره).به انگشتتان نه جوهری بزنید نه چیزی فقط روی کاغذ( یا بدوح) را بنویسی

طلسم از راه دور

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوس خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)

(اگر فرد خاصی مورد نظر است میتواند پس از پایان دعا نام آن فرد و مادرش را ذکر نماید یا بنویسد

دعای جلب محبت سریع

برای افزایش مهر و محبت و آشتی میان زن و شوهر یا طالب و مطلوبی که با همدیگر اختلاف دارند ، آیات کریمه ذیل را با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط (در ساعت سعد مثل زهره یا مشتری یا شمس) بنویسد و یک نفر از دو طرف ، آنرا به خود نگهدارد. میان آنها مهر و محبت برقرار خواهد گردید. مجرب است.

آیه ۷۴ سوره بقره :

ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُمْ مِنْ بَعْد ذَلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَهً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبطُ مِنْ خَشْیَهِ اللَّهِ وَمَا اللَّهُ بغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ ﴿۷۴﴾

آیات ۱ و ۲ سوره انسان :

هَلْ أَتَی عَلَی الْإِنْسَانِ حِینٌ مِنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُنْ شَیْئًا مَذْکُورًا ﴿۱﴾ إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ مِنْ نُطْفَهٍ أَمْشَاجٍ نَبْتَلِیهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِیعًا بَصِیرًا ﴿۲﴾

طلسم احضار عشق از راه دور

آیات کریمه ذیل را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران و در یکی از ساعات سعد بنویسد و با خود نگهدارد.

آیات ۸۳ الی ۸۷ سوره انعام و بخشی از آیه ۸۸ سوره انعام :

وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَی قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ ﴿۸۳﴾ وَوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ کُلًّا هَدَیْنَا وَنُوحًا هَدَیْنَا مِنْ قَبْلُ وَمِنْ ذُرِّیَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَیْمَانَ وَأَیُّوبَ وَیُوسُفَ وَمُوسَی وَهَارُونَ وَکَذَلِکَ نَجْزی الْمُحْسنِینَ ﴿۸۴﴾ وَزَکَرِیَّا وَیَحْیَی وَعِیسَی وَإِلْیَاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ ﴿۸۵﴾ وَإِسْمَاعِیلَ وَالْیَسَعَ وَیُونُسَ وَلُوطًا وَکُلًّا فَضَّلْنَا عَلَی الْعَالَمِینَ ﴿۸۶﴾ وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَیْنَاهُمْ وَهَدَیْنَاهُمْ إِلَی صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ ﴿۸۷﴾ ذَٰلِکَ هُدَی اللَّهِ یَهْدی بهِ مَن یَشَاءُ مِنْ عِبَادهِ ۚ وَلَوْ أَشْرَکُوا لَحَبطَ عَنْهُم مَّا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿۸۸﴾

 

 

دعا و ختم سریع الاثر مهر و محبت بین دو نفر,دعا محبت بین زن و شوهر,دعا محبت شوهر,دعا محبت از راه دور,دعا محبت با فلفل سیاه,دعا محبت با نمک,دعا محبت فوری,دعا محبت شدید,دعا محبت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *