دعا برای سردرد و چشم درد و درمان و شفای درد چشم و سر

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعا برای سردرد و چشم درد و درمان و شفای درد چشم و سر را قرار دادیم . ذکر و دعای قوی و مجرب قرآنی برای برطرف شدن درد چشم و درد سر و خلاص شدن و رهایی از درد شدید چشم و درد سر و درمان و شفای فوری چشم درد و سردرد در سایت ملکوتی ها …

,دعای درد چشم,دعای درد چشم در مفاتیح,دعای درد چشم مفاتیح,دعای چشم درد بهجت,دعای چشم درد گنجهای معنوی,دعای چشم درد در مفاتیح الجنان,دعای چشم درد قوی,دعای شفای درد چشم,دعای درمان درد چشم,دعای مخصوص درد چشم,دعای قوی برای چشم درد,دعا برای شفای درد چشم,دعا رفع درد چشم,دعای برای رفع درد چشم,دعای برای درد چشم,دعا برای درد چشم کودک,دعا برای چشم درد اهل سنت,دعا برای چشم درد نوزاد,دعای مجرب برای درد چشم,دعا برای چشم درد نی نی سایت

دعا برای سردرد و چشم درد و درمان و شفای درد چشم و سر

 

دعای درمان چشم درد,دعای مجرب رفع سردرد,دعای رهایی از سردرد,دعای خلاصی از سردرد,دعای برطرف شدن سردرد,دعای درمان و شفای چشم درد

دعا برای سردرد و چشم درد و درمان و شفای درد چشم و سر

ابن سابور می گوید :

از حضرت علی (ع) نقل است که فرمود :

پیامبر اکرم (ص) سردرد بودند جبرئیل نازل شد و فرمود : ای محمد سردردت را با این تعویذ معالجه کن .

خداوند درد آن را کم خواهد کرد . ای محمد هر کس هفت مرتبه این تعویذ را بر هر دردی بخواند باذن الله شفا خواهد یافت بر محلی که درد می کند با دستت بر روی آن مسح کن و بگو :

بیشتر بخوانید  آیه 8 سوره آل عمران برای رفع درد سر و درمان و شفای درد شقیقه

بسْمِ‏ اللَّهِ‏ رَبِّنَا الَّذِی‏ فِی‏ السَّمَاءِ تَقَدَّسَ‏ ذِکْرُهُ‏ رَبِّنَا الَّذِی فِی السَّمَاءِ وَ الْأَرْضِ أَمْرُهُ نَافِذٌ مَاضٍ کَمَا أَنَّ أَمْرَهُ فِی السَّمَاءِ اجْعَلْ رَحْمَتَکَ فِی الْأَرْضِ وَ اغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَ خَطَایَانَا یَا رَبَّ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ أَنْزِلْ أَنْزِلْ شِفَاءً مِنْ شِفَائِکَ وَ رَحْمَهً مِنْ رَحْمَتِکَ عَلَى فُلَانِ بْنِ فُلَانَهَ

قاعده:

ابتدا وضو بگیرید و سپس دست بر موضع درد قرار داده و هفت بار دعای فوق را بخواند و با هر بار خواندن روی موضع فوت کند

این عمل را هر صب و هر شب انجام دهد. تا سه روز متوالی

ذکات این عمل:

تا سه روز روزی دو رکعت نماز برای شفای بیمار بخونید و بعد ۱۴ صلوات بعد از نماز بخوانید
مبلغ به اندازه ۶ قرص نان باید بیرون صدقه کنید

دعای رفع چشم درد

على (علیه السلام) فرمود: زمانى که رسول خدا (صلی الله علیه وآله) در جنگ خیبر مرا براى جهاد فرا خواند، عده‌اى به ایشان گفتند: چشم او درد مى‌کند. رسول خدا(صلی الله علیه وآله) فرمود: او را نزد من بیاورید خدمتشان رسیدم و عرض کردم: چشم من درد مى‌کند و چیزى نمى‌بینم. فرمود: نزدیک من بیا نزدیک رسول خدا(صلی الله علیه وآله) رفتم.

دستش را بر روى چشمم کشید و فرمود:

«بِسْمِ اللهِ وَبِاللهِ وَالسَّلاَمُ عَلَى رَسُولِ اللهِ! اللَّهُمَّ اكْفِهِ الْحَرَّ وَالْبَرْدَ وَقِهِ الاَْذَى وَالْبَلاَءَ».

«به نام خدا و با یارى خدا و درود بر رسول خدا. خداوندا! او را از گرما و سرما حفظ فرما و از آزار و بلا محفوظ دار».

على (علیه السلام) فرمود:

پس خوب شدم. سوگند به خدایى که پیامبر را با نبوّت گرامى داشت و رسالت را به او اختصاص داد و بر بندگان برگزید، پس از آن دعا گرمى و سردى و دردى در چشم احساس نکردم.

بیشتر بخوانید  تعویذ قرآنی برای رفع سردرد,نوشتن تعویذ برای شفای سردرد

امام باقر (علیه السلام) فرمود:

اگر پیامبر یا یکى از اعضاى خانواده یا اصحابش چشم درد مى‌گرفت، این دعا را می‌خواند:

«اللَّهُمَّ مَتِّعْنِي بِسَمْعِي وَبَصَرِي وَاجْعَلْهُمَا الْوَارِثَيْنِ مِنِّي وَانْصُرْنِي عَلَى مَنْ ظَلَمَنِي وَأَرِنِي فِيهِ ثَارِي».

«خداوندا! مرا از شنوایى و بینایی‌ام بهره‌مند ساز و آن دو را از وارثان من قرار ده و مرا بر کسى که به من ستم کرده یارى فرما و مرا خون خواه خودم قرار ده».

محمّد جعفى از پدرش نقل کرد که:

بسیارى از اوقات چشمم درد مى‌گرفت، در محضر امام صادق (علیه السلام) ]از این امر[ شکایت نمودم حضرت (علیه السلام) فرمود: آیا دعایى براى دنیا و آخرتت و براى درمان درد چشمت به تو بیاموزم؟ عرض کردم: بله فرمود: در تعقیب نماز صبح و مغرب بگو:

«اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ عَلَيْکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَاجْعَلِ النُّورَ فِي بَصَرِي وَالْبَصِيرَةَ فِي دِينِي وَالْيَقِينَ فِي قَلْبِي وَالاِْخْلاَصَ فِي عَمَلِي وَالسَّلاَمَةَ فِي نَفْسِي وَالسَّعَةَ فِي رِزْقِي وَالشُّكْرَ لَکَ أَبَدآ مَا أَبْقَيْتَنِي».

«خداوندا! به حق محمّد (صلی الله علیه وآله) و آل محمّد (صلی الله علیه وآله) از تو درخواست مى‌نمایم که بر محمّد (صلی الله علیه وآله) و آل محمّد: درود فرستى از تو مسألت دارم که در دیده‌ام نور و در دینم بصیرت و روشندلى و در قلبم یقین و در عملم اخلاص و در وجودم سلامتى و در روزى‌ام وسعت قرار دهى و سپاسگزارى به درگاهت را تا زمانى که مرا زنده و پاینده داشته‌اى، همواره ارزانى ام دارى».

,دعای درد سر,دعای درد سر در مفاتیح,دعای درد سردرد,دعا درد سر,دعای سردرد فوری,دعای رفع درد سر,دعای درد نیم سری,دعای برای درد سر,دعای درد نیم سر,دعا جهت درد سر,دعای رفع سر درد در مفاتیح,دعا برای درد سردرد,دعا برای درد سر,دعا برای درد سر شدید,دعا برای درد سرطان,دعا برا درد سر,دعا رفع درد سر,دعا براي درد سر,دعا برای سر درد خیلی شدید,دعای رفع سردرد فوری,دعا برای سردرد فوری,دعای رفع سر درد شدید,دعاي رفع سر درد,دعای درمان سر درد,دعای دفع سر درد,دعای تسکین سر درد,دعا برای رفع درد سر,دعا جهت رفع درد سر,دعای برای رفع سر درد,دعای مجرب برای درد سر,دعا برای درد پشت سر,دعا برای تسکین درد سر

بیشتر بخوانید  دعای مهر و محبت میان زن و شوهری که با هم قهر کرده اند

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *