دعای گشایش بخت مجرب و ازدواج آسان و خوب دختران جوان

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای گشایش بخت مجرب و ازدواج آسان و خوب دختران جوان را برای شما عزیزان قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و تجربه شده برای بخت گشایی و ازدواج دختران مجرد و جوان می باشد . دعای زیر را طبق دستورالعمل و شرایط گفته شده انجام دهید به امید خدا انشالله هر چه سریعتر بخت بسته شده باز خواهد شد و ازدواج هموار و آسان …

دعای گشایش بخت مجرب و ازدواج آسان و خوب دختران جوان

دعای گشایش بخت مجرب و ازدواج آسان و خوب دختران جوان,دعای قوی بخت گشایی,دعای تضمینی گشایش بخت,دعای قطعی ازدواج آسان,دعای مخصوص باز شدن بخت بسته,دعای ازدواج فوری و سریع,دعای گشوده شدن بخت دختر و پسر,دعای تضمینی ازدواج دختران مجرد

دعای گشایش بخت مجرب و ازدواج آسان و خوب دختران جوان

دستورالعمل گشایش بخت :
برای گشایش بخت نیک و ازدواج آسان و خوب در ابتدا نیت کرده و با ایمانی خالصانه و همراه با خضوع به درگاه پروردگار و در زمان سعد و مکان پاک و با رعایت کامل اداب و شرایط با کسی سخن نگفته و بخواند نماز جعفر طیار را و سپس دعایی که در کتاب زادالمعاد آمده است را قرائت نماید و خضوع و حالت دلشکسته سجده کند و آنقدر حمد خدا را با روضه بگوید تا اشکش دراید و اگر که اشکش دراید بسیار خوب است و پس از اتمام دعایش به فردی مستحق صدقه دهد.
و آن دعا و دستورالعمل مجرب اینست:
یَا رَبِّ یَا رَبِّ” به قدری که یک نفس وفا کند “یَا رَبَّاهْ یَا رَبَّاهْ” به قدر یک نفس “رَبِّ رَبِّ” باز به قدر یک نفس “یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ” باز به قدر یک نفس “یَا حَیُّ یَا حَیُّ” به قدر یک نفس “یَا رَحِیمُ یَا رَحِیمُ” باز به قدر یک نفس “یَا رَحْمَانُ یَا رَحْمَانُ” هفت مرتبه “یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ” هفت مرتبه.
سپس دعای شریف ذیل را بخواند :
اللَّهُمَّ إِنِّی أَفْتَتِحُ الْقَوْلَ بِحَمْدِکَ وَ أَنْطِقُ بِالثَّنَاءِ عَلَیْکَ وَ أُمَجِّدُکَ وَ لا غَایَهَ لِمَدْحِکَ وَ أُثْنِی عَلَیْکَ وَ مَنْ یَبْلُغُ غَایَهَ ثَنَائِکَ وَ أَمَدَ مَجْدِکَ وَ أَنَّی لِخَلِیقَتِکَ کُنْهُ مَعْرِفَهِ مَجْدِکَ وَ أَیَّ زَمَنٍ لَمْ تَکُنْ مَمْدُوحا بِفَضْلِکَ مَوْصُوفا بِمَجْدِکَ عَوَّادا عَلَی الْمُذْنِبِینَ بِحِلْمِکَ تَخَلَّفَ سُکَّانُ أَرْضِکَ عَنْ طَاعَتِکَ فَکُنْتَ عَلَیْهِمْ عَطُوفا بِجُودِکَ جَوَادا بِفَضْلِکَ عَوَّادا بِکَرَمِکَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْمَنَّانُ ذُو الْجَلالِ وَ الْإِکْرَام.
توجه شود :
بهتر است صبح روز جمعه این دستورالعمل را انجام دهد. دعا و ذکر را با توجه کامل قلبی بخواند و در اثنای انجام با کسی گفتگو ننماید.
منبع : دعا سایت
بیشتر بخوانید  دعا برای عزیز شدن نزد معشوق از راه دور + قوی و مجرب

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *