دعا و ختم سریع الاجابه برای ازدواج دختران و پسران مجرد

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.comدعا و ختم سریع الاجابه برای ازدواج دختران و پسران مجرد را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . ختم و دعایی که در این پست از سایت ملکوتی ها قرار دادیم دارای تاثیر شگفت انگیزی در زمینه بخت گشایی و ازدواج دختران و پسران می باشد .بعضی وقت ها دختر و پسری قصد دارند ازدواج کنند ولی مشکلات متعدد بر سر راه آنها مانع از ازدواج آنان می شود . برای رفع مشکلات و موانع ازدواج ختم و دعای سریع الاجابه زیر توصیه می شود . به امید خداوند به حاجت خود خواهید رسید . التماس دعا …

دعا و ختم سریع الاجابه برای ازدواج دختران و پسران مجرد

دعا و ختم سریع الاجابه برای ازدواج دختران و پسران مجرد,دعای ازدواج فوری و سریع,دعای ازدواج دختران جوان,دعای ازدواج پسران,دعای رفع موانع و مشکلات ازدواج,ختم برای ازدواج آسان,ختم قرآنی جهت رفع مشکلات بر سر راه ازدواج,ختم قوی و معتبر مخصوص ازدواج,دعا و ختم قوی جهت باز شدن بخت و ازدواج

دعای ازدواج سریع (بسیار مجرب) به برادران و خواهرانی که قصد ازدواج دارند ولی موفق به انجام آن نمیشوند دعا و ختم مجرب زیر پیشنهاد میشود.

شب جمعه دو رکعت نماز حاجت به درگاه خداوند جل جلاله بجای آورد و سپس سوره انشراح را ۳۱۳ ( 313 مرتبه به شماره مقاتلین جنگ بدر) قرائت کند.

بعد از هر ده مرتبه که سوره انشراح را قرائت میکند

این دعا را بخواند:

(اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الرجل الصالح الذی تحبه وترضاه. یا در صورتی که مرد است بگوید: اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الزوجه الصالحه التی تحبها وترضى عنها.)

ان شاء الله تعالی در جمعه سوم نتیجه حاصل خواهد شد. والله العالم

بیشتر بخوانید  دعای قوی و مجرب بخت گشایی و آسان شدن شرایط ازدواج

اللهم صل على سیدنا محمد وعلى آله وسلم صلاه ترضیک وترضیه وترضى بها عنا یارب العالمین.

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *