دعای کارگشایی و گره گشایی از مشکلات و کارها

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای کارگشایی و گره گشایی از مشکلات و کارها را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . ذکر و دعای قوی و تضمینی و سریع الاجابه برای گشایش کار و رفع مشکلات . این دعا دارای آثار شگفت انگیزی در زمینه کارگشایی و باز شدن گره از کارها و امورات سخت و دشوار زندگی دارد .

دعای کارگشایی و گره گشایی از مشکلات و کارها

دعای کارگشایی قوی و تضمینی,دعای سریع الاجابه گشایش کار,بهترین دعای کارگشایی,دعای مشکل گشایی

دعای کارگشایی و گره گشایی از مشکلات و کارها

دعای کارگشایی :

دعای شریف زیر برای کارگشایی و گشایش تمام گره ها و امورات و کارها و انجام شدن عمل و یا پیروزی در هر کاری میباشد و باید همراه با نیت خالصانه و و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت و وضو تلاوت شود و بهتر است پس از نماز قرائت نماید سپس در آخر نیز صدقه دهد .

دعایی که در زیر ذکر میگردد در نزد خداوند و بزرگان از شأن والایی برخوردار است و بسیاری از بزرگان و علما به شأن و عظمت این دعای شریف بسیار تأکید نموده اند.

و آن دعا چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم یا مُفَتِّحَ الاَبواب ،یا مُقَلِّبَ القُلوبِ وَالاَبصار، یا دَلیلَ المُتَحَیِّرین، یا غِیاثَ المُستَغیثین، تَوَکَّلتُ عَلَیک، یا رَبِّ اِقضِ حاجَتی وَلاحَولَ وَلاقُوَّهَ اِلّآ بِاللهِ العَلِیِّ العَظیم، وَصَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِهِ اَجمَعین.

همچنین به مدت ٧ روز و هر روز ٢۰۰۰ مرتبه ذکر شریف یا هادی را تلاوت نماید در حاجت روا شدن و مستجاب شدن دعایش بسیار نافع خواهد بود.

دعاي كارگشايي قوي,دعای کارگشایی فوری,دعای کارگشایی در مفاتیح,دعای کارگشایی نی نی سایت,دعای کارگشایی یوسف و زلیخا,دعای کارگشایی قرانی,دعای کارگشایی و افزایش رزق و روزی,دعای کارگشایی مغازه,دعای کارگشایی اهنوسی,دعای کارگشایی و رزق و روزی,دعای کارگشایی امام حسین,دعای کارگشایی قوی و مجرب,دعای کارگشایی ثروت,دعا کارگشایی,دعا کارگشایی قوی,دعاهای کارگشایی قوی,دعاهای کارگشایی و رفع مشکلات,دعاهای کارگشایی,دعا-کارگشایی- بخت گشایی_سر کتاب

منبع : سایت دعاگو

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  دعای برای زیاد شدن محبت و علاقه همسر و شخص مورد نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *