دعای مجرب محبت و آشتی زن و شوهر بسیار قوی و سریع الاجابه

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای مجرب محبت و آشتی زن و شوهر بسیار قوی و سریع الاجابه را قرار دادیم . دعا و ایات قرانی زیر تاثیر زیادی در آشتی و صلح زن و شوهر دارند همچننی برای زیاد شدن مهر و محبت میان زن و شوهر بسیار موثر و مفید می باشند . دعای زیر را طبق شرایط و دستورالعمل گفته شده انجام دهید به حاجت خود خواهید رسید …

دعای مجرب محبت و آشتی زن و شوهر بسیار قوی و سریع الاجابه

دعای قوی برای مهر و محبت,دعای افزایش محبت زن و شوهر,دعای آشتی دادن زن و شوهر,دعای سریع الاجابه مهر و محبت,دعای فوری و سریع برای محبت زن و شوهر,دعای صلح و آشتی زوجین

دعای مجرب محبت و آشتی زن و شوهر بسیار قوی و سریع الاجابه

دعای مهر و محبت و آشتی زن و شوهر قوی و تضمینی :

سبحان الذی بیده ملکوت کل شیء وإلیه ترجعون ، یا الله یا حمید یا مجید.

دعایی که در ادامه ذکر میشود برای افزایش مهر و محبت و نیز آشتی کردن میان زن و شوهر است. بهتر است که صبح جمعه در هنگام طلوع آفتاب انجام شود.قبل از انجام این دعا بهتر است شرایط پاکی و طهارت بطور کامل رعایت گردد. دعا برای آشتی میان شوهر و زن : دعای ذیل را نوشته در زیر فرش آنها بگذارند.

طسوم طسوم سوم سوم علوم علوم کلوم کلوم حیوم حیوم قیوم قیوم قیوم دیوم سبحان من بذکره تطمئن القلوب اطمئن

قلب هر کدام را که قهر کرده است اسم او و اسم مادرش را بنویسد بمحبه اسم دیگری را که طالب صلح است بنویسد

اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (اسم طالب ) فی قلب ( اسم مطلوب ) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.

در وقت طلوع آفتاب روز جمعه با زعفران و گلاب نوشته شود.مجرب است. گلهای ارغوان، محمدرضا سقازاده واعظ

***اللهم یا قادراً على کل شیء.. اغفر لنا کل شیء وارحمنا برحمتک الواسعه التی رحمت بها کل شیء وإذا وقفنا بین یدیک لا تسألنا عن أی شیء فإنک أهل التقوى وأهل المغفره.

منبع : دعا سایت

بیشتر بخوانید  دعای تسخیر قلوب مجرب و قوی - دعای مهر و محبت تضمینی

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *