دعای مجرب برای جلوگیری از خیانت شوهر به همسر

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای مجرب برای جلوگیری از خیانت شوهر به همسر را قرار دادیم . اگر شوهری میل دارد با زنان دیگر ارتباط برقرار کند همسر می توان برای جلوگیری از این خیانت شوهرش دعا و سوره قرآنی زیر را طبق دستورالعمل و شرایط گفته شده انجام دهد . به امید خداوند جلوی خیانت شوهر گرفته خواهد شد .

دعای مجرب برای جلوگیری از خیانت شوهر به همسر

دعای مجرب برای جلوگیری از خیانت شوهر به همسر,دعای خیانت شوهر,دعای بازداشتن شوهر از خیانت,دعای مانع شدن از خیانت شوهر,دعای دفع خیانت شوهر به زن,سوره قرانی برای خیانت شوهر

دعای مجرب برای جلوگیری از خیانت شوهر به همسر

اگر زنی شوهرش به زنی دیگر رو کرده سوره مسد را نوشته و با خود داشته باشد شوهرش میل به زن دیگری نکند.

سوره مسد:

بسم الله الرحمن الرحیم تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد

********************

راهکارهای جلوگیری از خیانت شوهر :

به شوهرتان بگویید که به او اعتماد دارید

دوست دارید سریع‌ترین راه را برای وفادار نگه داشتن شوهرتان پیدا کنید؟ به همسرتان بگویید که به او اعتماد دارید و این ابراز اعتماد را در موقعیت‌های مناسب تکرار کنید. به این ترتیب اولاً به او القاء می‌کنید که ارزش اعتماد کردن را دارد. دوماً اگر فرصت خیانت کردن را پیدا کند، احتمالاً به شما وفادار می‌ماند، چون نمی‌خواهد که با خیانت کردن به شما دچار احساس شرم و گناه شود.
رابطه تان را در اولویت قرار دهید

اکثر مردانی که مرتکب خیانت میشوند، از جانب زنانشان خیانت دیدهاند، هرچند خیانت زن به مرد معمولاً جنسی نیست و در بستر روابط اجتماعی به صورت عاطفی رخ میدهد. این رابطهی نامناسب زمانی شکل میگیرد که زن چیز دیگری، مانند شغل، فرزندان، یک خویشاوند بیمار یا امور خیریه را مقدم بر زندگی زناشویی خود میداند و به این ترتیب بین او و شوهرش فاصله میافتد و جایگاه شوهر از صدر اولویتها تنزل میکند.

اگر میخواهید مانع از خیانت همسرتان شوید، باید رابطه تان را در اولویت قرار بدهید، شوهرتان همان فردی است که قرار است تا پایان عمر در کنارش به خوبی و خوشی زندگی کنید. تمام چیزهای دیگر به مرور زمان رنگ میبازد، اما زندگی مشترکتان همچنان پابرجا میماند، البته به شرطی که مراقبش باشید.
از نق زدن و سرزنش کردن دست بردارید

درست است که مردها گاهی شلخته میشوند، جورابهای کثیفشان را هر جا که دستشان برسد، پرت میکنند یا دیر به خانه می آیند و یادشان میرود که خرید کنند. به محض این که شوهرتان وارد خانه میشود، به او پرخاش میکنید که: “چرا ساعت ناهاری به من زنگ نزدی؟ همش منتظر بودم، زنگ بزنی و بیشتر از ده بار بهت پیام زدم. کجا بودی؟ دیگه منو دوست نداری؟ چرا با من این کارو میکنی؟”

نیم ساعت بعد دوباره شکایت کردن را شروع میکنید. این بار سرش را با غرغرهایتان میبرید که اگر فردا ساعت استراحتش به شما زنگ نزند، یعنی این که شما را دوست ندارد. شوهر خسته تان بعد از شنیدن سرزنش های اولتان به اندازهی کافی بدخلق شده است و دیگر اصلاً حوصله ی شنیدن گله و شکایت ندارد.

اگر میخواهید شوهرتان را حفظ کنید، سخت نگیرید. چنانچه عاشق همسرتان هستید، به او فرصت بدهید. او یک مرد عاقل و بالغ است و اگر وقتش را داشته باشد، حتماً به شما زنگ میزند. غر زدن مانند آبی است که روی شعلهی عشق و محبت بین زن و شوهر ریخته میشود و باعث میشود که همسرتان برای رسیدن به آرامش و راحتی به آغوش زنان دیگر پناه ببرد.

  منبع : دعا سایت

بیشتر بخوانید  دعای گریه کودک - دعای رفع گريه كودكان - دعای گریه بچه

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *