دعای شفای فوری بیماری و عافیت از بیماری و مریضی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای شفای فوری بیماری و عافیت از بیماری و مریضی را برای شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم . دعایی که در این پست از سایت ملکوتی ها قرار دادیم دعایی سریع الاجابه و تضمینی برای صحت و شفای بیماری و درمان مریضی های سخت می باشد .

دعای شفای فوری بیماری و عافیت از بیماری و مریضی

دعای شفای فوری بیماری و عافیت از بیماری و مریضی,دعای تضمینی شفای بیماری,دعای شفای سریع مریضی,بهترین دعای درمان مریضی و بیماری,قوی ترین دعای درمان مریضی,دعای قرآنی شفای بیماری سریع

در بعضی از دعوات از حضرت بقیه‌ا… امام عصر رسیده است هر که این دعا را با تربت امام حسین(ع) در قدحی بنویسد و دست خود را بشوید و با انگشت شهادت به مریض دهد تا بخورد صحت یابد.

بِسْمِ الله الرّحْمنِ الرّحیم

بِسْمِ اللهِ شِفاءً وَ لا اِلهَ اِلاَّ اللهِ اِکْفاءً اَذْهِبِ البَأسَ رَبَّ النّاسِ وَ اشْفِ اَنْتَ الشّافی شَفاءً وَ اَنْتَ الْکافی کِفاءً لا یُغادِرُ شِفاءَکَ سُقْماً وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِه اَجْمَعینَ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ

 

هر که بیمار باشد و این دعا را در آن بیماری چهل مرتبه بخواند، به امید خدا شفا پیدا کند:
در زبده الدعوات روایت کرده است که رسول خدا (ص) به خانه حضرت فاطمه (س) آمد. امام حسن را بیمار یافت و این منظره بر آن حضرت خیلی گران آمد. جبرئیل نازل شد و گفت: یا محمد تعلیم کنم تو را دعایی که با آن فرزندت از ناخوشی خلاص گردد، پس خواند:
 
” اللهم لا اله الا انت العلی العظیم ذو السلطان القدیم و المن العظیم و الوجه الکریم “
 
” لا اله الا انت العلی العظیم ولی الکلمات التامات و الدعوات المستجابات خل ما اصبح. “
 
پس حضرت این دعا را خواند و دست خود را بر پیشانی امام حسن (ع) گذاشت و شفا یافت.

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  30 سوره شفابخش قرآن برای شفا در احادیث و روایات امامان (ع)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *