دعای تضمینی رزق و روزی امام علی علیه السلام

دعای تضمینی رزق و روزی امام علی علیه السلام

زندگی باید به روال عادی خود بگذرد و هر مسلمانی بتواند رزق و روزی مشخصی برای زندگی اش داشته باشد و با حرکتی مثبت رو به جلو برود. اگر چنین نباشد دچار مشکل مالی شده و در نتیجه زندگی اش نابود خواهد شد و این بدترین اتفاق ممکن است.

دعای تضمینی رزق و روزی امام علی علیه السلام را ضمن این که با کمبود رزق و روزی مواجه شده اید و یا می خواهید پیشرفت کنید بخوانید و از خدای متعال بخواهید که همواره به شما گناهانتان را ببخشد و رزق و روزی تان زیاد شود.

دعای تضمینی رزق و روزی امام علی علیه السلام
دعای تضمینی رزق و روزی امام علی علیه السلام

دعای تضمینی رزق و روزی امام علی علیه السلام,دعای رزق و روزی و گشایش کار,دعای رزق و روزی کار,دعای رزق و روزی فوری,دعای رزق و روزی مجرب,دعای رزق و روزی خانه,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی امام سجاد,دعای رزق و روزی برای کسب و کار,دعای رزق و روزی امام جواد,دعای رزق و روزی کشاورزی,دعای رزق و روزی در مفاتیح الجنان,دعای رزق و روزی اللهم ارزقنی من فضلک,دعای رزق و روزی برای کیف پول,دعای رزق و روزی بهجت,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی یهودی,

دعای تضمینی رزق و روزی امام علی علیه السلام

همواره این دعا را در زمان سختی ها و مشکلات مالی بخوانید و از خدا بخواهید که به شما روزی و رزق بیشتری عطا فرمایند. انشالله که حاجت روا می شوید و به خواسته خود می رسید.

 

اللَّهُمَّ صُنْ وَجْهِي بِالْيَسَارِ وَ لَا تَبْتَذِلْ جَاهِي بِالْإِقْتَارِ فَأَسْتَرْزِقَ طَالِبِي رِزْقِكَ

بیشتر بخوانید  دعای جلب رزق و روزی مجرب و عوامل افزایش رزق و روزی

وَ أَسْتَعْطِفَ شِرَارَ خَلْقِكَ وَ أُبْتَلَى بِحَمْدِ مَنْ أَعْطَانِي وَ أُفْتَتَنَ بِذَمِّ مَنْ مَنَعَنِي وَ

أَنْتَ مِنْ وَرَاءِ ذَلِكَ وَلِيُّ الْإِعْطَاءِ وَ الْمَنْعِ إِنَّكَ عَلى‏ كُلِّ شَيْ‏ءٍ قَدِيرٌ اللَّهُمَّ اجْعَلْ

نَفْسِي أَوَّلَ كَرِيمَةٍ تَنْتَزِعُهَا مِنْ كَرَائِمِي وَ أَوَّلَ وَدِيعَةٍ تَرْتَجِعُهَا مِنْ وَدَائِعِ نِعَمِكَ عِنْدِي.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *