دعای بازگشت غایب و حضور غایب و احضار شخص غایب از راه دور

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای بازگشت غایب و حضور غایب و احضار شخص غایب از راه دور را قرار دادیم . دعای قوی و مجرب قرآنی برای احضار شخص غایب از راه دور و آمدن شخص غایب به خانه و بازگشت و حضور شخص غایب در سایت ملکوتی ها …

,دعای غایب شدن از نظر,دعای غایب,دعای بازگشت غایب,دعای حضور غایب,دعای برگشت غایب,دعای رسیدن غایب,دعای آمدن غایب,دعای خبر از غایب,دعای احضار شخص غایب,دعای امدن شخص غایب,دعاي بازگشت غايب,دعا برگشت غایب,دعاهای بازگشت غایب,دعا برای حضور غایب,دعاي برگشت غايب,دعا برای برگشت غایب,دعای قوی برای برگشت غایب,دعای خبر رسیدن از غایب,دعا امدن غایب,دعا برای آمدن غایب,دعای زود آمدن غایب,دعای برای آمدن غایب,دعای خبر از غایب نی نی سایت,دعای خبر گرفتن از غایب,دعای خبر امدن از غایب,دعا برای خبر از غایب,دعا برای رسیدن خبر از غایب,دعای با خبر شدن از غایب,دعا خبر از غایب,دعای احضار فرد غایب,دعا برای امدن شخص غایب

دعای بازگشت غایب و حضور غایب و احضار شخص غایب از راه دور

دعای قرآنی برگشت غایب,دعای قوی و مجرب برگشت غایب,دعای سریع الاجابه احضار غایب,دعای زود آمدن غایب,دعای احضار معشوق غایب از دور,طلسم بازگشت و حضور غایب,طلسم احضار فوری و سریع غایب

دعای بازگشت غایب و حضور غایب و احضار شخص غایب از راه دور

دعایی برای برگشتن غایب

آمده که هر که آیة الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آن که به کسی حرف بزند رو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد نماید البته آن شخص دوست او گردد.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب برای رضایت به ازدواج و احضار سریع خواستگار جهت ازدواج

دعای بازگشت سریع شخص غایب

هر کس خواهد کسی را عاشق خود کند این آیه که به آیه مَوَدَّت مشهور است و به شیرینی و میوه یا چیزیکه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند بدمد و به خوردش دهد بی شک بر او عاشق شود و آیه این است:

((یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن شخص غایب

گر کسی عاشق شده و نمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء» ابتداء صلوات بفرستد ، سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم» را تکرار کند. بعد از آن یک صلوات بفرستد .

سپس چشمان خویش را بسته و در خیال خود معشوق را تصور کند و ظاهر نماید و به سینه ی او بدمد ، بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد.مجرب است.

دعای فلفل سیاه برای جلب محبت و احضار غایب :

دعای فلفل سیاه برای بازگشت معشوق بیسار مجرب است.

برای بدست اوردن محبت شخص مقابل،۲۷ دانه فلفل سیاه تهیه نموده و (آیه ی ۱۷/ سوره ی انفال) را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده و در اتش اندازد تا 2 روز کامل گردد . اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد آمد. مجرب است:

«و ما رمیت اذ رمیت …(تا) الله رمی»

طلسم قوی برای احضار سریع غایب :

دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد.

بسم الله الر حمن الرحیم
وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ
لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ
العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة
الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

دعا برای رفع کدورت و بازگشت شخص غایب :

بیشتر بخوانید  ذکر و دعای رفع وحشت و ترس و رهایی از غم و غصه و هول شدن

هر کس آیات زیر را در ساعت روز جمعه یا دوشنبه زود برخواسته وضو ساخته و دو رکعت نماز برای رضای خداوند خوانده بعد از هفت بار توبه و استغفار هفت بار فاتحه و هفت بار سوره اخلاص خوانده و بگوید :

بارالها دل فلان بن کس را بر من نرم کن

بزودی محبوب القلوب معشوق قرار گیرد و یا اینکه آیات را نوشته همراه داشته باشد همان تاثیر را دارد .

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *