دعای امام سجاد برای طلب فرزند و بچه دار شدن

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای امام سجاد برای طلب فرزند و بچه دار شدن را قرار دادیم . ذکر و دعا و دستورالعمل قرانی مجرب برای طلب فرزند و صاحب فرزند شدن و بچه دار شدن . این دعای عظیم الشان از امام سجاد (ع) برای بچه دار شدن توصیه شده است …

دعای امام سجاد برای طلب فرزند و بچه دار شدن

دعای تضمینی بچه دار شدن,دعای سریع الاجابه طلب فرزند,دعای قوی و مجرب طلب فرزند,دعای قرآنی مخصوص طلب فرزند سالم,ذکر و دعای معتبر برای فرزند دار شدن,دعای توصیه شده برای بچه دار شدن

دعای امام سجاد برای طلب فرزند و بچه دار شدن

در باب هفتم کتاب مکارم الاخلاق احادیث و روایاتی از ائمه اطهار علیهم‌السلام برای فرزندآوری و بچه‌دار شدن ذکر شده است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

امام سجاد(ع) به یکی از اصحاب خود فرمود:

برای فرزند خواستن این دعا را هفتاد مرتبه بگو: «پروردگارا؛ مرا تنها مگذار و تو بهترین وارثین هستی، و برای من جانشینی معین کن که در زمان زندگی‌ام به من خوبی نماید و بعد از مرگم برایم طلب آمرزش کند، و به او خلقتی سالم عطا کن و شیطان را بر او شریک و نصیب مگردان، بارالها! از تو آمرزش می‌طلبم و به سوی تو برمی‌گردم چرا که تو بخشنده و مهربان هستی».

و کسی که این دعا را زیاد بخواند، خداوند عزوجل آن چه را که از مال و فرزند و خیر دنیا و آخرت آرزو دارد به او عطا می‌فرماید چرا که خداوند عزوجل فرموده است:

بیشتر بخوانید  دعای موقع باز کردن مغازه برای افزایش مشتری و خیر و برکت در مغازه

«پس می‌گویم که خداوندا! از تو آمرزش می‌‌طلبم چرا که او آمرزنده است و او برای شما آب گوارا از آسمان نازل فرمود و با مال و فرزندان، شما را یاری فرمود و باغ‌هایی برای شما قرار داد و نهرهایی را جاری است».

  منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *