دعایی برای جلوگیری از عذاب میت در کفن

دعایی برای جلوگیری از عذاب میت در کفن

هر کسی ممکن است در زندگی خود دچار گناهان و اشتباهاتی شود و قبل از مرگ هم حضرت عزرائیل (ع) به او مهلت رفع و حل ندهد. در این زمان بندگان حتما می توانند از او حلالیت بطلبند و زندگی آخرت را برای او آسان کنند.

دعایی برای جلوگیری از عذاب میت در کفن را امروز به همین دلیل به شما عزیزان معرفی می کنیم، البته انشالله که هیچ وقت از آن استفاده نکنید اما باید بدانید با خواندن این دعا می توانید عذاب درون کفن میت را از او کم کنید تا با آرامش بیشتری به خاک سپرده شود و زندگی آخرت را شروع کند. انشالله که تمام بندگان خداوند متعال بر مشکلات و گرفتاری های این دنیا و آخرت غلبه کنند.

دعایی برای جلوگیری از عذاب میت در کفن
دعایی برای جلوگیری از عذاب میت در کفن

دعای قوی و سریع الاجابه برای رفع عذاب میت,دعای کم کردن عذاب میت در کفن,دعای رفع عذاب در کفن,ادعیه و اذکار مجرب و سریع الاجابه برای کم کردن عذاب میت,دعایی برای جلوگیری از عذاب میت در کفن,دعای قوی و سریع الاجابه رفع عذاب های میت در کفن,نحواه خواندن دعای کم شدن عذاب میت در قبر,دعای کم شدن عذاب میت در هنگام دفن,

دعایی برای جلوگیری از عذاب میت در کفن

حضرت رسول (ص) فرمودند این دعا را نوشته و در دست و یا کفن میت قرار دهید انشالله که از عذاب سخت در امان می ماند و مرگ بر او آسان می گردد، رحمت او را از خداوند طلب نمائید.

 

بسم الله الرحمن الرحيم اللهم ان قدومى اليك فأكرمنى فان الضيف اذا نزل

بیشتر بخوانید  دستورالعمل و دعای بخت گشایی مجرب و سریع الاجابه

بقوم يكرم و أنت أولى بالكرامة الهى ما دمت حيا عصيتك و أنت أحسنت الى

فالآن انقطع عصيانى فلا تقطع احسانك عنى يا رب أعتقنى من النار

بمحمد و آله الأطهار و الأبرار الأخبار و صلى الله على محمد و آله الطاهرين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *