دعای مهر و محبت ، دعای محبت همسر

دعای مهر و محبت ، دعای محبت همسر

دعای مهر و محبت، دعای محبت، دعای محبوبیت ، دعای محبوب شدن نزد دیگران، دعای مهر و محبت زن و شوهر، دعای محبت همسر
دعای مهر و محبت، دعای محبت، دعای محبوبیت ، دعای محبوب شدن نزد دیگران، دعای مهر و محبت زن و شوهر، دعای محبت همسر

معروف است كه در دعاي مهر و محبت و يا جذب قلوب و در هنگام توكيل، نياز است كه نام شخص و مادرش را ذكر نمود. سوالي كه مطرح ميشود و بسيار هم پرسيده ميشود اين است كه در دعاي مهر و محبتي كه نام مادر شخص را به درستي نميدانيم چه بايد كرد؟ آيا اساسا عمل مهر و محبت بدون شناخت نام مادر مطلوب امكانپذير است؟ و در صورت انجام، اين نوع دعاي محبت تاثير گذار خواهد بود؟

در پاسخ بايد گفت كه بله، اين عمل امكان پذير است. در صورتي كه نام مادر مطلوب مشخص نباشد بايد كه اين نام را در محاسبات، (ام البشر) و يا (حوا) ذكر نمود و البته طرق و شرايط ديگري مختص به خود دارد كه با رعايت آن شرايط خاص ميتواند انجام شود، بلاشك.

مثلا اگر لباس يا ناخن يا مو و يا حتي خاك زير پاي راست فرد مورد نظر در دسترس باشد نيازي به دانستن اسم مادر فرد نيست. و البته اين عمل محبت، محتاج رياضت و خلوت است و صرفا هم بايد در امر حلال استفاده شود. در اينجا هم به مختصري بسنده شد. انتهي.

اللهم يامن لا يرد سائله ولا يـُخيِّب للعبد رجاءه إنا قد بسطنا إليك أكف الضراعة متوسلين إليك بأسمائك الحسنى ما علمنا منها وما لم نعلم. اللهم اجعلنا من الذين يحبونَ لقاءكَ وتحبُّ لقاءهم .

بیشتر بخوانید  دعای همراه برای سلامتی,دعای کوتاه و قوی برای سلامتی

4 نظرات

  1. سلام لطف كنيد اعراب گذاري کنید

  2. باعرض سلام
    بحضور جناب عالی و بااحترام
    دعای رضایت دادن به ازدواج و به وصلت
    ممنون اگر کمک بفرمایید
    باتشکر فراوان

  3. میخواستم بدونم اسم باید اون چیزی ک اطرافیان صداش میزنند باشه یا اسم شناسنامه ؟؟

  4. سلام خسته نباشید
    خب این جا یه سوال دیگه مطرح میشود مثلا اسم شخص حسن است و اسم مادر را ندانیم پس بنابراین ممکن است هر شخصی با نام حسن در این مقوله بگنجد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *