دعاهای سریع الاجابه برای دفع چشم زخم و چشم نظر مجرب و قوی

دعاهای سریع الاجابه برای دفع چشم زخم و چشم نظر مجرب و قوی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعایی برای دفع چشم زخم و دفع چشم نظر قرار داده ایم که در بعضی از زندگی ها که مورد چشم زخم قرار می گیرند در امان باشند.

 

 

 

دعای سریع الاجابه برای دفع چشم زخم

برای دفع چشم زخم برای ابطال چشم زخم و دفع نظر بد ، در ابتدا نیت کرده و در زمان سعد و مکانی پاک با رعایت آداب و شرایط و طهارت دعای ذیل را بخواند و آن دعا اینست :

(اَللّهُمَّ ذَا السُّلْطانِ الْعَظیمِ وَالْمَنِّ الْقَدیمِ وَالْوَجْهِ الْکَریمِ ذَا الْکَلِماتِ التّامّاتِ وَالدَّعَواتِ المُسْتَجابات عافِ فُلاناً  مِنْ اَنْفُسِ الْجِنِّ وَ اَعْیُنِ الاِْنْسِ ) .

خدایا ای صاحب سلطنت بزرگ و نعمت دیرین و ذات بزرگوار و صاحب کلمات تام و تمام و دعاهای مستجاب شده عافیت ده فلانی را از نفسهای جنیان و چشم مردم. همچنین برای ابطال هر نوع چشم زخم میتواند صبح روز جمعه دعای عظیم الشان فوق را بر ظرفی از آب پاک به تعداد هفت مرتبه بخواند و آن آب را در سه نوبت در همان روز جمعه بنوشد.

بیشتر بخوانید  آیه سریع الاجابه برای افزایش روزی و بهتر شدن وضعیت معیشت

 

دعا به جهت دفع چشم زخم و نظر كردن
اين كلمات را بنويسد بر روى تخم مرغ پس اگر به جهت انسان باشد در ميان دو پاى او بر زمين بزند و بشكند و اگر حيوان باشد در ميان او زند تا شكسته شود و در وقت شكستن تخم مرغ بگويد :

بسم اللّه و باللّه و على اسم اللّه و اسم العين .

و كلماتى كه بر تخم مرغ بايد بنويسد اين است

(جاعت ) (جيعت ) (فجيعت ) (فجعجعت ) (انفجعت ) (انفجلقت ).

 

 

دفع چشم زخم در قرآن

در ميان آيات قرآن مجيد،مفسران آيات 51 سوره قلم و 67 سوره يوسف را دليل بر وجود چشم زخم دانسته‌اند، يکی آيه:

«وَ قالَ يا بَنِيَّ لا تَدْخُلُوا مِنْ بابٍ واحِدٍ وَ ادْخُلُوا مِنْ أَبْوابٍ مُتَفَرِّقَةٍ وَ ما أُغْني عَنْکُمْ مِنَ اللَّهِ مِنْ شَيْ‌ءٍ إِنِ الْحُکْمُ إِلاَّ لِلَّهِ عَلَيْهِ تَوَکَّلْتُ وَ عَلَيْهِ فَلْيَتَوَکَّلِ الْمُتَوَکِّلُون»؛

« گفت: ای پسران من، از يک دروازه داخل می شويد از دروازه‌های مختلف داخل شويد و من قضای خدا را از سر شما دفع نتوانم کرد و هيچ فرمانی جز فرمان خدا نيست. بر او توکل کردم و توکل کنندگان بر او توکل کنند».

قبول تاثير چشم زخم به طور اجمال به اين معنی نيست که به کارهای خرافی و اعمال عوامانه در اينگونه موارد پناه برده شود که هم برخلاف دستورات شرع است و هم سبب شک و ترديد افراد ناآگاه در اصل موضوع است،همانگونه که آلوده شدن بسياری از حقايق با خرافات اين تاثير نامطلوب را در اذهان گذارده است.

ديگری آيه « وَ إِنْ يَکادُ الَّذينَ کَفَرُوا لَيُزْلِقُونَکَ بِأَبْصارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ يَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ »؛

بیشتر بخوانید  ختم سوره انعام برای حاجت روایی و گشایش در رزق و روزی و کار

«و کافران چون قرآن را شنيدند نزديک بود که تو را با چشمان خود به سر درآورند و می گويند که او ديوانه است» می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *