دستور مجرب رهایی از فقر و نیازمندی و غنی شدن و بی نیازی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دستور مجرب رهایی از فقر و نیازمندی و غنی شدن و بی نیازی را برای شما عزیزان قرار دادیم . دستورالعمل بسیار مجرب و قوی و تضمینی از امام صادق (ع) برای رهایی و نجات از فقر و نیازمندی و بدبختی و رسیدن به توانگری و غنی شدن .

دستور مجرب رهایی از فقر و نیازمندی و غنی شدن و بی نیازی

دستورالعمل مجرب رهایی از فقر,دستورالعمل نجات از فقر و نیازمندی,ذکر و دعای رهایی از فقر,دتستور مجرب نجات از نیازمندی,نسخه امام صادق برای غنی شدن,دستورالعمل قوی برای بی نیازی

دستور مجرب رهایی از فقر و نیازمندی و غنی شدن و بی نیازی

امام صادق (ع) فرموده اند:

«کسی که صبح و شب کند در حالی که بزرگترین اندوهش دنیا و خواسته های مادی باشد خداوند فقر و نیازمندی را بر سر راهش مینهد و کارش را پراکنده می گرداند و در دنیا به آنچه خواسته دست نمی یابد، مگر چیزی که برای او مقدر شده باشد.

اما کسی که صبح و شب کند در حالی که بزرگترین اندوهش آخرت و دینداری و تحصیل رضایت خدا و پرهیز از قهر و عذابش باشد خداوند غنا و بی نیازی را در دل او قرار می دهد و کارش را منظم می کند.»

از این رو، در تعالیم اسلامی، آمده است که به هنگام روی آوردن گرفتاریهای دنیایی به سوی خدا برویم و آنها را از نزد او بجوییم تا مصداق این روایت نگردیم.

بیشتر بخوانید  دعای گشایش در سختی و حل مشکلات و باز شدن گره از کارها

  منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *