خواص ذکر یا الله برای رفع مشکلات و خطرات و بلاها

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com خواص ذکر یا الله برای رفع مشکلات و خطرات و بلاها را قرار دادیم . ذکر یا الله به معنی ای خداوند از اسماء الله می باشد و خواص و فضیلت فراوانی دارد . از خواص گفتن ذکر اسم اعظم یا الله می توان به حل و رفع فوری مشکلات و نجات و رهایی از سختی ها و گرفتاری ها و خطرات و بلاهای بزرگ زندگی اشاره کرد …

خواص ذکر یا الله برای رفع مشکلات و خطرات و بلاها

ذکر یا الله برای حل مشکلات,فوائد ذکر یا الله برای رفع مشکلات,معنی و مفهوم ذکر یا الله,ذکر اسم اعظم یا الله برای مشکلات,ذکر نجات از سختی و گرفتاری,ذکر و دعای خلاص شدن از مشکلات زندگی,ذکر دفع بلاها و خطرات

خواص ذکر یا الله برای رفع مشکلات و خطرات و بلاها

برای حل مشکلات زندگی ۱۰۰مرتبه «یا الله» در هر روز موثر است.

و همچنین خواندن ۱۰۰۱ مرتبه «یا الله» در یک مجلس موثر است در رفع مشکلات و خطرات بزرگ زندگی.

۶۶ مرتبه هر روز بعد از نماز صبح جهت حل مشکلات زندگی روزمره ذکر «یا الله» و مداومت بر این تعداد تاکید شده است.

اثرات شگفت انگیز ذکر یا الله :

در شرافت اسماء و صفات الهی همین بس که پیامبر خدا(ص) فرمودند: اِنَّ لِلّهِ ـ عَزَّوجلَّ ـ تِسْعَةً و تِسعین اِسْما، مَنْ دَعا اللّهَ بها اِسْتَجابَ لَهُ، وَ مَنْ اَحْصاها دَخَلَ الجنةَ ؛ خداوند تبارک و تعالی نود و نه اسم دارد که هرکس خداوند را به آن اسامی بخواند، خداوند دعای او را مستجاب می‏گرداند و کسی که آنها را بشمارد داخل بهشت می‏گردد.(بحارالانوار، ج 4، ص 187)

از امیرالمؤمنین‌علی(ع) است که فرمود: کسی که بخواهد صدآیه از قرآن را از هر جای آن، و بعد از آن هفت مرتبه بگوید (یا اللّه) پس اگر نفرین کند بر سنگی، هر آینه آن سنگ را از جای خود جدا می‌نماید.

نقل است که روزی مرد فقیر و درمانده ای نزد پیر عارفی رفت و از او برای گشایش کار خود طلب ذکر کرد. مرد عارف به او ذکر ((یا الله ))داد و گفت: این ذکر را روزی صد بار بگو.

از زمان گفتن این ذکر، مرد هر روز درمانده تر و پریشان تر می شد و هر روز به نزد عارف می آمد و پریشانی خود را شرح می داد. مرد عارف نیز تعداد ذکر را زیادتر می کرد و توصیه می نمود ذکر را دو برابر کند… .

تا این که کار مرد به جایی رسید که از فشار ناتوانی و درماندگی از شهر فرار کرد و رو به بیابان گذاشت و به کاروان سرایی پناه برد.از قضا کاروانسرا متعلق به دزدانی بود که اموال دزدی خود را به آنجا می آوردند و در آنجا مخفی می کردند. آنها

به تصور این که او از جاسوسان حاکم است، او را به ستونی بستند و قرار شد او را بکشند. مرد بیچاره از ناچاری و ترس با همه قدرت فریاد بر آورد (یا الله جل جلاله) … .

از صدای بلند مرد بیچاره، مأموران حکومت متوجه کاروانسرا شدند و تمام دزدان را دستگیر کردند. آن مرد از مرگ خلاص شد و به دستور حاکم، وظیفه نگهبانی از کاروانسرا و راهها و روستاهای آن حوالی را به عهده گرفت در همین حال مرد

متوجه اموال دزدان شد که در ته چاهی در کاروانسرا پنهان کرده بودند. حاکم نیز اموال را در اختیارش گذاشت و به او بخشید.

چند سالی گذشت تا این که گذر مرد به عارف پیر افتاد و به حضورش شتافت و سرگذشت خود را برای او حکایت کرد.

عارف وقتی ماجرا را شنید، گفت: من از همان اول (یا الله)آخر را از تو می خواستم و گرنه بقیه آنها لقلقه زبان بود. دیدی که یکی از آن (یا الله)ها چطور به دادت رسید.

اگر همه را مثل آخری می گفتی چه می شد!

برگرفته از دعا سایت

بیشتر بخوانید  دعای محبت فوری نوشتنی برای افزایش محبت و طریقه نوشتن دعای محبت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *