خواص دعای شرف الشمس برای دفع و باطل کردن سحر و طلسم و جادو

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com خواص دعای شرف الشمس برای دفع و باطل کردن سحر و طلسم و جادو را قرار دادیم . نوشتن و همراه داشتن دعای شرف الشمس در تاریخ 19 فروردین خواص و فضیلت فراوانی دارد . یکی از خواص و فواید مهم دعای شرف الشمس برای دفع و باطل کردن اثرات سحر و طلسم و در امان ماندن و محفوظ ماندن از سحر و طلسم و جادو می باشد . سایت ملکوتی ها …

,شرف الشمس مطلسم,شرف الشمس طلسم,شرف شمس طلسم,آیا شرف الشمس طلسم است؟,حجر شرف الشمس طلسم,طلسم شرف الشمس الاصلي,طلسم شرف الشمس المسبع,طلسم شرف الشمس وفوائده,طلسم شرف الشمس چیست,طلسم شرف الشمس نی نی سایت,طلسم شرف شمس روی کاغذ,طلسم شرف شمس چیست,طلسم شرف شمس خواص,فوائد طلسم شرف الشمس المسبع

خواص دعای شرف الشمس برای دفع و باطل کردن سحر و طلسم و جادو

شرف الشمس باطل سحر و طلسم,شرف الشمس دفع سحر و جادو,شرف الشمس حفظ از سحر و طلسم,فضیلت و فواید دعای شرف الشمس

خواص دعای شرف الشمس برای دفع و باطل کردن سحر و طلسم و جادو

فواید سنگ شرف شمس

از سنگ شرف الشمس برای : چشم زخم ، گشایش امور ، برآورده شدن آرزوها ، افزایش رزق و روزی استفاده می شود.

نگین یا آویز و انگشتر شرف شمس برای ایمنى در سفرها و دفع از بدى ها حفظ و حفاظت جان و خیر و نیکى و افزایش رزق و روزی و آرامش رفع چشم زخم برآورده شدن حاجات و آرزوها و درمان عمومی جسم و روح مخصوصاً افزایش قدرت بدنی و هاله نورانی اطراف بدن و به خاطر مصرف عقیق زرد آن باعث پاک کردن و تصفیه دستگاه گوارش شده و بر روی هضم و جذب غذا و گردش خون در بدن و چاکرای ۳ و غددپانراس و لوزالمعده و جواره مرتبط با این دو غدد تأثیر فوق العاده ای دارد.

برخی می گویند:

نوشته شرف شمس شامل ۵ اسم اعظم خداوند است برخی دیگر به این باورند که شرف شمس امضاء رمزی مولا علی (ع) است،

برخی به ثبت نام موکل شمس را قبول دارند

برخی می گویند دعای شرف شمس روی انگشتر حضرت سلیمان (ع) همراه با عبارت لااله الالله الملک الحق المبین و یا الملک لله حک شده بوده

ولیکن عظمت شرف شمس و آداب نوشتاری باطنی آن بالا تر از همه اینها است

و حک کردن یا نوشتن آن کار هر کسی که واقف به علوم غریبه نیست نمی باشد، در سال یکبار شرایط مهیا می شود تا موکلین خورشید به زمین بیایند و خورشید در بهترین موقعیت خود در کل کهکشان ها قرار گیرد تا خورشید در آن زمان نسبت به سایر کواکب روی زمین قدرت بیشتری داشته باشد.

بین طلوعین ۱۹ فروردین بهترین زمان و موثر ترین آن است

بشرطی که ۱۹ عمل هنگام نوشتن رعایت شود که فقط به چند مورد آن می توان اشاره نمود ونویسنده حتماً باید واجدشرایط باشد.

برخی می گویند نقش شرف شمس کلمات الله، جمیل، رحمن، مومن و نور است که بجای نقش کلمات از پنج حرف اول آنها بصورت ا.ج.ر.م.ن می توان استفاده کرد.

از جمله مهم‌ترین خواص شرف الشمس :

بیشتر بخوانید  دعای جلب مهر و محبت و بیقراری معشوق بر روی سیب

برآورده شدن حاجات و آرزوها
دفع فقر
رزق و روزی
محافظت در برابر بلایا
گشایش امور و رفع دشواری
بخت گشایی و ازدواج
دور شدن سحر و جادو از صاحب آن
بیدار شدن برای نماز شب و سحرخیزی .

البته باید توجه داشته باشیم که شرف الشمس معجزه‌گر نیست اما همراه داشتن آن می‌تواند سبب انرژی مثبت در جهت حاصل شدن این خواص باشد . برای استفاده از فوائد حجر شرف الشمس تفاوتی ندارد شرف الشمس را به چه صورتی همراه خود داشته باشید. خواص سنگ شرف الشمس اصل در همه محصولات یکی است:

انگشتر شرف الشمس ، سرویس شرف الشمس ، مدال شرف الشمس ، دستبند شرف الشمس و یا حتی نگین تک شرف الشمس ، شما را از خواص و ارزش‌های معنوی این ذکر بهره‌مند خواهد نمود .

خواص شرف الشمس برای همه افراد یکسان است. مثلا و به بیان ساده تر خواص انگشتر شرف الشمس زنانه با خواص انگشتر شرف شمس مردانه هیچ تفاوتی ندارد و همه علاقمندان می‌توانند از فواید شرف الشمس بهره ببرند.

از دیگر خواص آن که زیاد گفته شده است ، استفاده از شرف الشمس برای چشم زخم است. همچنین استفاده از خواص شرف شمس برای ازدواج و همچنین دعای شرف الشمس برای بخت گشایی نیز داستان ها و گفتنی‌های زیادی مطرح شده است.

,باطل سحر طلسم,طلسم باطل سحر زرقاط ابلیس,باطل السحر طلسم,باطل سحر طلسم دعای چهل کلید,دعا باطل سحر و طلسم,باطل سحر با طلسم,طلسم باطل سحر مادام العمر,دعا برا باطل سحر و طلسم,دعا ابطال سحر و طلسم,دعای باطل کننده سحر و طلسم,دعای باطل سحر طلسم,طلسمات باطل كردن سحر با ادرار

بیشتر بخوانید  دعای نور حضرت علی برای باطل كردن سحر و جادو و طلسم مجرب

برای خرید انگشتر شرف الشمس سال 1402 با شماره های سایت تماس بگیرید

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *