ختم بسم الله الرحمن الرحیم برای محبت + طریقه ختم ذکر بسم الله

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com ختم بسم الله الرحمن الرحیم برای محبت + طریقه ختم ذکر بسم الله را قرار دادیم . ذکر بسم الله الرحمن الرحیم از ذکرهای سریع الاجابه و عظیم الشان می باشد . در این مطلب از سایت ملکوتی ها طریقه ختم ذکر بسم الله الرحمن الرحیم برای جلب مهر و محبت شخص مورد نظر و افزایش مهر و محبت میان دو نفر را قرار دادیم .

ختم بسم الله الرحمن الرحیم نی نی سایت,ختم بسم الله الرحمن الرحیم برای ازدواج,ختم بسم الله الرحمن الرحیم برای بچه دار شدن,ختم بسم الله الرحمن الرحیم در 41 روز,ختم بسم الله الرحمن الرحیم برای ثروت,ختم بسم الله الرحمن الرحیم به حق بسم الله الرحمن الرحیم نی نی سایت,ختم بسم الله الرحمن الرحیم دارم مشکلی عظیم,ختم بسم الله الرحمن الرحيم بحق بسم الله الرحمن الرحیم

ختم بسم الله الرحمن الرحیم برای محبت + طریقه ختم ذکر بسم الله

ختم مجرب برای مهر و محبت,ختم سریع الاجابه جلب محبت,بهترین ختم افزایش مهر و محبت,ختم ایجاد محبت بین دو نفر,طریقه ختم ذکر بسم الله الرحمن الرحیم

ختم بسم الله الرحمن الرحیم برای محبت + طریقه ختم ذکر بسم الله

دستورالعمل مجرب طریقه ختم بسم الله الرحمن الرحیم برای محبت :

هر کس بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ را ۷۸۶ مرتبه بر ظرف آبی بخواند و بدمد و به شخص مقابل بدهد تا بیاشامد محبت شدیدی به او پیدا خواهد کرد

منبع :مخزن تعویذات صفحه ۶۱

بیشتر بخوانید  طریقه ختم بسم الله برای ازدواج,خواص ختم بسم الله جهت ازدواج

خواص و فضیلت های ذکر بسم الله الرحمن الرحیم :

هر کسی مداومت نماید به خواندن بسم الله الرحمن الرحیم هیبات عظیمی از او در دلهای اهل عالم پیدا می شود و همواره مورد احترام همه مردم قرار می گیرد.

خدای متعال برای اینکه به انسان‌ها بیاموزد که کار را به نام خدا آغاز کنند هم سوره های قرآن و هم ابتدای قرآن را با «بسم الله الرحمن الرحیم» آغاز کرده و علمای فریقین (شیعه و سنی) از رسول خدا (صلی الله علیه وآله) نقل کرده‌اند «کل امر ذی بال لم یبدأ فیه به بسم الله فهو ابتر» ؛ «هر کاری که به نام خدا شروع نشود ابتر است».

بنابراین اگر انسان کاری را به نام خدا شروع نکند ، هرگز به مقصد نمی‌رسد.

عبادتی که با نام خدا شروع نشود هم ابتر است.

هر کاری با بسم الله الرحمن الرحیم شروع شود عاقبت آن کار واجب به ختم به خیر شدن است.

عدد ابجد بسم الله الرحمن الرحیم 786 می باشد.

خواص عدد بسم الله الرحمن الرحیم و صلوات :

اگر حاجت شرعی دارید و بخواهید به اجابت سریع برسد بسم الله الرحمن الرحیم را 786 مرتبه به همراه 132 مرتبه صلوات بفرستید بعد حاجت را بخواهید.

خداى سبحان عامل فلاح و رستگارى و پیروزى و نجات انسان را سه چیز مى شمرد: قَدْ أَفْلَحَ مَن تَزَكَّى ، و ذکر اسم ربه فصلى مسلما رستگار مى‌شود کسى که خود را تزکیه کند و نام پروردگارش را به یاد آورد و نماز بخواند.

عبدالله بن مسعود گوید:

هر که خواهد از شعله‌هاى نوزده گانه آتش دوزخ نجات یابد، بسم الله الرحمن الرحیم گوید، زیرابسم الله الرحمن الرحیم نوزده حرف است و خداوند تعالى هر حرفى را سپرى در برابر یکى از آن شعله ها قرار مى دهد.

رسول اکرم صلی الله علیه و آله فرمود:

هر امر خطیرى اگر با بسم الله الرحمن الرحیم آغاز نشود، آن امر ناقص و ناتمام خواهد ماند.

رسول اکرم صلی الله علیه و آله فرمود:

هیچ کس به بهشت در نیاید مگر با جواز بسم الله الرحمن الرحیم به این گونه : بسم الله الرحمن الرحیم این نوشته‌اى است از سوى خداوند ویژه فلان پسر فلان ، او را در بهشت به جایگاه بلندى وارد سازید که شاخه هاى میوه آن آویخته و نزدیک و در دسترس ‍ باشد.

امام رضا علیه السلام فرمودند:

بسم الله الرحمن الرحیم به اسم اعظم (خداوند) از سیاهى چشم به سفیدى آن نزدیکتر است .

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *