تعبیر و تحلیل معتبر خواب باتلاق

تعبیر و تحلیل معتبر خواب باتلاق

هر کسی ممکن است در زندگی خو باتلاق را در واقعیت یا تصاویر دیده باشد اما این که خود در چنین پدیده ای گیر کند قطعا درک خواهد کرد که چقدر سخت است جان سالم بدر بردن از باتلاقی که گاهی گناهان برای ما ایجاد می کنند.

تعبیر و تحلیل معتبر خواب باتلاق را امروز برای شما عزیزان نقل می کنیم تا اگر به تازگی خواب باتلاق دیده اید بتوانید آن را تعبیر و تحلیل کنید و متوجه آینده ی خود بشوید. قطعا خواب ها هر کدام نشانه های خاصی دارند که انسان باید متوجه باشد.

تعبیر و تحلیل معتبر خواب باتلاق,تعبیر خواب باتلاق ابن سیرین,تعبیر خواب باتلاق افتادن,تعبیر خواب باتلاق امام صادق,تعبیر خواب باتلاق گل,تعبیر خواب باتلاق در خانه,تعبیر خواب باتلاق نمک,تعبیر خواب باتلاق انداختن,تعبير خواب در باتلاق فرو رفتن,تعبیر خواب آب باتلاق,دانلود تعبیر خواب باتلاق,تعبیر خواب نجات از باتلاق,تعبیر خواب عبور از باتلاق,تعبیر خواب شنا در باتلاق,تعبیر خواب رفتن در باتلاق,تعبیر خواب افتادن توی باتلاق,

تعبیر و تحلیل معتبر خواب باتلاق

لیلا برایت درباره ی این تعبیر خواب می‌گوید:
  1. مشاهده‌ی باتلاق در خواب، بیانگر آن است که باید در نقشه‌هایی که برای رسیدن به اهدافتان کشیده‌اید، دقت بیشتری نمایید تا دچار شکست نشوید. اگر در خواب ببینید که در باتلاقی افتاده‌اید، به این معنا است که احتمالاً دچار ضرر زیادی می‌شوید.
  2. دیدن آبگیر وباتلاق نشانه آن است که برای کسی از اطرافیانتان اتفاق بدی رخ خواهد داد.
لوک اویتنهاو همین طور می‌گوید: آبگیر و یا باتلاق: مراقب خودتان باشید.
آنلی بیتون درباره ی گذشتن از میان باتلاق می‌گوید:
  1. گذشتن از میان مناطق باتلاقی در خواب، علامت آن است که تحت الشعاع شرایطی ناسازگار قرار می‌گیرید، و از ماجرایی عاشقانه ضربه ای شدید متحمل خواهید شد.
  2. اگر خواب ببینید به زمینی باتلاقی نزدیک می‌شوید که پوشیده از گیاهان سبز است، نشانه آن است که با خنثی کردن دسیسه‌ها و گذشتن از موانعی خطرناک به خوشبختی و سعادتی باور نکردنی دست می‌یابید.
بیشتر بخوانید  تعبیر خواب فرود آمدن هواپیما و سقوط هواپیما و مسافرت با هواپیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *