تعبیر و تحلیل خواب آدم خواری

تعبیر و تحلیل خواب آدم خواری

در این مطلب از سری تعابیر خواب سایت ملکوتیها و همین طور موضوعاتی که هر کسی ممکن است آن ها را در خواب خود ببیند، تعبیر و تحلیل خواب آدم خواری می باشد که البته خیلی هم ترسناک و عجیب است.

اما خوب هر خوابی که ترسناک و غیرمعمول باشد صرفا به این معنا نیست که تعبیری سخت و دردناک هم دارد؛ اگر بخواهید یک خواب را تعبیر کنید به دو علم نیاز است. علم تعبیر و پس از آن علم مربوط به تحلیل هر خوابی که می بینید.

تعبیر و تحلیل خواب آدم خواری,تعبیر خواب آدم خوار,تعبیر خواب آدم خوار ها,تعبیر خواب دیدن آدم خواری,تعبیر خواب درباره آدمخواری,تعبیر خواب ماهی ادم خوار,تعبیر خواب مار آدم خوار,تعبیر خواب مورچه آدم خوار,تعبیر خواب دیدن آدم خوار,تعبیر خواب پرنده آدمخوار,تعبیر خواب گل ادم خوار,تعبیر خواب گیاه آدمخوار,تعبیر خواب سگ ادم خوار,تعبیر خواب گربه آدمخوار,تعبیر آدم خواری در خواب,

تعبیر و تحلیل خواب آدم خواری

حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر در خواب ببینی گوشت بدن خودت را می‌خوری، تعبیرش این است که پشت سر افراد خانه خودت غیبت خواهی کرد.

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی گوشت ران خودت را می‌خوری، به اندازه آن از اموال خودت مصرف می‌کنی.

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی اعضای بدنت را بریده‌ای و پراکنده می‌کنی، خانواده و بستگان خود را در شهر‌ها پراکنده و متفرق می‌کنی. اگر ببینی اعضای بدنت بریده یا جدا شده، به مسافرت می‌روی و افراد فامیل تو پراکنده و متفرق می‌شوند.

 

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی از گوشت بدن خودت بریده و جلوی پرنده‌ای انداخته‌ای، چیزی از مال و دارائی خودت را به کسی می‌بخشی

جابر مغربی می‌گویند:
  1. اگر ببینی پرنده‌ای تکه‌ای از گوشت بدن تو را کنده و ربوده است، قسمتی از مال و اموال تو را به زور می‌گیرند
  2. اگر ببینی پاشن پای خودت را بریده‌ای و بخورد جانوران درنده می‌دهی، آنچه را کسب کرده‌ای بخورد دشمنانت می‌دهی.
بیشتر بخوانید  تعبیر خواب مسابقه کشتی گرفتن و کشتی گرفتن با دختر نامحرم در خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *