تعبیر و تحلیل بنای قدیمی در خواب

تعبیر و تحلیل بنای قدیمی در خواب

در این مطلب از سایت ملکوتیها شما را با تعبیر خواب آثار باستانی و ساختمان های قدیمی آشنا می کنیم که ممکن است برای برخی عجیب باشد. اما به هر حال انسان ممکن است در خواب هر چیزی را تصور کند. حتی اگر تاکنون برای او پیش نیامده باشد.

امروز هم تعبیر و تحلیل بنای قدیمی در خواب را به شما عزیزان و همراهان بر اساس منابع معتبر و تعبیر خواب های معروف شرح می دهیم. البته هر تعبیری بنا به زمان مشاهده خواب و همین طور جزئیات آن متفاوت باشد. پس در مورد تمام خواب های این موضوع نمی توان صرفا از یک مضمون تعبیر استفاده کرد.

تعبیر و تحلیل بنای قدیمی در خواب,تعبیر خواب خانه قدیمی,تعبیر خواب خانه قدیمی پدری,تعبیر خواب خانه قدیمی ,تعبیر خواب خانه قدیمی متروکه,تعبیر خواب خانه قدیمی پدربزرگ,تعبیر خواب خانه قدیمی اجاره ای,تعبیر خواب خانه قدیمی روستایی,تعبیر خواب خانه قدیمی خرابه,تعبیر خواب خانه قدیمی و خرابه,تعبیر خواب خانه قدیمی چیست,تعبیر خواب خانه قدیمی زیبا,تعبیر خواب آثار باستانی,

تعبیر و تحلیل بنای قدیمی در خواب

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: بنا و ساختمان در خواب آرزو و آمال است و کارهایی است که بر مبنای هوای نفس می‌خواهیم انجام دهیم نه بر اصل تعقل و محاسبه و دور اندیشی.

 

لیلا برایت می‌گوید : اگر آثار باستانی را در خواب ببینید، بدین معنی است که تا زمان زیادی شادی و خوشحالی برای شما به دست نخواهد آمد.

 

آنلی بیتون مى‏گوید:
  1. دیدن خانه قدیمی خود در خواب، نشانه آن است كه اخباری به دستتان می‌رسد كه موجب شور و نشاط شما می‌گردد.
  2. اگر خواب ببینید خانه قدیمی شما ویران و مخروبه است، نشانه آن است كه خبر بیماری یا مرگ یكی از نزدیكان را خواهید شنید. اگر دختری چنین خوابی ببیند، علامت آن است كه دوست عزیزی را از دست خواهد داد.
بیشتر بخوانید  تعبیر خواب پلنگ و پلنگ وحشی - تعبیر دیدن پلنگ در قفس در خواب

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *