تعبیر خواب آش رشته و آش شوربا – تعبیر آش نذری و آش سرکه در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com تعبیر خواب آش رشته و آش شوربا – تعبیر آش نذری و آش سرکه در خواب را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب پختن آش نذری و درست کردن آش شوربا و آش رشته نذری و آش سرکه هستید پیشنهاد میکنم این پست از سایت ملکوتی ها را حتما بخوانید که کاملترین تعبیر خواب آش نذری و آش سرکه را قرار دادیم …

تعبیر خواب آش رشته و آش شوربا - تعبیر آش نذری و آش سرکه در خواب

تعبیر خواب پختن آش نذری,تعبیر خواب آش شوربا,تعبیر خواب آش سرکه,تعبیر خواب آش پشت پا,تعبیر خواب آش رشته,معنی و مفهوم آش رشته و نذری در خواب

تعبیر خواب آش رشته و آش شوربا – تعبیر آش نذری و آش سرکه در خواب

دیدن آش رشته نذری دادن و گرفتن ، پختن آش پشت پا و مرده و دیدن انواع آش رشته ، آش شوربا ، آش سرکه ، آش جو ، آش کشک ، آش شله قلمکار و آش دوغ هر کدام تعبیرهای متفاوتی دارد و باید دید شما خواب آش را با چه ویژگی هایی دیده اید.

تعبیر خواب آش رشته

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید :

رشته آش رشته نشانه امید ، خیر ، برکت و نعمت است. همان طور که میدانید رشته را از خمیر آرد تهیه می کنند و چون آرد و خمیر آرد و گندم و نان همه در خواب های ما خوب هستند پس رشته هم خوب است و برای همین دیدن آش رشته در خواب نیکو است اما اگر رشته را دور بریزید و تباه کنید تعبیرش خوب نیست.

بیشتر بخوانید  باطل کردن سحر و طلسم ازدواج - بخت گشایی و ازدواج فوری

تعبیر خواب آش شوربا

منوچهر مطیعی :

در حالت کلی دیدن شوربا در خواب نشانه نعمت ، فایده ، خیر و نیکی است. اما در غذاهایی مانند آبگوشت ، آش شوربا ، حلیم و سایر غذاهایی که از مواد مختلف و متعدد تهیه و پخته می شود باید دید مزه و طمع آن به چه صورت است و به همین طریق باید این خواب ها را تعبیر کرد.

اگر در خواب فقط شوریا را ببینیم تعبیرش خوب است و نشانه نعمت و خوبی می باشد و فرقی نمی کند خودمان آن را پخته باشیم و یا از دیگری گرفته باشیم ولی اگر آن را بخوریم و بد طعم و بدمزه باشد نشانه غم و اندوه و ناراحتی است.

تعبیر خواب آش سرکه

ابن سیرین می گوید :

اگر شخصی خواب ببیند که آش سرکه را با گوشت گوسفند و عسل و چیزهای خوب پخته است نشانه این است که زندگانی و معاش و معیشت خوب و نیکو و عزت به دست می آورد.

و اگر آن شخص آش سرکه را با گوشت گاو پخته باشد عمر طولانی بدست خواهد آورد و به وسیله برخی افراد دولتی به مال و اموال فراوان خواهد رسید.

ولی اگر آش سرکه را با گوشت پرنده پخته باشد به اندازه کم و زیاد چیزهایی که در آش وجود دارد بزرگی و قدرت بدست خواهد آورد.

تعبیر خواب آش نذری

گرفتن آش ندری در خواب نشانه نعمت و روزی است.

دادن آش نذری در خواب نشانه به مقام رسیدن است.

تعبیر خواب پختن آش

اگر خواب ببینید که مشعول پختن آش هستید خواب شما نشانه این است که شما هدفی در ذهن دارید که برای رسیدن به آن باید تلاش کنید.

بیشتر بخوانید  خواص خواندن سوره نبا برای عزت و جلال یافتن و افزایش قدرت

تعبیر خواب آش پشت پا

دیدن اینگونه خواب ها معمولا نشانه این است که شما هدفی در ذهن خود دارید که با سعی و تلاش به آن خواهد رسید.

  منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *