تاثیر رضایت پدر و مادر در بخت گشایی و ازدواج فرزند

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com تاثیر رضایت پدر و مادر در بخت گشایی و ازدواج فرزند را قرار دادیم . دستورالعمل ها و راهکارها و اذکار و ادعیه زیادی برای بخت گشایی دختران و پسران معرفی شده است . ولی تاکنون به این مورد اشاره نشده است که اگر پدر و مادر ار فرزند خود رضایت نداشته باشند بخت فرزنذ باز نخواهد شد و او نخواهد توانست ازدواج کند …

تاثیر رضایت پدر و مادر در بخت گشایی و ازدواج فرزند

بخت گشایی فرزند,راهکاریهای مجرب بخت گشایی,نقش رضایت والدین در بخت گشایی,تاثیر رضایت پدر و مادر برای باز شدن بخت,آثار و برکات رضایت والدین برای بخت گشایی,دستورالعمل بخت گشایی مجرب

تاثیر رضایت پدر و مادر در بخت گشایی و ازدواج فرزند

برای گشایش در کارها و بخت و اقبال باید موانع برطرف شود که یکی از آنها حق الله و حق الناس بود که راهکار و دستورالعمل و نماز آن را بیان کردیم.

در مرحله دوم آن چه شخصی که می خواهد گشایش بخت داشته باشد باید بداند رضایت والدین است که قرآن کریم در سه آیه به صراحت آن را مورد تأکید قرار می دهد «… وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً …»

پس جوانان دم بخت (دختر و پسر) بدانند تا رضایت پدر و مادر را نداشته باشند، انتظار گشایش بخت هم نداشته باشند ، این نارضایتی والدین ممکن است در خصوص اعمال رفتار و گفتار،پوشش، اعمال عبادی ، ارتباط با دوستان ناشایست و…باشد، هرگونه نارضایتی از سوی پدر و مادر در بسته شدن بخت و اقبال مؤثر است.

بیشتر بخوانید  دعای حضرت ادريس (ع) ، چهل اسم ادریسی

حال اگر پدر و مادر شما در قید حیات هستند هم اکنون برای جلب رضایت آنان قیام کنید و اگر به رحمت حق رفته برمزار آنها رفته طلب مغفرت و بخشش نمایید و نماز مخصوص فرزند برای والدین را از مفاتیح الجنان بخوانید.

این نماز دو رکعت است،

در رکعت اوّل پس از سوره «حمد»، ده بار مى گویى:

رَبِّ اغْفِرْلى وَلِوالِدَىَّ وَ لِلْمُؤْمِنینَ یَوْمَ یَقُومُ الْحِسابُ.

پروردگارا بیامرز مرا و پدر و مادرم و دیگر مؤمنان را در روزى که حساب برپا شود و در رکعت دوم پس از سوره حمد، ده مرتبه مى خوانى:

رَبِّ اغْفِرْلى وَ لِوالِدَىَّ وَ لِمَنْ دَخَلَ بَیْتِىَ مُؤْمِناً وَ لِلْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ

پروردگارا بیامرز مرا و پدر و مادرم و هرکه در حال ایمان به خانه من درآید و هر مرد مؤمن و زن با ایمانى را پس از سلام نماز نیز ده بار مى گویى:

رَبِّ ارْحَمْهُماکَمارَبَّیانى صَغیراً.

پروردگارا ترحم کن بر ایشان چنانچه پروریدند مرا در کودکى.

در کتاب «نشان از بی نشان ها» آمده است :

جوانی به خدمت حاج شیخ حسنعلی نخودکی رسید و از درد پا شکایت داشت، حضرت شیخ به او فرمودند : پاهایت را جلوی پدرت دراز نکن ! جوان تعجب کرد و اظهار کرد نمی دانستم این عمل این اثر وضعی را به دنبال دارد.

هرکس مرحله اول و دوم گشایش کارها (بخت و اقبال ) را انجام و داد و نتیجه گرفت

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *