بهترین طلسم جهت جلب معشوق و تسخیر و بیقراری و احضار تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com بهترین طلسم جهت جلب معشوق و تسخیر و بیقراری و احضار تضمینی را قرار دادیم . طلسم بسیار قوی و مجرب برای جلب مهر و محبت معشوق و بیقراری معشوق و احضار سریع معشوق 100 درصد تضمینی و مجرب در سایت ملکوتی ها …

در جستجوی راهی برای جلب معشوق و تخسیر و بیقراری، طلسم‌ها و جادوگری‌ها از دیرباز برای این اهداف استفاده می‌شده‌اند. یکی از طلسم‌های معروف برای جلب معشوق و تخسیر و بیقراری استفاده از طلسم حضور است. این طلسم با استفاده از نام معشوق و یک سوزن، باورهای مربوط به احضار و تضمینی را فراهم می‌کند. اعتقاد به اثربخشی این طلسم به عواملی مانند ایمان، قوت اراده و تمرکز بر اهداف بستگی دارد. با انجام این طلسم و محافظت از خود در برابر انرژی منفی، می‌توان به جلب معشوق، تسخیر و بیقراری دست یافت. اما همچنان باید به این نکته توجه داشت که استفاده از طلسم‌ها و جادوگری‌ها باید با اندیشه و مسئولیت‌پذیری انجام شود.

در جستجوی راهی برای جلب محبت و معشوق خود؟ طلسم‌ها و جادوهای مختلفی وجود دارند که ادعا می‌شود می‌توانند به شما کمک کنند. در وب‌سایت malakootiha.com، بهترین طلسم جهت جلب معشوق، تسخیر و بیقراری و احضار تضمینی را معرفی کرده‌اند. این طلسم بسیار قوی و مجرب است و به وعده 100 درصد تضمینی دارد. اگر به دنبال راهی برای جلب مهر و محبت معشوق خود هستید، این طلسم می‌تواند به شما کمک کند. از این طلسم استفاده کرده و نتایج آن را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید  دعایی سریع الاجابه که خواندن آن موجب گشایش درهای رزق و روزی می شود

بهترین طلسم جهت جلب معشوق و تسخیر و بیقراری و احضار تضمینی

طلسم تسخیر قلب معشوق,طلسم احضار معشوق,طلسم بیقراری معشوق,طلسم برای جلب محبت معشوق

بهترین طلسم جهت جلب معشوق و تسخیر و بیقراری و احضار تضمینی

اگر کسی بخواهد از سوی محبوب خود مورد محبت و عشق قرار بگیرد و محبوب قلب وی شود باید دعای زیر را ۳روز، روزی ۱۰۰ باربه نیت فرد مورد نظر بخواند و پایان هر اسم یکبار بگوید آه. مجرب است.

اجوجٍ بجوج تجوج ثجوج ججوج حجوج خجوج دجوج ذجوج رجوج زجوج سجوج شجوج

صجوج ضجوج طجوج ظجوج عجوج غجوج فجوج قجوج کجوج لجوع مجوع نجوج وجوج

هجوج لجوج اللهم احرقت قلب فلانه بنت فلانه علی حب فلان بن فلان

الوحا الوحا الوحا العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة

احضار مهر و محبت برگشت معشوق

برای افزایش محبت و احضار محبوب 41 دانه فلفل سیاه سالم تهیه کند و و به نیت افزایش محبت و احضار مطلوب بر هر دانه از آنها چهل مرتبه سوره مبارکه قریش را بخواند و سپس در آتش اندازد. فرد مطلوبش بیقرار میشود و دیوانه وار او را دوست خواهد داشت :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾ الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿۴﴾

دعای بیقراری معشوق و احضار و تسخیر فوری

خوابیدن روی بالشتی که دعای زیر در آن باشد موجب محبت و ازدیاد آن بین زن و شوهر می گردد.

بسم اللَّه الرحمن الرحیم ابراهیم خلیل اللَّه موسی کلیم اللَّه عیسی روح اللَّه محمّد حبیب اللَّه ورسول اللَّه. لو انزلنا هذا القران علی جبل لرایته خاشعاً متصدعا من خشیهاللَّه وتلک الامثال نضربها للنّاس لعلّهم یتفکرون.

بیشتر بخوانید  دعای باز شدن گره از مشکلات و حل شدن مشکلی که به هیچ وجه حل نمیشود

اَ لَمْ نَشْرَحْ لَک صَدْرَک وَ وَضَعْنا عَنْک وِزْرَک الَّذِی اَنْقَضَ ظَهْرَک وَ رَفَعْنا لَک ذِکرَک فَاِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یسْراً اِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یسْراً.

والقیت فلان بن فلان

(نام شوهر و پدرش نوشته شود)

الی فلانه بنت فلانه

(نام زن و مادرش نوشته شود)

صالحا دایماش کما القیت بین ادم وحوّا وبین یوسف وزلیخا وبین موسی وصفورا وبین محمّد صلی الله علیه و اله وخدیجه الکبری وبین علی وفاطمه الزهراء صلوات اللَّه علیهم اجمعین واصلح بینهما اصلاحا فیه ابداً صمداً معاجلات. (مجمع الدعوات الکبیر)

دعای جلب محبت و احضار و تسخیر و بیقراری مشعوق

هر کس با ایمان آیه را « یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اصْبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ وَاتَّقُواْ اللّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ ﴿200﴾

به نان جو یا گندم با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و به زن ناسازگار دهد ناسازگاری زن زایل شود. (خواص آیات قرآن کریم ص44)

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *