با این دعای مجرب در کنکور و آزمون های استخدامی به موفقیت قطعی خواهید رسید

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com با این دعای مجرب در کنکور و آزمون های استخدامی به موفقیت قطعی خواهید رسید را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای موفقیت و پیروزی در آزمون کنکور و سایر آزمون های درسی و استخدامی می باشد …

در زمان آزمون‌های مهم مانند کنکور یا آزمون‌های استخدامی، همه ما به دنبال راهی برای کمک به موفقیت و قبولی در آن‌ها هستیم. از جمله راه‌هایی که بسیاری افراد به آن پناه می‌برند، دعا است. دعا یکی از اعتقادات پراکنده در میان ما ایرانیان است که به ما امید و انرژی می‌دهد. از جمله دعاهای معروف که برای موفقیت در آزمون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، دعای مجرب است. این دعا باور بر این است که با تکرار آن و اعتقاد به قدرت آن، می‌توان به موفقیت و قبولی در آزمون‌ها دست یافت. بنابراین، اعتقاد به دعا و انرژی مثبت آن می‌تواند به شما در رسیدن به اهداف و موفقیت کمک کند.

در زمان آزمون‌های مهم مانند کنکور و آزمون‌های استخدامی، همه ما به دنبال موفقیت و قبولی هستیم. اما گاهی اوقات فشارهای روحی و استرس‌های ناشی از این آزمون‌ها می‌تواند مانع موفقیت ما شود. به همین دلیل، اعتقاد به قدرت دعا و توکل بر خداوند در این زمان‌ها بسیار مهم است. دعاهای مجرب می‌توانند به ما کمک کنند تا با اطمینان و اعتماد به نفس به آزمون برویم و به موفقیت دست یابیم. بنابراین، اگر به دنبال راهی برای کسب موفقیت در آزمون‌ها هستید، به دعای مجرب در کنکور و آزمون‌های استخدامی به موفقیت قطعی خواهید رسید مراجعه کنید.

با این دعای مجرب در کنکور و آزمون های استخدامی به موفقیت قطعی خواهید رسید

دعای موفقیت در کنکور,دعای موفقیت در آزمون استخدامی,دعای موفقیت در کنکور,دعای موفقیت در آزمون های استخدامی

با این دعای مجرب در کنکور و آزمون های استخدامی به موفقیت قطعی خواهید رسید

دعا برای قبولی فرزند در کنکور

یکی از قویترین موارد دعا برای قبولی در کنکور خواندن دعاهای زیر است که باید در روز امتحان و پیش از خروج از منزل انجام شود. این دعا به ترتیب زیر خوانده می‌شود:

پیش از رفتن به جلسه کنکور پنج مرتبه صلوات بفرستید.
7 مرتبه آیه الکرسی را بخوانید.
7 مرتبه ذکر ” بسم الله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم” را تکرار کنید.
ذکر زیر را به خاطر بسپارد و به طور مداوم تا زمانیکه در جلسه کنکور حاضر می‌شوید و برگه امتحانی را می‌گیرید، تکرار کنید:

یا صَمَد انتَ ثِقَتی و رَجایی یا صمد عَلیکَ تَوَکَلتُ یا الله یا الله یا الله .

دعا برای قبولی فرزند در کنکور یکی از موضوعاتی است که برای بسیاری از والدین و دانش‌آموزان مهم است. اغلب والدین و دانش‌آموزان، پیش از شرکت در امتحانات کنکور، به دعا و توسل به خداوند متعال روی می‌آورند تا فرزندانشان در این امتحانات موفق باشند. دعاهای مختلفی وجود دارند که برای قبولی در کنکور خوانده می‌شوند و برخی از آن‌ها شامل صلوات، آیه الکرسی و ذکر‌های مختلفی می‌شوند. این دعاها به والدین و دانش‌آموزان احساس آرامش و امید می‌دهد و آن‌ها را به این باور می‌رساند که خداوند همواره به آن‌ها کمک می‌کند و مشکلاتشان را حل می‌کند. از این رو، دعا برای قبولی فرزند در کنکور برای بسیاری از افراد بسیار مهم و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید  حرز و دعای مجرب مخصوص ازدواج و باز شدن بخت دختران و پسران

دعا برای موفقیت در کنکور

دعای دیگری که برای موفقیت در کنکور توصیه می‌شود، در واقع اسامی شریفی است که به آسان شدن کارها کمک می‌کند. در این دعا پنج اسم مبارک 

اَلْمُصَوِّرُ اَلْمُبْدِئُ‏ اَلْمُعِیدُ اَلْمُحْیُ اَلْمُمِیتُ

آمده است که 40 روز و هر روز 1740 مرتبه تکرار آنها، طالب علم را مجهز به علم کرده و به خواهان عقل و ادراک نیز فهم و درک می‌بخشد به طوریکه هیچ چیز برای او مشکل نباشد.

در دوران کنکور، برای هر دانشجویی از اهمیت بسزایی برخوردار است. این مرحله زندگی، زمانی است که آمادگی‌ها و تلاش‌های سال‌ها در یک آزمون تمام می‌شود. به همین دلیل، بسیاری از دانش‌آموزان به دعا و تضرع به پروردگار خود پناه می‌برند. برخی از افراد معتقدند که دعاهای خاصی وجود دارند که می‌توانند به موفقیت در کنکور کمک کنند. یکی از این دعاها، دعای اسامی شریفی است که با تکرار مداوم آن، به دانشجویان کمک می‌کند تا علم و درک خود را افزایش دهند و به راحتی از موارد مختلف مواجهه کنند. بنابراین، دعا برای موفقیت در کنکور، یکی از ابزارهایی است که می‌تواند دانش‌آموزان را در این راه یاری کند.

دعا برای موفقیت در کنکور و آزمون ها

برای موفقیت در کنکور و سایر آزمون‌ها و امتحانات هر روز با اخلاص کامل قبل و بعد از نماز صبح، آیه الکرسی را 10 بار بخوانید و سپس ذکر زیر را 100 مرتبه به نیت توکل بر خدا برای قبولی در کنکور تکرار کنید و حتی سر جلسه امتحان:

لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ یَا رَبَّ کُلِّ شَیْ ءٍ وَ وَارِثَهُ

و بعد از نمازهای واجب روزانه بخوانید:

“سبْحانَ مَنْ لا یَعْتَدی عَلی اَهْلِ مَمْلَکَتِهِ سُبْحانَ مَنْ لا یُاخِذُ اَهْلَ الاَرْضِ بِألْوانِ الْعَذابِ سُبْحانَ الرَّئُوفُ الرَّحیم اَللّهُمَّ اجْعَلْ لی فی قَلْبی نُوراً وَ بَصَراً وَ فَهْماً وَ عِلْماً اِنَّکَ عَلی کُلِ شَیءٍ قَدیر”

دعا برای موفقیت در کنکور و آزمون‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای کسب موفقیت در آزمون‌ها و امتحانات است. افرادی که دعا را به عنوان یک ابزار برای کمک به رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند، معتقدند که با تمرکز و اخلاص در دعا، به خداوند متعال می‌توانند کمک بخواهند. این اعتقاد به دعا به عنوان یک روش برای تسلیم کردن امور به قضای الهی، به افراد اعتماد بیشتری به خود و توانایی‌هایشان می‌دهد. بنابراین، قبل از شروع هر مطالعه یا آزمون، بهتر است که دعا کنید و از توانایی خداوند برای کمک به شما در کسب موفقیت استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  نسخه مجرب درمان شخص سحر و طلسم شده و باطل کردن طلسم

دعا برای قبولی در کنکور با تقویت حافظه

در برخی منابع قدیمی آمده است که اگر کسی این دعا را 7 صبح بر 7 انگور سیاه خشک شده بخواند و آن را بخورد، خداوند حافظه‌ای قوی به او عنایت می‌کند:

” اللَّهُمَ‏ نَوِّرْ بِكِتَابِكَ قَلبی، وَ اشْرَحْ لی مِن صَدْرِي، وَ أَطْلِقْ بِهِ لِسَانِي بِحَوْلِكَ‏ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ‏ الْعَلِيِ‏ الْعَظِيمِ‏”

در دوره‌های آزمونی مهم مانند کنکور، داشتن یک حافظه قوی و قابل اعتماد بسیار حیاتی است. اما بتوان دعا و اعتقاد به قدرت الهی برای تقویت حافظه افراد اهمیت زیادی دارد. بر اساس معتقدات قدیمی، خواندن دعای خاصی بر روی هفت انگور سیاه خشک و خوردن آنها صبح ها، می‌تواند به تقویت حافظه کمک کند. این دعا شامل تمنا برای روشنایی قلب و روح، باز شدن سینه برای دریافت دانش و آزاد شدن زبان برای بیان بهتر افکار و دانش است. اعتقاد به این نوع دعا و انجام آن می‌تواند باعث ایجاد اعتماد بنفس و آرامش در فرد شود، که این موارد نیز می‌توانند در قبولی در آزمون‌های مهم مانند کنکور تأثیرگذار باشند.

قبول شدن در کنکور با دعای قوت حافظه

برای قبول شدن در کنکور باید حافظه خوبی داشت، به این منظور توصیه شده است که آیه 285 سوره بقره را روی ظرفی پاک با زعفران بنویسید و آن را با آب بشویید. هر صبح پیش از خوردن هر چیزی مقداری از این آب را بنوشید تا به اذن خداوند حافظه شما خوب شود.

“آمَنَ الرَّسُولُ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْهِ مِن رَّبِّهِ وَالْمُؤْمِنُونَ کُلٌّ آمَنَ بِاللّهِ وَمَلآئِکَتِهِ وَکُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لاَ نُفَرِّقُ بَیْنَ أَحَدٍ مِّن رُّسُلِهِ وَقَالُواْ سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا غُفْرَانَکَ رَبَّنَا وَإِلَیْکَ الْمَصِیرُ”

دعای قوت حافظه برای قبول شدن در کنکور از روش‌های معتبر و معجزه‌آسا است که در زمان‌های مختلف توسط دانش‌آموزان برای بهبود حافظه و افزایش تمرکز و توجه به مطالعه و تمرین‌های درسی استفاده می‌شود. این روش بر اساس اعتقاد به قدرت و رحمت خداوند بر افراد استوار است و با اعتقاد به آن‌ها ایمان بر اینکه هر مشکلی با کمک او قابل حل است. این دعا با خواندن آیه‌ای از قرآن کریم انجام می‌شود که توانایی تثبیت حافظه و افزایش تمرکز را در انسان‌ها ایجاد می‌کند. این روش به این امید است که با توکل بر خداوند و استفاده از اعتقاد به قدرت او، هر چالشی را می‌توان به راحتی پشت سر گذاشت.

دعا برای قبولی در آزمون کنکور

از جمله دعاهایی که برای رفع فراموشی و بهبود حفاظه وجود دارد، دعایی است از امام صادق (ع) که برای اثر گذاری آن باید دست را به پیشانی گذاشته و این دعا را بخوانید:

“صَلَّی اللّهُ عَلی مُحَمَّد وَ الِهِ الّلهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا مُذَکِّرَ الْخَیْرِ وَ فاعِلَهُ وَ الامِرَ بِهِ ذَکِّرْنی ما اَنْسانیه”

در زمان آزمون کنکور، فشار ذهنی و استرس بسیار زیاد است و بسیاری از دانش‌آموزان برای رفع این استرس و فراموشی به دعا و توکل به خداوند متعال روی آورده‌اند. یکی از دعاهایی که برای قبولی در آزمون کنکور معروف است، دعای امام صادق (ع) است. این دعا به شرح زیر می‌باشد: “صَلَّی اللّهُ عَلی مُحَمَّد وَ الِهِ الّلهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا مُذَکِّرَ الْخَیْرِ وَ فاعِلَهُ وَ الامِرَ بِهِ ذَکِّرْنی ما اَنْسانیه”. این دعا به معنای “خداوندا، من از تو می‌خواهم که مرا به یاد خیر و انجام آن بیاور و مرا یادآوری کن که چیزی را فراموش کرده‌ام”. امیدواریم که با دعا و تلاش فراوان، همه دانش‌آموزان به آرزوهای خود در آزمون کنکور برسند.

بیشتر بخوانید  دعای همراه برای موفقیت و سربلندی,نوشتن دعای همراه جهت موفقیت

دعا برای تقویت حافظه و قبولی در کنکور

روزی 10 مرتبه ذکر زیر را تکرار کنید:

“فَفَهَّمْناها سُلیمْانَ وَ کُلاَّ آتیْنا فَهْماً وَ عِلْماً وَ سَخَّرْنا مَعَ داوُدَ الْجِبالَ مَعَ داوُدَ الْجِبالَ یَسْبَحْنَ وَ الطَّیْرَ وَ آلِهِ اَکْرِمْنی بِالْفَهْمِ وَ الْحْفِظِ وَ الْخَیْرّ یا قاضِیَ الْحاجاتِ وَ صلَّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجْمَعینَ”

پس از هر نماز واجب روزانه این دعای مجرب برای بهبود حافظه را بخوانید:

” سُبْحانَ مَنْ لا یَعْتَدی عَلی اَهْلِ مَمْلَکَتِهِ سُبْحانَ مَنْ لا یُاخِذُ اَهْلَ الاَرْضِ بِألْوانِ الْعَذابِ سُبْحانَ الرَّئُوفُ الرَّحیم اَللّهُمَّ اجْعَلْ لی فی قَلْبی نُوراً وَ بَصَراً وَ فَهْماً وَ عِلْماً اِنَّکَ عَلی کُلِ شَیءٍ قَدیر”.

دعای دیگر موجود در کتب ادعیه برای افزایش حافظه از مرحوم شیخ بهایی در کتاب تهذیب آمده است که به شرح زیر است:

“الَلِّهُمَ ارْزُقْنی فَهْمَ النَّبِییّنَ وَ حِفْظَ الْمُرْسَلینَ وَ اِلْهامَ الْمَلائِکهَ الْمُقَرّبینَ آمینَ یا رَبَّ الْعالَمینَ”.

دعا برای تقویت حافظه و قبولی در کنکور

حفظ و یادگیری اطلاعات برای هر دانشجو یکی از مهمترین مواردی است که برای موفقیت در تحصیلات لازم است. اما برای برخی از افراد، حافظه قوی یک چیزی طبیعی نیست و نیاز به تقویت آن دارند. برای این منظور، دعا و تلاوت آیات قرآنی یکی از راه‌هایی است که برای تقویت حافظه و یادگیری موثر است.

دعای فوق العاده برای تقویت حافظه که در ابتدای متن ذکر شده است، می‌تواند به شما کمک کند تا حافظه خود را بهبود دهید و اطلاعات را بهتر یاد بگیرید. همچنین، تکرار دعاهای دیگری که برای افزایش حافظه و فهم اطلاعات وجود دارد نیز می‌تواند به شما کمک کند تا در مسابقات و آزمون‌ها موفق تر عمل کنید. از آنجایی که دعا دارای تاثیر روحی بسیار بزرگی است، این تکنیک می‌تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد و از استرس و نگرانی‌های آزمون‌ها کاسته شود، که این موضوع می‌تواند در کاهش نتیجه مثبت تحصیلی شما تاثیر گذار باشد.

بنابراین، توجه به دعاهای مخصوص برای تقویت حافظه و فهم اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین نحو ممکن در آزمون‌ها و کنکورها عمل کنید و نتایج موفقیت آمیزی را کسب کنید. بهتر است این دعاها را به صورت منظم و پیوسته تکرار کرده و با اعتقاد و ایمان به اثربخشی آن‌ها، به تقویت حافظه و قبولی در آزمون‌ها مراجعه کنید.

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *