اگر ميخواهيد شخصی با خواسته شما موافقت نمايد این دعا را بخوانید اجابت میشود

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com اگر ميخواهيد شخصی با خواسته شما موافقت نمايد این دعا را بخوانید اجابت میشود را قرار دادیم . دعا و ذکر همیشه برای ماهیت انسانی بسیار مهم و قدرتمند بوده است. آیین‌ها و مذاهب مختلف همیشه از دعا و ذکر به عنوان یکی از راه‌های ارتباط با خدا یا قدرت بزرگتری استفاده کرده‌اند. این عمل باعث افزایش ایمان و ارامش درونی انسان می‌شود و به او کمک می‌کند تا با مشکلات و چالش‌های زندگی بهتر مقابله کند. اما اگر می‌خواهیم که خواسته‌های خود را به واقعیت تبدیل کنیم، باید با ایمان کامل و صادق این دعاها و ذکرها را به خدا منتقل کنیم. اعتقاد به اینکه دعاها می‌توانند به اجابت برسند و به ما کمک کنند، می‌تواند تاثیر بسزایی در زندگی ما داشته باشد.

 

اگر ميخواهيد شخصی با خواسته شما موافقت نمايد این دعا را بخوانید اجابت میشود

اگر ميخواهيد شخصی با خواسته شما موافقت نمايد این دعا را بخوانید اجابت میشود

اگر ميخواهيد شخصی با خواسته شما موافقت نمايد این دعا را بخوانید اجابت میشود

دعایی از حضرت علی علیه السلام برای اجابت خواسته

اگر کاری دارید و یا قصد مراجعه به شخصی دارید که کارتان به وسیله او براورده میگردد،دعای زیر را نوشته و در دست راست بگیر و به دنبال کارت برو

اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ يَا اللَّهُ يَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ يَا وَتْرُ يَا نُورُ يَا صَمَدُ يَا مَنْ مَلَأَتْ أَرْكَانُهُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَنْ تَسْخَرَ لِي قَلْبَ فُلَانِ بْنِ فُلَانٍ كَمَا سَخَّرْتَ الْحَيَّةَ لِمُوسَى بْنِ عِمْرَانَ عَلَيْهِ السَّلَامُ وَ أَسْأَلُكَ أَنْ تَسْخَرَ لِي قَلْبَهُ كَمَا سَخَّرْتَ لِسُلَيْمانَ جُنُودَهُ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ وَ الطَّيْرِ فَهُمْ يُوزَعُونَ وَ أَسْأَلُكَ أَنْ تَلِينَ لِي قَلْبَهُ كَمَا لَيَّنْتَ الْحَدِيدَ لِدَاوُدَ عَلَيْهِ السَّلَامُ وَ أَسْأَلُكَ أَنْ تُذَلِّلَ لِي قَلْبَهُ كَمَا ذَلَّلْتَ نُورَ الْقَمَرِ لِنُورِ الشَّمْسِ يَا اللَّهُ هُوَ عَبْدُكَ ابْنُ أَمَتِكَ وَ أَنَا عَبْدُكَ ابْنُ أَمَتِكَ أَخَذْتَ بِقَدَمَيْهِ وَ بِنَاصِيَتِهِ فَسَخِّرْهُ لِي حَتَّى يَقْضِيَ حَاجَتِي هَذِهِ وَ مَا أُرِيدُ إِنَّكَ عَلى‏ كُلِّ شَيْ‏ءٍ قَدِيرٌ وَ هُوَ عَلَى مَا هُوَ فِيمَا هُوَ لا إِلهَ إِلَّا هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ

بیشتر بخوانید  دعای رفع زگیل – دعای درمان زگیل

📚مهج الدعوات و منهج العنايات،

اگر ميخواهيد شخصي كه كار و امر مهمي از شما در دست اوست و با تائيد و امضاي او كار و مهم شما سامان ميگيرد، با خواست شما موافقت نمايد و با شما در زمينه هاي مورد نياز همراهي كافي و وافي به مقصود نمايد، استفاده از دعاي فوق براي رسيدن به خواست و حاجت بسيار موكد است. دعاي مذكور براي برآورده شدن جميع حوائج است.

دعای مطرح شده به توسط امام علی (ع)، به عنوان یکی از دعاهای معروف و قدرتمند شناخته می‌شود که به منظور رسیدن به خواسته‌ها و حاجات در سریع‌ترین زمان ممکن استفاده می‌شود. این دعا به صورت خاص برای سخرانی قلب شخصی به منظور رسیدن به خواسته‌های ما مطرح شده است. از جمله ویژگی‌های این دعا، زیبایی و شفافیت آن است که باعث می‌شود این دعا به راحتی قبول شده و به مقصود رسیده شود.

به عنوان یکی از دعاهای خاص و معتبر، این دعا برای خیلی از افراد اهمیت ویژه‌ای دارد. افرادی که به دنبال راهی برای رسیدن به خواسته‌ها و اهداف خود هستند، از این دعا بهره می‌برند. از آنجایی که این دعا از زبان امام علی (ع) برمی‌آید، اعتقاد به قدرت و تأثیر این دعا برای افراد بسیار مهم است. به همین دلیل، افراد برای رسیدن به خواسته‌ها و حاجات خود از این دعا استفاده می‌کنند و به امید اجابت آن به دنبال مطالب خود می‌روند.

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *