دعای پیامبر برای حفظ قرآن,دعای فراموش نکردن حفظ قرآن از پیامبر

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای پیامبر برای حفظ قرآن,دعای فراموش نکردن حفظ قرآن از پیامبر را قرار دادیم . دعای عظیم الشان و پرفضیلت از پیامبر گرامی اسلامی برای فراموش نکردن و از یاد نبردن حفظ قرآن که به حضرت علی (ع) سفارش کرده اند در جهت حفظ قرآن به همراه معنی در سایت ملکوتی ها ….

,دعای حفظ قرآن,دعای حفظ قرآن صوتی,دعا حفظ قرآن,دعا برای حفظ قرآن,دعای قبل از حفظ قرآن,دعای تقویت حافظه برای حفظ قرآن,دعایی برای حفظ قرآن,دعای مخصوص حفظ قرآن,متن دعای حفظ قرآن,دعا برای حفظ قرآن کریم,دعا حفظ القران,دعا برای حفظ سریع قرآن,دعای پیامبر برای حفظ قرآن,بهترین دعا برای حفظ قران,دعای قبل از شروع حفظ قرآن,دعای قبل حفظ قران,دعای برای حفظ قرآن,دعای حفظ قرآن کریم

دعای پیامبر برای حفظ قرآن,دعای فراموش نکردن حفظ قرآن از پیامبر

دعای حفظ قرآن از پیامبر,دعای از یاد نبردن حفظ قرآن,دعای قوی و مجرب برای حفظ قرآن,بهترین دعای مخصوص حفظ قرآن از حضرت رسول

دعای پیامبر برای حفظ قرآن,دعای فراموش نکردن حفظ قرآن از پیامبر

این دعا از امیرمؤمنان علی ـ علیه السّلام ـ نقل شده است.

امام فرموده‎اند رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله ـ فرمود:

آیا می‎خواهی دعایی را به تو بیاموزم كه قرآن را فراموش نكنی! (و این دعا را خواندند):

اَللّهُمَّ ارْحَمْنی بِتَرْكِ مَعاصیكَ اَبَداً ما اَبْقَیْتَنی، وَ ارْحَمْنی مِنْ تَكَلُّفِ ما لا یَعْنینی، وَ ارْزُقْنی حُسْنَ الْمَنْظَرِ فیما یُرْضیكَ عَنّی، وَ اَلْزِمْ قَلْبی حِفْظَ كِتابِكَ كَما عَلَّمْتَنی، وَ ارْزُقْنی اَنْ اَتْلُوَهُ عَلَی النَّحْوِ الَّذی یُرْضیكَ عَنّی.
اَللّهُمَّ نَوِّر بِكِتابِكَ بَصَری، وَ اشْرِحْ بِه صَدْری، وَ فَرَّحْ بِهِ قَلبِی، وَ اَطْلِقْ بِهِ لِسانی، وَ اسْتَعْمَل بِهِ بَدَنی، وَ قَوِّنی عَلی ذلك، وَ اَعِنّی عَلَیْهِ اِنَّهُ لا مُعینَ عَلَیْهِ اِلّا اِنْتَ، لا اِلهَ اِلّا اِنْتَ.

خدایا! تا زنده هستم، با ترك نافرمانیت به من ترحّم نما و به من رحم كن از رنج كشیدن برای آنچه به كارم نیاید، و به من روزی كن خوش نمایی در آنچه تو را از من خشنود سازد، و قلبم را به حفظ قرائت وادار كن آن گونه كه به من آموختی، و مرا روزی كن آن را همانگونه كه خوشایند توست بخوانم.
بار خدایا!
با قرآنت دیدگان مرا روشن كن، و به وسیله قرآن سینه مرا بگشای، دلم را شاد كن و زبانم را باز كن، بدنم را به وسیله آن به كار گیر، و با آن مرا نیرومند ساز، با قرآن مرا یاری كن زیرا یاوری در آن جز تو نیست، جز تو كسی شایسته پرستش نیست.

,روش حفظ قرآن بدون استاد,روش حفظ قرآن بدون استاد نی نی سایت,روش حفظ قرآن,روش حفظ قرآن برای کودکان,روش حفظ قرآن حنانه خلفی,روش حفظ قرآن در سه ماه,روش حفظ قرآن در خانه برای کودکان,روش حفظ قرآن برای بزرگسالان,روش حفظ قرآن در کشورهای مختلف,روش حفظ قرآن در خانه,روش حفظ قرآن با اشاره,نحوه حفظ قران برای کودکان,طریقه حفظ قران برای کودکان,بهترین روش حفظ قرآن برای کودکان,روشهای حفظ قرآن برای کودکان,شیوه حفظ قران برای کودکان,روش اموزش حفظ قران برای کودکان,روش تدریس حفظ قران برای کودکان,روش حفظ قرآن کودک,روشهای حفظ قران برای بزرگسالان,روشهای حفظ قرآن در خانه,طریقه حفظ قران در خانه,بهترین روش حفظ قرآن در خانه,بهترین روش برای حفظ قران در خانه,نحوه حفظ قران در خانه,روش حفظ قران در منزل

بیشتر بخوانید  دعای بخت گشایی از امام زمان برای باز شدن بخت و ازدواج فوری

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *