کیا از ذکر یا ودود نتیجه گرفتن,معجزه ذکر یا ودود,1021 بار ذکر یا ودود

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com کیا از ذکر یا ودود نتیجه گرفتن,معجزه ذکر یا ودود,1021 بار ذکر یا ودود را قرار دادیم . از ذکرهای پرخاصیت و پرفضیلت ذکر یا ودود می باشد . یا ودود یکی از صفات خداوند می باشد . توصیه شده است برای حاجت روایی ذکر یا ودود به روش زیر خوانده شود که معجزه می کند و بسیاری نیز نتیجه گرفته اند . سایت ملکوتی ها …

,ذکر یا ودود,ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق,ذکر یا ودود برای آشتی,ذکر یا ودود نی نی سایت,ذکر یا ودود برای ازدواج,ذکر یا ودود برای حاجت,ذکر یا ودود برای خانه دارشدن,ذکر یا ودود برای ثروت,ذکر یا ودود برای ازدواج با معشوق,ذکر یا ودود برای برگشت معشوق,ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق نی نی سایت,ذکر یا لطیف برای بازگشت معشوق,ذكر يا ودود براي بازگشت معشوق,ذکر یا ودود برای آشتی از راه دور,ذکر یا ودود برای آشتی زن و شوهر,ذکر یا ودود برای آشتی نی نی سایت,ذکر یا ودود برای آشتی بین زن و شوهر,ذکر یا لطیف برای آشتی,ذكر يا ودود براي آشتي,ذکر یا لطیف برای آشتی نی نی سایت,ذکر یا لطیف نی نی سایت,ذكر يا ودود ني ني سايت,معجزه ذکر یا ودود نی نی سایت,خواص ذکر یا ودود نی نی سایت,تاثیر ذکر یا ودود نی نی سایت,خواص ذکر یا لطیف نی نی سایت,ذکر یا ودود برای حاجت نی نی سایت,معجزه ذکر یا لطیف نی نی سایت,ذکر یا ودود برای ازدواج با معشوق نی نی سایت,ذکر یا ودود برای ازدواج نی نی سایت,ذکر یا ودود برای ازدواج سریع,ذکر یا لطیف برای ازدواج,ذکر یا لطیف برای ازدواج نی نی سایت,معجزه ذکر یا ودود برای ازدواج,معجزه ذکر یا ودود برای ازدواج نی نی سایت,ذکر یا الله برای ازدواج نی نی سایت,ذکر یا الله برای حاجت نی نی سایت,ذکر یا الله برای حاجت,ذکر یا لطیف برای حاجت,ذکر یا لطیف برای حاجت روایی,ختم ذکر یا الله برای حاجت,ذكر يا الله براي حاجت,ذکر یا الله برای حاجات,ذکر یا ودود برای ثروتمند شدن

کیا از ذکر یا ودود نتیجه گرفتن,معجزه ذکر یا ودود,1021 بار ذکر یا ودود

ذکر یا ودود,خواص خواندن ذکر یا ودود,فضیلت و فواید ذکر یا ودود,تعداد گفتن ذکر یا ودود,نتیجه گرفتن از ذکر یا ودود,معجزه ذکر یا ودود برای حاجت

کیا از ذکر یا ودود نتیجه گرفتن,معجزه ذکر یا ودود,1021 بار ذکر یا ودود

معنای ذکر یا ودود

یا ودود به معنای دوست دارنده ی بندگان و دوست داشته شده ی مومنان می باشد.

یعنی ای خدایی که بندگانت را دوست داری و ببین آن ها مهر و الفت برقرار می کنی. ودود از ریشه ی ” ود ” بر وزن ” حب ” به معنای دوست داشتن می باشد.

دوست داشتنی که با تمنا و امید و آرزو همراه باشد. می توان ودود را هر کدام از این موارد معنی کرد.

یعنی هم می تواند دوست داشتن باشد و هم دوست داشتنی همراه با میل و امید و هم ترکیب هر دو. ودود از اسامی خدا می باشد که معنای کلمه ای آن ” دوستدار ” است.

این اسم در صرف و نحو جزو صیغه مبالغه می باشد یعنی بسیار زیاد و دلالت بر کثرت دارد.

در قرآن کریم دو بار ذکر شریف ” ودود ” آورده شده است. یک بار در کنار ذکر “غفور” و یک بار در کنار ذکر “رحیم”.

این اسم اگر در جایگاه فاعل قرار بگیرد یعنی خداوند دوستدار می باشد.

این اسم از اسامی خداوند بوده و از ذات خدا نشات می گیرد. اگر ” یا ودود ” را از منظر مفعولی بنگریم به معنای این است که خداوند ذاتی است که قابل عشق ورزیدن و دوست داشته شدن می باشد.

به طور مثال در آیه ” هو الغفور الودود ” هر دو معنا را می توان برای ” ودود ” در نظر گرفت. یعنی خداوند آمرزنده و دوستدار بندگانش است یا خداوند آمرزنده و دوست داشتنی ( محبوب بنده ) است.

ذکر یا ودود در قرآن

در قرآن در دو آیه این ذکر شریف آمده است.

یکی در آیه 90 سوره ی هود که می فرماید:

(وَاسْتَغْفِرُوا رَبَّـکُمْ ثُمَّ تُوبُوا إِلَیْهِ إِنَّ رَبِّی رَحِیمٌ وَدود)

از پروردگارتان طلب بخشش و مغفرت کنید و به سوی او برگردید همانا پروردگارم بخشنده و دوستدار بندگانش است.

در آیه 13 و 14 سوره بروج نیز آمده است :

(إِنَّهُ هُوَ یُبْدِئُ وَ یُعِید*وَ هُوَ الغَفُورُ الوَدُود)

یعنی همانا اوست که می آفریند و پس از مرگ باز می گرداند و او آمرزنده و دوستدار است.

در کلام ابن فارس آمده است که ودود بر وزن فعول بوده و حاکی از محبت می باشد و می تواند بر وزن مفعول یعنی محبوب باشد

زیرا خداوند محبوب قلب مومنین است و می تواند در جای فاعل نیز بیاید مانند غفور که از غافر است و به معنای بخشنده می باشد و ودود نیز می تواند به معنای دوستدار باشد که چون ودود در کنار غفور آمده است این معنا مناسب تر می باشد.

خواص ذکر یا ودود

ذکر یا ودود از اسمای الهی می باشد و خواندن آن به تعداد معین در زمان معین آثار و برکات زیادی دارد.

مداومت بر خواندن این ذکر نیز بسیار نافع می باشد.

از متداولترین خواص ذکر یا ودود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ختم یا ودود برای سازگاری زن و شوهر

اگر بین زن و شوهری اختلاف و نا سازگاری است به نیت برطرف شدن ناسازگاری می توان این ذکر را 1001 مرتبه خواند.

فرقی نمی کند که در چه زمانی این ذکر را بخوانید البته خواندن آن بعد از نماز صبح ارجح می باشد.

هر یک از زن یا شوهر می تواند برای حل ناسازگاری این ذکر را بخوانند یا اطرافیان به نیت رفع ناسازگاری آن ها بخوانند.

ختم یا ودود برای حل اختلاف و بازگشت معشوق

اگر کسی با شما اختلاف دارد و از شما ناراحت است و کینه به دل گرفته و شما تمایل به حل این اختلاف و برگشت او دارید می توانید از ذکر یا ودود کمک بگیرید. برای این کار شربتی با گلاب و زعفران درست کنید و روز پنج شنبه در هنگام نماز عصر رو به قبله بنشینید. چشم ها را ببندید و با دقت و توجه هزار و چهارصد مرتبه بگویید یا ودود . سپس پس از اتمام ذکر بر شربت بدمید ( فوت نکنید بدمید مثل وقتی که برای گرم شدن دست هایتان ها می کنید) . شربت را یا خود بخورید یا به فردی که می خواهید نسبت به شما مایل شود بخورانید. هر دو با هم نیز می توانید از شربت بخورید. دقت کنید که در حین ذکر گفتن با کسی صحبت نکنید و بین آن وقفه نیاندازید. این عمل را سه یا هفت پنجشنبه تکرار کنید تا هنگامی که به مراد دل خود برسید.

ایجاد عشق و محبت

برای اینکه کسی را به خود مایل سازید و بین خود و کسی عشق و علاقه ایجاد کنید بر خرما یا هر چیز شیرینی 35 مرتبه یا ودود بخوانید و به کسی که می خواهی به شما عشق و محبت بورزد بدهید. بین شما محبتی عمیق پیش خواهد آمد. ذکر یا هادی و ذکر یا دائم نیز همین خاصیت را دارد. ( در حلال استفاده شود )

دعایی برای فروش خانه و ماشین و …

ذکر یا ودود علاوه بر این که در جلب محبت اطرافیان موثر است خواص بی شمار دیگری نیز دارد که از آن جمله می توان به فروش فوری خانه و ماشین و … اشاره کرد. اگر می خواهید خانه یا هر چیز دیگر خود را بفروشید می توانید از ذکر یا ودود کمک بگیرید. با وضو رو به قبله بنشینید و یک جا 2222 مرتبه یا ودود بگویید و پس از گفتن این تعداد بر آب بدمید و آن آب را روی خانه، ماشین یا چیزی که می خواهید بفروشید بریزید.

جلب محبت زن و شوهر

در زندگی گاهی مشکلات کوچکی به وجود می آید که باعث سرد شدن زن و شوهر از یکدیگر و سرد شدن زندگی و در نهایت طلاق می شود. امام رضا علیه السلام می فرمایند برای دوستی و محبت بین زن و شوهر روز جمعه صبح بر هزار و یک عدد مویز یا کشمش یا غذا یا ودود بخوانید و آن را به زن و شوهر دهید تا بخورند عشق و محبت به زندگیشان باز خواهد گشت.( هزار و یک بار باید یا ودود خوانده شود و سپس بر روی غذا یا کشمش ها دمیده شود )

دفع دشمن

بزرگان فرموده اند که اگر کسی دشمن دارد ( فردی یا گروهی ) برای از بین بردن و دفع آن دشمن چهل روز پشت سر هم این ذکر را به تعداد عدد کبیرش یعنی 20 مرتبه بخواند. اگر چهل روز روزی بیست مرتبه یا ودود بگوید دشمن قدرتمند او دفع شده و محب و دوستدار او می شود.

برای رفع گرفتاری ها

مداومت بر خواندن ذکر یا ودود برای حل تمام مشکلات و گرفتاری ها نافع می باشد. اگر می خواهید مشکلات و گرفتاری هایتان حل شود هر روز هفتاد و هفت بار این ذکر شریف را بخوانید. بهتر است بعد از نماز صبح باشد. اگر نشد در هر ساعت از شبانه روز ترجیحا قبل از غروب آفتاب بخوانید.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  دعای مجرب دفع بلا و دشمنی و دور کردن شخص مزاحم از زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *