چاه دسترسی به دفینه در غار – نشانه دفینه در سقف و دیواره غار

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com چاه دسترسی به دفینه در غار – نشانه دفینه در سقف و دیواره غار را قرار دادیم . کارشناسی و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه های گنج و دفینه در دیواره غار و سقف غار و کف غار و همچنین نحوه پیدا کردن چاه های دسترسی به گنج و دفینه در داخل غار …

چاه دسترسی به دفینه در غار - نشانه دفینه در سقف و دیواره غار

چاه دسترسی به دفینه در غار – نشانه دفینه در سقف و دیواره غار,علامت دفینه در دیواره غار,رمزگشایی نشانه غار درون غار,غار دارای گنج و دفینه,دفینه و گنج در سقف غار,دسترسی به دفینه از طریق چاه در غار

چاه دسترسی به دفینه در غار – نشانه دفینه در سقف و دیواره غار

در ایران باستان در غارها، برای پنهان کردن دفینه نیز بسیار استفاده شده است؛ و حتی بزرگترین دفینه های کشف شده در ایران باستان که امروزه در موزه های ایران، و موزه های بین المللی وجود دارد اکثرأ نیز از غارهای بنام و بینام موجود در ایران کشف شده است؛!!

برخی غارها با وجود علایمی مشخص شده که در آنها دفینه وجود دارد، احتمال وجود چاه دسترسی دفینه هم نیز در این غارها وجود دارد…!!

در برخی غارها که گفته شد؛ علایمی در دیواره ها و سقف وجود دارد،که خود بیانگر نشانه ای مخفی دیگر میباشد، و در اواسط و یا أواخر غار هم به چند راه ختم میشود؛ که اغلب باریک و حتی باید بصورت خمیده و یا حتی خوابیده رد شد؛!! و یا چند راه ساده وجود دارد، که اغلب سه راهی میباشد؛ و دارای اتاقکی مخفی نیز میباشند؛!!

بیشتر بخوانید  نشانه اتاق اصلی تومولوس ها و تپه های باستانی در حفاری دفینه

در بسیاری از موارد دسترسی به محل اصلی (اتاق دفینه) بسیار دشوار؛ ویا دارای تله میباشند؛! ودراکثر و بیشتر موارد خطر واحتمال ریزش، وریزش دیواره ها بسیار زیاد میباشد؛ وباید با استفاده ازچوب بست، و گذاشتن دیوار هآئل، وارد این غارها شد؛!! برای کسرت، وامکان بهبود کیفیت،و برای دسترسی به این غارها، باید از روی کارشناسی دقیق؛ نوع غار، برسی دقیق دیوارها، وتجربه وشناخت کوروکی غارها، وشناخت انواع علایم غارها استفاده کرد؛ چون دسترسی به این نوع غارها، ویا غارهایی ازاین قبیل، بسیار مهم میباشد…؛!!

باری”…دراکثر مواقع در غارها هم اتاقی خالی، و یا با یک قبر تک، نیز فقط بخاطر انحراف وگم کردن رد دفینه توسط شخص یابنده وجود دارد؛!! که این اتاقها اغلبأ در محلی همسطح درغار، ویا درشیب غار ویا جایی که شیب تمام میشود، ودوباره همسطح میشود؛ درمحلی درپشت ویاخود دیواره واقع شده است…؛!! وحداکثر ارتفاع دسترسی آن ۶۰_۹۰ سانتیمتر میباشد؛ که با سنگی یا ساروج، معبر آن بسته شده است؛!

در این نوع غارها، ویا حتی غارهایی بزرگ، وبدون اتاق مخفی(خالی) راه دسترسی برای دفینه اصلی در محلی در کف غار پنهان است؛ و این راه دسترسی، چاهی بیش نیست…؛!! که درب آن باسنگی بزرگ، و روی آن باخاک همرنگ و همشکل سطح غار، پوشیده و استتار شده است…؛!! و به هیچ عنوان از ساروج استفاده نشده است؛ برای همین دسترسی به آن کمی سخت است؛!! که این چاه در ارتفاع ۶_۱۰ متر زیرخاک، و به صورت تونل به اتاقی بسیارکوچک میرسد؛ و دفینه اصلی در آن اتاق میباشد؛!! دراکثرمواقع هم یک قبر در اتاقی در غار، وجود دارد؛ که أشیأء اندکی در کنار قبر دفن شده است؛! و أشیأء اصلی، سکه و متعلقات… در اتاقکی دخمه ایی، بسیار کوچک ۲×۲ که دسترسی آن محدود؛ و فقط ازطریق چاه موجود در غار امکان پذیر میباشد، وجود دارد…؛!!

بیشتر بخوانید  نحوه پنهان کردن گنج در داخل غارها - محل گنج و دفینه درون غارها

علایم تشخیص وجود چاه در غار؛ و حتی پیدا کردن اتاق مخفی و یا اتاق دارای قبر در بسیاری از غارها یک جور نیست؛! ومتفاوت است؛!! تنها وجود جوغن گرد مخروطی نشان وجود چاه درغار نیست؛!! از ده ها علایم یک نشان، نشان جوغن گرد مخروطی میباشد؛ وباید ده ها نشانه دیگر نیز باهم ادغام شود،، وکارشناسی شوند؛ تا از وجود این چاه ودفینه دوم خبر بدهند…؛!!

علایم شناسی و غارشناسی و آثارشناسی در ایران باستان بسیار عمیق و دقیق میباشد و یادگیری آن یکروزه و یا مطالعه چندین مقاله و مطلب بدست نمی آید؛!! و با تحقیقات و مطالعه و یادگیری مستدد و مستند بدست می آید؛ دراین متن بسیار روان و دقیق توضیحی درمورد این چاه ها داده شد!!

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *