نکاتی درباره درب پلمپ غارها در دفینه یابی و باستان شناسی

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com نکاتی درباره درب پلمپ غارها در دفینه یابی و باستان شناسی را قرار دادیم . هدف از ساخت و درست کردن درب های پلمپ کننده غار و تونل چیست ؟ چرا درب های ورودی غارها و تونل ها را پلمپ می کردند ؟ در دوران باستان پس از مخفی کردن اموال درون غارها و تونل ها آنجا را به وسیله بتن و مواد مخصوص ساروج می بستند و پلمپ می کردند تا کسی نتواند به آنها دستبرد بزند …

درب پلمپ غار,درب پلمپ شده,درب های پلمپ دفینه,درب پلمپ
نکاتی درباره درب پلمپ غارها در دفینه یابی و باستان شناسی

پلمپ غارها در دفینه یابی,درب های پلمپ غار در گنج یابی,پلمپ کردن درب ورودی غارها,درب های پلمپ غار در باستان شناسی,آشنایی با درب های پلمپ غار

نکاتی درباره درب پلمپ غارها در دفینه یابی و باستان شناسی

دوستان درمورد پلمپها مواردی که جالب هست و باید دانست این هست که چرا اصلا یک شخص بعد از پنهان کردن اموالش باید خروجی رو و یا همون درب رو جوری طراحی کنه که همه متوجه وجودش بشن؟

چرا باید یک فضای برجسته و دایره ای شکل با شیاری در دورش به صورت عمیق ایجاد بکنه مثل عکس پایین که نشان از وجود درب باشه..

خیر اصلا اینطور نیست وقتی به چنین موردی برخورد کردید و صاحب مال سعی براین داشته ونیت براین داشته چشم شما سمت این نقطه کشیده بشه شک بر این نکنید یکجای کار میلنگه و فقط نیت بر گمراهی شما نیت بر جلب توجه شما به جای کاذب رو داشته.

بیشتر بخوانید  علامت و نشانه خمره های سفالی بزرگ خالی در گنج و دفینه یابی

یکم درست فکربشه میفهمید بنده با جاسازی مالم نمیام دربو جوری بسازم که شما ازصدمتری متوجه وجود مالی بشید.

میام جوری کار می کنم که کنار درب باشید نتونید تشخیص بدید واین یعنی دربی که درانتها به دفینه میرسه چنین دربی یعنی وجود مال و خزانه.

هدف از ساخت درب پلمپ در گنج یابی

و اینو باید بدونید تمام دربها و مسیری که شمارو باید به درب برسونه باید نشانه هایی رو داشته باشه مثل سر پرنده و چهارپایان و….

شک نکنید درب ورودی کاملا صاف و همرنگ سنگهای اطراف هست و خیلی تفاوت کوچکر و شاید بتونید احساس کنید .

نکته اصلی اگر بالای دربی مشکوک به ورودی حالت طاقچه وجود داشت و زیر طاقچه جوغن به صورت دهنه به پایین و نگاه به اون نقطه داشت احتمال وجود درب بودن اون نقطه بسیار هست و امیدوار کننده است.

اگر کنار درب یک رخ بسیار کوچک حالت نیم رخ نگاه به درب داشت اون نقطه میتونه ورودی باشه و همینطور اگر دور درب با ملاتی به رنگ اهک و دارای دانه های سیاه دیده شد میتونه امیدوار کننده باشه

و همینطور وجود سنگچین بالای درب که تایبد بر تله بودن داشته باشه و احساس کنید با شروع کار امکان ریختن و مسدود کردن درب رو داره میتونه امیدوار کننده باشه و در اخر نود درصد دربها سمت طلوع افتاب قرار دارند

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *