نوشتن نسخه های گنج و دفینه و گنجنامه ها روی پوست حیوانات

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com نوشتن نسخه های گنج و دفینه و گنجنامه ها روی پوست حیوانات را قرار دادیم . درگذشته انواع نسخه های دفینه و نوشته هایی مانند دعا و طلسمات و حرز ها و همچنین گنجنامه ها بر روی پوست حیواناتی از قبیل آهو و گاو نوشته می شد .

نوشتن نسخه های گنج و دفینه و گنجنامه ها روی پوست حیوانات

گنجنامه ها روی پوست حیوانات,نوشتن طلسم و حرز روی پوست حیوانات,نوشتن آدرس گنج و دفینه روی پوست,طلسم روی پوست آهو و گاو و گوسفند

نوشتن نسخه های گنج و دفینه و گنجنامه ها روی پوست حیوانات

بیشتر نوشته های روی پوست را داغ میکردند و جوهر های مخصوصی بود که قابل شستشو بود و آب آنها را از بین نمیبرد که اکثر نوشته های روی پوست با این جوهر نوشته میشده است.

بعضی اوقات نوشته هائی رو میبینم روی پوست که با خون نوشته شده است.

گنج نامه ها اکثرا روی سنگ است و بعد از آن به ترتیب روی پوست آهو و پوست گاو و گنج نامه های مهم که درباری بوده است بعد از سنگ بیشتر روی پوست کرگدن میباشد ولی اکثر گنج نامه ها روی سنگ یشم حکاکی میشده است.

اکثر نوشته های روی پوست با خون گنج نامه یا نسخه نیست و بیشتر آنها دعا هست و جزو طلسمات محسوب میشود و اکثرا با خون کفتار نوشته میشده است.پس این مورد رو اشتباه نکنیم.

پوستها در زمان خود دباغی میشدند و مواد مخصوصی مانند رزین و روعن به آنها میخورده است که عمر پوست رو بالا میبرده و مقاومت آن را بسیار زیاد میکرده. این پوستها اگر در جای مناسب نگهداری شوند تا پنج هزار سال عمر میکنند.

بیشتر بخوانید  صلیب در گنج یابی - صلیب در گنج یابی نشانه چیست؟

پوستها را اکثرا در جای خشک یا داخل نی نگهداری میکردند و دو سر آن را می بستند و هر چه به پوست هوای کمتری برخور کند سالم تر میماند و عمر آن طولانی تر میشود.

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *