نقاط مهم پنهان کردن دفینه و علامت گذاری محل های گنج و دفینه

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com نقاط مهم پنهان کردن دفینه و علامت گذاری محل های گنج و دفینه را قرار دادیم . درگذشته افراد پولدار و ثروتمند برای نگهداری از اشیای گرانبها و ارزشمند خود آنها در جایی در زیر خاک دفن می کردند از از دزدی و سرقت در امان بماند . اه امروز ما به آنها گنج و دفینه می گوییم . شخص پس از مخفی و پنهان کردن گنج و اموال خود در زیر زمین برای گم نکردن محل دفینه از علائم و نشانه های محیطی استفاده می کرد . در این مطلب از سایت ملکوتی ها قصد داریم به شما جویندگان گنج و دفینه برخی از این علائم و نشانه ها رو توضیح دهیم و همچنین محل ها و مکان ها و نقاط مهم دفینه گذاری را بازگو خواهیم کرد …

دفینه های پنهان,دفینه های پنهان ایران,گنج های پنهان دفینه, گنج پنهان تهران,گنج پنهان داریوش,گنج پنهان هیتلر,گنج پنهان شده,گنج پنهان تهران کجاست,گنج پنهان همدان,گنج پنهان مشاوره,گنج پنهان داریوش سوم, جای گنج در جی تی ای وی,جای گنج در ایران,جای گنج در خواب,جای گنج در gta v,جای گنج در ردد2,جای گنج در رد دد ۲,جای گنج در خانه های قدیمی,جای گنج در ویرانه هاست

نقاط مهم پنهان کردن دفینه و علامت گذاری محل های گنج و دفینه

محل پنهان کردن گنج در گذشته,مکان های دفینه گذاری در قدیم,پیدا کردن جای گنج و دفینه,علامت گذاری گنج و دفینه در گذشته,بهترین جای پنهان کردن گنج,روش کشف گنج و دفینه مخفی شده

نقاط مهم پنهان کردن دفینه و علامت گذاری محل های گنج و دفینه

در اینجا تلاش خواهیم کرد تا یکی از نقاط مهم برای جستجوگران گنج را به تفصیل شرح دهیم.

بیشتر بخوانید  رمزگشایی نشانه جوغن در وسط سنگ و جوغن در دیواره سنگ در دفینه

معلوماتی که در اینجا می آوریم از قطعیت و قانون خاص و ثابتی تبعیت نمی کنند.

با این وجود بعضی از تجربه ها و اطلاعات کم خطا در خصوص نقاط ثابت علامت گذاری را بر خواهیم شمرد.

در زمانهای قدیم که بانکها و سایر سیستم های نگهداری از وجوه و فلزات گران قیمت هنوز وجود نداشت بهترین راه برای مردم جهت نگهداری آنها در جای امن دفن کردن آنها در جایی مطمئن بود.

این نقاط می توانست در نقاط مختلف اراضی و بادی خانه ها، کلیساها و سایر ساختارهای طبیعی موجود در طبیعت باشند.

غیر از اینها، هر فرد دفن کننده پول جاهای منحصر به فرد خود را داشت.

کاری که ما در اینجا قصد انجامش را داریم عبارت است از تامل و تفکر در مورد منطقی که بر اساس جای موارد دفن شده قابل بررسی باشد.

ابتدا باید بگوییم که:

۱- فرد دفن کننده، قبل از پنهان کردن امانتی خود به مدت و اندازه کافی تامل و تفکر کرده، بهترین و امن ترین نقطه برای دفن را در نزدیکترین جای ممکن به خود جستجو می کند.

لکن معقول بودن این مکان از نظر خود وی مهم می باشد. این مکان ممکن است برای دیگران به آن اندازه معقول و منطقی نباشد. اصولا خلوت و یا پر رفت و آمد بودن این مکان ها در شرایط آن زمان مهم نبوده است.

آنچه مهم است جالب توجه بودن آن نقطه می باشد. فرد دفن کننده می توانسته با انتخاب شلوغ ترین و پر رفت و آمدترین جا برای پنهان کردن اموال خود، از رهگذران نیز بدون آنکه خودشان متوجه شوند، برای حفاظت از امانتی اش استفاده کند.

۲- جایی که فرد برای پنهان کردن امانتی خود در نظر می گیرید بایستی در محلی که وی به طور مرتب جلوی چشم دارد انتخاب شود.(این بند برای دزدها و راهزنان معتبر نیست) خصوصا انسانهایی که امانتی را در خانه و باغچه مخفی می کنند، جایی را انتخاب می کنند که در نشست و برخاست های روزانه جلوی دیدگانش باشد.

۳- فرد یا افرادی که اموال را دفن می کنند، با توجه به اینکه دوباره به آن محل خواهند آمد، در اطراف دفین ه جایی ثابت را برای محاسبه علامتگذاری ها برخواهند گزید. این بند برای کسانی که در اراضی و جنگلها اقدام دفن کرده اموال می کنند، بسیار حیاتی است.

۴- بالاخره فرد دفن کننده برای گم نکردن محل و یا بعدها برای نشانی دادن به سایرین، در اطراف دفینه نیز اشاراتی گذاشته و به وسیله آنها محل دقیق را پیدا خواهند کرد. دقیقا این نکته جالب ترین قسمت ماجراست لکن با این وجود این قسمت سخت ترین قسمت کار نیز محسوب می شود.

زیرا برای کشف رمزهای فرد دفن کننده، ابتدا باید مقررات و قانون این کار را بیاموزد. در اینجا منطق ها با مشکل مواجه می شوند با کمک گیری از تجربه های به دست آمده، سعی خواهیم کرد به یک نتیجه مطلوب برسیم. همچنین، بافت اجتماعی، سویه تحصیلات، دوره ای که در آن زندگی می کرد و زاویه دید فرد دفن کننده به امور دینی باید کشف شوند.

۵- تنها موارد فوق کفایت نکرده، فرد گنج یاب بایستی از الفبای یونانی، رومی، میخی ، فریگ، بیزانس و … نیز سررشته داشته باشد. در نهایت شاید داشتن اطلاعات اندکی در خصوص تاریخ کمک زیادی به فرد بکند.

زیرا با وجود اینکه چند سالی از دو هزارمین سالگرد تولد حضرت عیسی نگذشته، کارشناسان تاریخ زیادی را دیده ایم که از وجود انجیل ۳۰۰۰ ساله خبر داده اند. از همین روست که به اهمیت واقعی این مطلب پی می بریم.

پس از آنکه اطلاعاتی را در خصوص انتخاب محل دفن گنج از طرف فرد یا افراد دادیم، بر روی مکان های دفن نیز اندکی تامل می کنیم

بیشتر بخوانید  کارشناسی نماد ماهی در دفینه یابی - نماد ماهی در گنج یابی

محل هایی که اشارات و علایم قرار می گیرند حداقل به اندازه خود آن علایم مهم هستند.

بعضا هم دفینه هایی را می بینیم که در تصدیق اعتقادات قدیمی، بدون گذاشتن اشاره و علامت دفن شده اند.

از اینرو، نقاطی که بیشتر دفینه ها را به خود جذب کرده و نیز نقاط ثابتی را که به عنوان مشخصه دفینه ها انتخاب می شدند را بررسی می کنیم.

هرگز نباید فراموش کنیم که فرد دفن کننده گنج در زمان علامتگذاری محل های دفن برای خود، مکان و محل هایی را ترجیح می دادند که به هیچ وجه تغییر نیافته، جا به جا نشده و یا مکانی در نزدیکی محل دفن باشند.

برگرفته از : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *