نشانه گنج های دزدان دریایی + نقشه گنج و دفینه دزدان دریایی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com نشانه گنج های دزدان دریایی + نقشه گنج و دفینه دزدان دریایی را قرار دادیم . دزدان دریایی همانگونه که از نامش پیداست دزد ها و راهزنانی بودند که بیشتر در دریا ها و اقیانوس ها به دزدی و سرقت اموال سایر قایق ها و کشتی های تجاری می پرداختند . دزدان دریایی گنج ها و اموال کشتی های دیگر را سرقت کرده و آنها در جای به خصوصی در خشکی دفن می کردند . برای آشنایی بیشتر با علائم و نشانه های گنج و دفینه های دزدان دریایی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

گنج دزدان دریایی دیجی پی,نقشه گنج دزدان دریایی,نقشه گنج دزدان دریایی کودکانه,کتاب گنج دزدان دریایی,نقشه گنج دزد دریایی,گنج های دزد دریایی,عکس گنج دزد دریایی,اسباب بازی گنج دزدان دریایی

نشانه گنج های دزدان دریایی + نقشه گنج و دفینه دزدان دریایی

گنج و دفینه های دزدان دریایی,محل و مکان گنج دزدانن دریایی,دزدان دریایی گنج را کجا پنهان کردند,جای دفن شدن گنج دزدان دریایی,پیدا کردن و کشف گنج دزدان دریایی

نشانه گنج های دزدان دریایی + نقشه گنج و دفینه دزدان دریایی

در دریاها، دزدان دریایی کشتی های تجاری را غارت میکردند، و در خشکی دزدان و راهزنان کاروانهای تجاری و اموال قبیله های کوچک کوچ نشین را غارت کرده و این گونه اموال غارت شده را در جاهایی که پیدا کردن آنها به سادگی ممکن نبود پنهان یا مدفون می کردند تا بدست دیگران نیفتد.

این افراد برای اینکه بعدها بتوانند اموال و گنجینه های پنهان شده خودشان را بیابند از علایم و نشانه هایی استفاده میکردند.

همچنین میدانیم برای اینکه اشخاصی غیر از خودشان نتوانند این گنجینه ها را بیابند،

از علایم و نشانه های گمراه کننده و همچنین تله های مرگبار مختلف استفاده می شده است.

گنج پژوه با دنبال کردن علایم و نشانه ها، همچنین به کمک فلزیاب ها و ابزارهای دیگر برای پیدا کردن این گونه گنجینه ها تلاش میکند.

بیشتر بخوانید  علامت و نشانه دفینه در جنگل و روش پیدا کردن دفینه های مخفی جنگل

بر خلاف فیلم هایی مثل دزدان دریایی کارائیب و کتاب هایی همچون جزیره گنج، محققان فکر نمی کنند که دزدان دریایی گنجینه های خود را دفن کرده باشند.

به نظر می رسد که این یک افسانه باستانی است که سینه به سینه از گذشتگان به مردمان امروزی به ارث رسیده است.

طبق گفته کارشناس و باستان شناس شبکه تلوزیونی تاریخ، در واقعیت، بیشتر دزدان دریایی تمام ثروتی را که به دست می آوردند خرج عیاشی و خوش گذرانی می کردند.

اما چه بر سر گنج های دزدان دریایی آمده است؟

البته بعضی از اولین دزدان دریایی تاریخ، گنجینه های خود را به طور موقت زیر زمین دفن می کردند.

البته این کار آن ها فقط به خاطر حفاظت بیشتر از گنجشان بوده است.

به عنوان مثال، فرنانسیس دراک (Francis Drake)، در سال ۱۵۷۳ به یک کشتی اسپانیایی حمله کرد و چند تن طلا و نقره خالص را به سرقت برد.

او از ترس اینکه شاه دزد به دزد نزند و گنجینه اش به سرقت نرود، این گنجینه را در سواحل پاناما دفن کرد.

او همچنین محافظانی را به عنوان نگهبان گذاشته بود تا عبور و مرورها از آن بخش ساحل را زیر نظر داشته باشد! البته وی پس از مدت کوتاهی گنجش را از زیر خاک بیرون آورد.

دزد دریایی دیگری که شایعات زیادی درباره اش شنیده می شود، کسی نیست جز کاپیتان ویلیام کید (Captain William Kidd).

گویا او جواهرات و سکه هایی به ارزش میلیون ها دلار را به خاک سپرده بود.

در واقع کید گنجینه خود را دفن کرد تا بتواند از دست پلیس بوستون به سلامت فرار کند.

نقشه او این بود که از اتهام دزدی این گنج های دزدان دریایی طفره برود و خود را بی گناه جلوه دهد و بعد از مدتی به سراغ گنج دفن شده خود برود.

از شانس بد کید پلیس او را برای اعدام به لندن فرستاد و گنجینه دفن شده او را هم پیدا و مصادره کرد.

به طور معمول چیزی که دزدان دریایی از مسافران کشتی ها سرقت می کردند، طلا و نقره نبودند.

طبقه گفته وبسایت ThoughtCo، دزدان دریایی بیشتر چیزهای لازم و ضروری را می دزدیدند.

آن ها همچنین نوشیدنی های غیر مجاز می دزدیدند و به عیاشی مشغول می شدند.

می توان مواد غذایی، شکر، چوب و لباس را چیزهای اصلی دانست که این افراد سرقت می کردند.

پس مطمئنا دفن این موارد ضرورتی نداشته است! چرا که این آیتم ها در صورت دفن کیفیت و کارایی خود را از دست می دهند.

بنابراین، دزدان دریایی هر چیزی را که می دزدیدند، سریعا استفاده و مصرف می کردند.

به گفته بسیاری از تاریخ دانان، دزدان دریایی به برده داری هم شهرت داشتند. بیشتر کشتی های تجاری آن دوران، از برده برای کار در کشتی های خود استفاده می کردند و پس از رسیدن به مقصد، آن ها را می فروختند.

دزدان دریایی هم دقیقا همین کار را می کردند. این برده ها توسط دزدان دریایی به کار در کشتی هایشان اجبار و پس از رسیدن به بازار با کالاهایی تعویض می شدند.

ایده دفن شدن گنج های دزدان دریایی از رمان های معروفی همچون شاهکار رابرت لوئیس استیونسون (Robert Louis Stevenson) به نام “جزیره گنج” الهام گرفته است.

این رمان که در سال ۱۸۸۳ نوشته شده، داستان دفن شدن گنج های دزدان دریایی و علامت X برای شناسایی محل دفن را به یک باره بین مردم گسترش داد.

خوشبختانه بسیاری از مردم دنیا واقعیت را پذیرفته اند و قبول دارند که زیر سواحل دنیا، هیچ گنجی پنهان نشده است، مگر نه امروزه شاهد چاله های فراوانی در سواحل می بودیم! هر چند هنوز هستند کسانی که این افسانه ها را باور دارند و حتی به دنبال این گنج های دزدان دریایی می گردند.

یک مثال خوب از این ماجرا، داستان گنجینه لیماست. گویا کاپیتان یک کشتی انگلیسی به نام ویلیام تامپسون (William Thompson)، یک کشتی اسپانیایی پر از جواهرات طلا، نقره و الماس را مورد سرقت قرار می دهد و گنجینه آن را در ساحل جزیره کوکو در کاستاریکا دفن می کند. شایعه شده است که این گنجینه امروزه ۲۰۰ میلیون دلار قیمت دارد. البته تاکنون هیچ کس نتوانسته این گنجینه را پیدا کند.

باور بکنید یا نه، امروزه دزدان دریایی به دریاها بازگشته اند. هر سال گزارشات زیادی از حمله دزدان به کشتی های تجاری و نفتکش در دنیا به گوش می رسند. این دزدی ها از سال ۲۰۰۹ و در سواحل قاره آفریقا شروع شدند.

دزدان دریایی امروزی، علاوه بر سرقت اموال کشتی ها، به منظور دریافت خون بها، آدم ربایی و گروگان گیری هم می کنند.

جالب است بدانید که قاره آسیا، رکورد دار گزارش دزدی در دریاها در سال ۲۰۱۶ است.

با این حال، آفریقا هنوز هم بهترین گزینه برای دزدان دریایی محسوب می شود. شاید این موضوع به خاطر این است که اکثر تبادلات دریایی در آفریقا فقط از یک مسیر دریایی مسیر انجام می شود. به نظر شما دزدان دریایی امروزی با گنج های دزدان دریایی چه می کنند؟!

برگرفته از : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *