نشانه میل و مناره در دفینه یابی – رمزگشایی علامت میل در گنج یابی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com نشانه میل و مناره در دفینه یابی – رمزگشایی علامت میل در گنج یابی را قرار دادیم . کارشناسی و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه های میل دیده بانی و مناره در باستان شناسی . تفسیر و معنی و مفهوم کامل نماد و علامت میل و مناره در گنج یابی و دفینه یابی …

نشانه میل و مناره در دفینه یابی - رمزگشایی علامت میل در گنج یابی

علامت میل در گنج یابی,نشانه مناره در دفینه,نماد میل در باستان شناسی,رمزگشایی نشانه میل در گنج,تفسیر کامل نشانه میل,دفینه میل و منازه کجا پنهان شده

نشانه میل و مناره در گنج یابی

استفاده از علایم و موقعیت های طبیعی روی زمین برای نشانه قرار دادن محل مخفی سازی دفینه ها در گذشته بسیار مرسوم و حیاتی بوده و همه سعی در پیدا کردن موقعیت مناسب برای ذخیره دارایی خود در دل خاک بودند به نحوی که هم از گزند حوادث طبیعی مثل سیلاب حفظ باشد و هم قابل دسترس و باز خوانی سریع از نظر آدرس برای صاحب مال بوده باشد.

یکی از مکان های معروف در گذشته که نشانه آن توسط انسان خلق می شد میل ها بودند که هم دارای معروفیت مکانی بود و هم در دسترس همه و دارای امنیت چون همیشه دارای رفت و امد تجار و کاروانها بود.

در دفینه یابی میل ها باید نکات طول و عرض طبیعی و جغرافیایی مورد توجه قرار گیرد به نحوی که بیشترین ادرس برای دفینه میل ها و برج ها حتی سمت غروب و طلوع آفتاب می باشد که به دقت باید مورد بررسی کامل قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  علائم و آثار گنج و دفینه در کوهستان - کارشناسی دفینه در کوهستان

برگرفته از : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *