نشانه دفینه داخل سنگ ساروج – علامت گنج درون سنگ سوراخ و گرد

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com نشانه دفینه داخل سنگ ساروج – علامت گنج درون سنگ سوراخ و گرد را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تفسیر علامت و نشانه گنج و دفینه داخل سنگ ساروج . اگر با سنگ بزرگ و گرد مانند برخورد کردید این می تواند یک نشانه وجود دفینه داخل سنگ باشد …

نشانه دفینه داخل سنگ ساروج - علامت گنج درون سنگ سوراخ و گرد

گنج درون سنگ ساروج,دفینه داخل سنگ گرد ساروج,گنج و دفینه درون سنگ ساروج,معنی و مفهوم سنگ ساروج در گنج یابی,رمزگشای سنگ گرد و ساروج در دفینه

نشانه دفینه داخل سنگ ساروج – علامت گنج درون سنگ سوراخ و گرد

اکثر حفاران در کنار قلعه ها این نماد را پیدا میکنند و سریع اقدام به شکستن این آثار میکنند البته به این عنوان که شاید داخل آن دفینه ای باشد ولی به همین راحتی که فکر میکنند نیست .

این آثار حالت های مختلف دارد و نمیشود گفت حتما برای دفینه کارگذاری شده مگر در شرایطی خاص در صورتی که طبق عکس این علائم روی سنگ حجاری شده باشند معنی دفینه نیست و فقط هنر خود را به نمایش گذاشته اند و نماد قدرت و جنگ آوری در گذشته بوده است .

ولی اگر سنگ به همان صورت گرد و روی آن سوراخی به صورت گرد و به اندازه یک بند و حتی بزرگرتر به صورت گرد و به قطر ۱۰ سانت بود و در طرفی دیگر جای پنجه دست داشت در این صورت میتوان گفت برای دفینه طراحی و کارگذاری شده اگر سوراخ به صورت چندتایی و حتی تکی بود مقداری اشیاء قیمتی داخل آن نهفته است ولی اگر سوراخ همراه با جای پنجه آدم بود قضیه به طور کل فرق میکند و اینبار دفینه در زیر سنگ وجود دارد و جای پنجه به این منظور است که یعنی باید سنگ را با دست جابجا کنید .

بیشتر بخوانید  رمزگشایی نشانه جوغن در وسط سنگ و جوغن در دیواره سنگ در دفینه

در این صورت دفینه یا به طور مستقیم زیر سنگ است و یا تونلی در زیر سنگ باز میشود که به قلعه نزدیک آن راه دارد که دفینه در زیر قلعه وجود دارد .

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *