نشانه خاک نرم داخل تونل و تپه باستانی در گنج و دفینه یابی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com نشانه خاک نرم داخل تونل و تپه باستانی در گنج و دفینه یابی را قرار دادیم . جویندگان گنج و دفینه در حین حفاری و باز کردن پلمپ ساروج تونل ها و تپه های باستانی و تومولوس ها در کف زمین با خاک نرم برخورد کنند . این خاک نرم نشان دهنده یکی از روشهای دفینه گذاری می باشد . برای تفسیر و کارشناسی و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه های خاک نرم در داخل تونل ها به ادامه مطلب در سایت ملکوتی ها مراجعه کنید .

خاک نرم در جدولانه,خاک نرم داخل غار,خاک نرم در دفینه,خاک نرم کوشک,خاک نرم در دفینه یابی,خاک نرم در حل جدولانه,خاک نرم چیست,خاک نرم در گنج یابی

نشانه خاک نرم داخل تونل و تپه باستانی در گنج و دفینه یابی

خاک نرم داخل تونل در گنج یابی,علامت و نماد خاک نرم دفینه,رمزگشایی تونل و تپه خاک نرم,روش دفینه گذاری در تونل,خاک نرم در تونل و تپه,خاک نرم در گنج یابی نشانه چیست,خاک نرم در دفینه یابی

نشانه خاک نرم داخل تونل و تپه باستانی در گنج و دفینه یابی

برخی از جویند که فلان مکان را کار کردیم و زیر درخت به سمتی ورودی باز شده که پر از خاک نرم هست و یا مثلا در دامنه یک تپه مکانی را که سنگچین بوده و با سنگ و ساروج پلمپ بوده باز کردیم ولی داخل مکانی مثل تونل پر از خاک نرمه و نشانی از دفینه یا تونل نیست و سوالاتی از این دست .

بیشتر بخوانید  علامت و نشانه راهرو و دالان های منتهی به گنج و دفینه

کارشناسی و رمزگشایی :

باید بگویم که یکی از روش های دفینه گذاری در قدیم خالی کردن دل کوه یا تپه از بغل و رفتن به داخل تپه به نحوی که اگر از بالا کار کنید به زمین بکر می رسید و فکر می کنید خبری از دفینه نیست روشی که در اکثر تومولوس ها از آن استفاده می شد.

یکی از روشهایی که اکثر دفینه های تیموری نیز از این شگرد استفاده شده است.

بعد از ساخت اتاقک ساروجی و دفینه گذاری در دل کوه با یک درب سنگی مکان را پلمپ داخلی میکردند

سپس از آن درب اصلی و سنگی تونل را با خاک نرم پر می کردند تا بیرون تپه و خروجی را سنگ ساروج می کردند و از تپه خارج می شدند.

آن مکان را با یک درخت یا یک سنگ و یا بوته خاردار و یا تیغه آفتاب در یک فصل خاص نشان می کردند.

از نکات مهم در این نوع دفینه گذاری وجود تله چاه در ورودی درب اصلی را می توان ذکر کرد.

برگرفته از : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *