نحوه پنهان کردن گنج در داخل غارها – محل گنج و دفینه درون غارها

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com نحوه پنهان کردن گنج در داخل غارها – محل گنج و دفینه درون غارها را قرار دادیم . کارشناسی و رمزگشایی علامت و نشاننه گنج و دفینه در داخل غارهای باستانی . چگونه می توان محل و مکان دقیق گنج و دفینه درون غارهای باستانی را پیدا کرد ؟

غارهای دفینه دار,دفینه غارهای کوچک,دفینه غارهای پلمپ شده,دفینه غارهای دست ساز,غارها دفینه,دفینه غارهای پلمپ,مشخصات غارهای دفینه دار,عکس قبرهای دفینه دار
نحوه پنهان کردن گنج در داخل غارها - محل گنج و دفینه درون غارها

روش مخفی کردن دفینه داخل غارها,چگونگی پنهان کردن دفینه درون غارها,مکان دقیق گنج درون غار,دفینه در کجای غار پنهان شده است,گنج یابی در داخل غارها,دفینه یابی در داخل غارهای باستانی,کدام غارها دفینه دارند

نحوه پنهان کردن گنج در داخل غارها – محل گنج و دفینه درون غارها

بعضی ها دم در ورودی غار ستونی را کار می گذاشتند و از ستون ، دو قدم به سمت داخل غار میرفتند و دفینه را در عمق حدودا ۲/۵ متری (دو گز) جاسازی میکردند

عده ای دیگر در خود غار تلی را درست میکردند و داخل تل دفینه را در عمق ۳ متری جاسازی میکردند

سری دیگر به صورت چاهی در غار حفر میکردند و از کف چاه تونل میزدند به یک سمت دیگه و با گذاشتن یک تله فیزیکی آن را پنهان میکردند .

نکته :

توجه داشته باشید که هر کجا که در مسیر راه و حفاری به تونل خصوصا دست ساز برخوردید، ۱۰۰ % باید انتظار تله را هم داشته باشید

عده ای دیگر در دیواره غار اتاقی مخفی درست میکردند و دفینه را در آن مدفون و در اتاق را پلمپ میکردند و گاهی نیز حتی در خود اون اتاق هم چیزی نمی گذاشتند و در دیواره و سه کنج دیواره به اصطلاح امروزی ، یک گاوصندوق مخفی تعبیه می کردند.

بیشتر بخوانید  علامت و نشانه راهرو و دالان های منتهی به گنج و دفینه

عده ای یک قبر در وسط غار و یک قبر هم در روبروی در ورودی غار دفن میکردند که دفینه را داخل قبری که تو غار بود مدفون میکردند

البته یک سری اشیائ ساده را در داخل قبر میگذاشتند و دفینه اصلی را در یک متر زیر قبر در زیر اشیایی فرعی زیر سنگی بزرگ پنهان میکردند .

البته در مواردی که غاری پیدا نمودید که دهنه آن بسته شده بود و ارتفاع دهانه بین ۸۰ تا ۱۲۰ سانت بود و شیبی هم به سمت داخل داشت و شما بعد از چند متر توانستید کاملا بایستید ، اگر هنوز راه ادامه داشت و حداقل ۳۰ متر طول آن بود، شما ابتدای ورودی یک مقبره مهم و بسیار کهن را یافته اید و اگر در انتهای راه به بن بست خوردید ، به انتهای غار دقت بکنید و با یک پتک پلاستیکی نیز می توانید دیواره رو چک نمایید تا محلی که پشت آن صدای کمی پوکی میدهد را بیابید .

البته ساروج آن زیاد ضخیم نیست و به راحتی باز می شود ولی این تازه اول کاره !! چراکه پشت آن خاکی نرم و دون دون، یهو به بیرون میریزد و شما تازه باید خاک خالی کنید تا راهی به سمت چپ بصورت راهرویی پر از خاک را بیابید .

اگر غار بعد از چند متر مثل یک اتاقک تمام شد، شما باید به سقف و دیواره روبرو و کناری به دقت نگاه بیاندازید تا علائمی همچون نعل اسب یا ماه و ستاره و حتی عقرب و جوغان بیابید که دفینه آن بسیار سخت بدست می آید و متعلق به دوران اسلامی است که شک نکنید که حداقل ۲۰۰۰ سکه آنهم در سه خمره دارای سر باری می باشد و سرباری آن در نزدیکی یک سنگی که در انطرف دره (حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ متر فاصله دارد) قرار دارد .

بیشتر بخوانید  رمزگشایی گنج و دفینه در چاه های با چیدمان سنگی

آن سنگ معمولا به اندازه یک پراید است که انگار روی صندوق عقب ایستاده و به دهانه غار نگاه می کند . در ضمن قبری تکی در آن محل نیز وجود دارد که معمولا فردی بلند مرتبه می باشد ولی در داخل قبر چیزی نیست.

نکه مهم :

اگر غار کشف شده دهانه ای گشاد و طول آن کمتر از ۳۰ متر بودولی کف آن خاکی نرم مانند آرد دون دون شده بود و تاقچه و … داشت

ابتدا از غار خارج شده و بالای دهانه ورودی را بدقت بررسی کنید تا در میان سخره ها یک دهانه کوچک بیابیدکه داخل آن به اندازه یک اتاقک کوچک جا داشته باشد. کف آنجا چاهی قرار دارد که پر خاک بسیار نرم است و نباید لابلای خاک استخوان یا کوزه شکسته و … بیابید و حدود ۱/۵ متر پایین تر باید یک کوزه سکه بیابید. و احتمالا از زیر آن توسط حفره ای بسیار باریک را دارد که هواکش محسوب می گشته است .

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *