نحوه استفاده و اصول مراقب از دعاهای همراه و حملی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com نحوه استفاده و اصول مراقب از دعاهای همراه و حملی را قرار دادیم . برخی از دعاها هستند که همراه شخص باید باشند . دعاهای همراه گاه به صورت گردنبند و گاه به صورت جیبی و گاه به صورت بازوبند و … استفاده می شوند . دعاهای همراه و حملی اصول مراقبتی و روش استفاده دارند که باید رعایت شوند تا نتیجه بخش باشد …

نحوه استفاده و اصول مراقب از دعاهای همراه و حملی

نحوه استفاده و اصول مراقب از دعاهای همراه و حملی

نحوه استفاده و اصول مراقب از دعاهای همراه و حملی

طریقه استفاده و اصول مراقب از ادعیه حملی

سلام دوستان عزیز
در این مطلب نکاتی رو در مورد طریقه استفاده و اصول مراقبت از《 دعاهای حملی 》 خدمتتون عرض میکنیم که حتما لازمه بدونید.

▫️دعاهای حملی یعنی همون دعاهایی که باید همراهتون باشه . مثلا بعضی دعاها غسلی هس که با آبش باید غسل کنید . بعضیا بادی هس که باید جایی آویزون کنید. بعضیا نوشیدنی هس که باید در آب زده و آب دعا رو بنوشید . بعضیام که سوزاندنی . بعضیام دفن کردنی که در خاک باید دفن بشه، و برخی هم که دستورات خاص خودشو داره که دعانویس میگه چکارش کنید.
و دسته ای از دعاها هم که حملی هست که باید همراه کنید. این دعاها توسط دعانویس اعمالش انجام شده و کتابت ، فعال و تا زده و پلمب میشه و جهت تکمیل اثر و دوره ، صاحب دعا همراه میکنه.

بیشتر بخوانید  دعای تقویت حافظه بعد از هر نماز,دعای بعد از نماز برای تقویت حافظه

نحوه همراه کردن دعاهای حملی:

ادعیه حملی بعضیاشون اجباریه که گردن بندازید و بعضیاشونم اجباریه که به بازو بسته بشه . بعضیاشم که فرقی نداره به گردن یا بازو یا داخل جیب لباس بذارید.
اگه دعانویس اجبار نکرد که حتما باید به گردن بندازید یا به بازو ببندید پس باید به نحوی همراهتون باشه که این دسته از دعاها ، حمل کردنش اولویت بندی داره و بستگی به شرایط شخص داره .

🔸اولویت اول برای دعاهای حملی ، گردن کردن هست و بهترین شیوه همینه که میتونید داخل کیف مخصوص دعا قرار داده و گردن کنید .

🔸 اولویت دوم اینه که داخل بازوبند قرار داده و به بازو ببندید. مثلا بعضیا بنابه دلایلی امکانش رو ندارن گردن کنن .
در اینصورت #آقایون باید به بازوی دست #راست ، و #خانمها به بازوی دست #چپ ببندند. این در مورد حرز حضرت جواد ع هم صدق میکنه.

👈اولویت سوم که فقط اگه مجبور بودین و واقعا شرایط گردن یا بازو بستن رو نداشتین میتونید عمل کنید اینکه دعارو داخل جیب لباس یا اینکه داخل لباستون جایی رو درست کنید و اونجا دعا رو مخفی کنید .
ولی حتما باید قسمت بالا تنه باشه و اینکه خانم ها قسمت چپ بدن و آقایون سمت راست بدن باشه.

👈 و آخرین اولویت که معمولا افرادی که واقعا به هیچ ترفندی نمیتونن دعا همراه کنن ( یا مثلا اگه برای حل مشکل یکی از اعضای خانواده دعا بگیرن که خودش ندونه ) میتونن عمل کنن اینکه دعارو در یکی از لباس هاتون پیچیده و داخل بالشتی که شب ها میخواببین مخفی کنید. ( زیرپوش یا تیشرت که حداقل یه روز پوشیده باشید و بعدش نشورید ولی پاک باشه و در پاکی پوشیده باشید)

بیشتر بخوانید  دعای آرزوی موفقیت در کنکور و قبولی در کنکور و امتحانات درسی

🔷 اصول مراقبت از ادعیه حملی :

دعاهای حملی به هیچ وجه نباید خیس یا مرطوب بشه. پس به هیچ وجه داخل حمام نبرید . یا موقعی که عرق میکنید مراقب باشید تدبیری کنید که عرق یا رطوبت بدنتون به دعا نفوذ نکنه . مثلا تایمی اگه میخواین ورزش کنید دعارو از خودتون جدا کنید. یا اگه سره کار عرق میکنید اون تایم دعارو همراه نکنید ولی نزدیکتون باشه.

👈 دعارو نباید داخل نایلون سر بسته بذارید و حبس کنید.

👈 دعایی که تا زده شده و با چسب بسته و پلمب شده اصلا باز نکنید .

👈نکته بعد اینکه موقع خواب میگیم دعا رو از خودتون جدا کنید.
دلیلش اینه که موقع خواب امکان داره زیر پتو با حرارت و رطوبت بدن خراب بشه. یا در خواب دچار جنابت بشین . یا به هر نحوی دعا زیر بدن و اینا خراب بشه چون در خواب روی هیچ چیزی کنترل ندارید.

👈موقع دسشویی نیازی نیس دعارو از خودتون جدا کنید ولی مراقب باشید مثلا نیوفته یا نجس نشه .

👈قبل از روابط زناشویی دعارو از خودتون جدا کنید و بعد از پاکی مجدد همراه کنید .

👈خانم ها نزدیک عذر شرعی که بودین و وقتی که تشخیص دادین موقع عادت ماهانه تون داره میرسه دعاهارو از خودتون جدا کنید و بعد از پاکی مجدد همراه کنید. بهترین کار هم اینه که دعارو در این ایام داخل یکی از لباساتون بپیچید و جایی بذارید. لباستون رو پوشیده باشید و بعدش شسته نشده باشه که بوی بدنتون رو بده ولی حتما پاک باشه و در پاکی پوشیده باشید . زیرپوش یا تی شرت باشه بهتره که با پوست بدنتون تماس زیادی داشته.

بیشتر بخوانید  ذکر و دعای افزایش رزق و روزی و رفع فقر و رسیدن به ثروت و مال زیاد

👈 اولین باری که میخواین دعارو همراه کنید (یا دستورات هر نوع دعایی) نباید ایام قمر در عقرب و نیز در عذر شرعی باشین.

بطور کلی ارزش و احترام دعا حفظ بشه و اینکه دعا که میگیرین مثل مهمان که دعوت میکنید و قبلش شرایط رو برای پذیرایی فراهم میکنید شما هم باید مراقب اعمال و کارهاتون باشید و از گناه مخصوصا گناهان کبیره پرهیز کنید.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *