متن کامل دعای اویس قرنی,خواص خواندن دعای اویس قرنی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com متن کامل دعای اویس قرنی,خواص خواندن دعای اویس قرنی را قرار دادیم . از دعاهای عظیم الشان و پرفضیلت که حضرت علی (ع) به اویس قرنی یاد داد دعای زیر می باشد که به دعای اویس قرنی معروف شده است و خواندن آن خواص و فضیلت فراوانی دارد از جمله برای حاجت روایی . سایت ملکوتی ها …

متن کامل دعای اویس قرنی,خواص خواندن دعای اویس قرنی

دعای اویس قرنی برای حاجت,دعای اویس قرنی با ترجمه فارسی,معنی و مفهوم دعای اویس قرنی,سند و واقعیت و منبع دعای اویس قرنی,دعای اویس قرنی برای ازدواج و محبت

متن کامل دعای اویس قرنی,خواص خواندن دعای اویس قرنی

دعاى ديگرى از مولا حضرت اميرالمؤمنين عليه السلام ايضا به اويس قرنى

در حديث مرفوعى به نقل از اويس قرنى ، از اميرالمؤمنين عليه السلام روايت مى كند كه فرمود:

رسول گرامى صلى الله عليه و آله و سلم فرمودند: هر بنده اى اين دعا را بخواند، خواسته اش برآورده مى شود.

پيامبر صلى الله عليه و آله و سلم بارها سوگند ياد فرمود كه اگر آن را بر آب روان بخوانند، بر جاى مى ايستد و اگر بر مردى كه سخت تشنه و گرسنه است بخوانند، خداوند سير و سيرابش مى سازد و اگر بر كوهى تا از جايش ‍ حركت كند، جابه جا مى شود و اگر بر زنى كه زادن بر او دشوار شده است ، خداوند آن را آسان مى سازد و اگر كسى در خانه اى بخواند – چنان چه سراسر شهر آتش بگيرد – خانه اش نخواهد سوخت و اگر مردى چهل شب جمعه آن را بخواند، خداوند همه ى گناهان او را نسبت به ديگران مى آمرزد. هيچ غم زده و اندوهناكى آن را نمى خواند مگر اين كه اندوهش زدوده شود و بر هيچ غم زده و اندوهناكى آن را نمى خواند مگر اين كه اندوهش زدوده شود و بر هيچ حاكم ستمگرى خوانده نمى شود مگر آن خداوند خواسته ى خواننده را بر آورد.

(فضيلت و آثار) اين دعا توضيح مفصلى دارد كه ما بخشى از آن را آورديم .

بیشتر بخوانید  ذکر و دعای حل مشکلات و سختی و گشایش رزق و روزی و معیشت

متن دعا:

بسم الله الرحمن الرحيم ، اللهم انى اسالك و لا اسال غيركت و ارغب اليك و لا ارغب الى غيرك . (اسالك )  يا امان الخائفين و جار المستجرين ، انت الفتاح ذوالخيرات ، مقيل العثرات ، ماحى السيئات و كاتب الحسنات و رافع الدرجات .
اسالك با فضل المسائل كلها و انجحها التى لاينبغى للعباد ان يسا لوك الا بها، يا الله يا رحمان ، و باسمائك الحسنى و امثالك العليى و نعمك التى لا تحصى ، و باكرم اسمائك عليك و احبها اليك و اشرفها عندك منزله و اقربها منك وسيله و اجزلها مبلغا و اسرعها منك اجابه ، و باسمك المخرون الجليل الاجل العظيم الذى تحبه و ترضاه و ترضى عمن دعاك به ، فاستجبت دعائه و حق عليك الا تحرم سائلك .
و بكل اسم هو لك فى التواره و الانجيل و الزبور و الفرقان ، و بكل اسم هو لك علمته احدا من خلقك اوولم تعلمه احدا، و بكل اسم دعاك به حمله عرشك و ملائكتك و اصفياوك و من خلقك ، و بحق السائلين لك و الرغبين اليك و المتعوذين بك و المتضر عين لديك ، و بحق كل عبد متعبد لك فى بر او بحر او سهل او جبل .
ادعوك دعاء من قد اشتدت فاقته و عظم جرمه و اشرف على الهلكه و ضعف قوته ، و من لايثق بشى ء من علمه ، و لا يجد لذنبه غافرا غير مستنكف و لا مستكبر عن عبادتك ، يا انس كل فقير مستجير، اسالك بانك الله لا اله الا انت ، الحنان المنان بديع السماوات و الارض ذوالجلال و الاكرام عالم الغيب و الشهاده الرحمان الرحيم .
انت الرب و انا العبد، و انت المالك و انا المملوك ، و انت العزيز و انا الذليل ، و انت الغنى و انا الفقير، و انت الحى و نا الميت ، و و انت الباقى و نا الفانى ، و انت المحسن و انا المسى ء، و انت الغفور و انا المذنب ، و انت الرحيم و انا الخاطى ، و انت الخالق و انا المخلوق ، و انت القوى و انا الضعيف ، و انت المعطى و انا السائل ، و انت الامين و انا الخائف ، و انت الرازق و انا المرزوق .

و انت احق من شكوت اليه و استغثت به و رجوته ، لانك كم من مذنب قد غفرت له و كم من مسى ء قد تجاوزت عنه ، فاغفرلى و تجاوز عنى و ارحمنى و عافنى مما نزل بى و لا تفضحنى بما جنيته على نفسه ، و خذ بيدى و بيد والدى و ارحمنا برحمتك با ذالجلال و الاكرام .

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *