متن کامل حرز امام رضا با معنی و خواص و طریقه نوشتن حرز امام رضا

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com متن کامل حرز امام رضا با معنی و خواص و طریقه نوشتن حرز امام رضا را قرار دادیم . از حرزهای عظیم الشان چهارده معصوم (ع) حرز امام رضا (ع) می باشد . آداب و شرایط نوشتن حرز امام رضا به همراه روش و طریقه نوشتن حرز امام رضا و خواص و فضیلت حرز امام رضا را در ادامه این مطلب از سایت ملکوتی ها قرار دادیم …

,حرز امام رضا,حرز امام رضاع,حرز امام رضا متن,حرز امام رضا خرید,حرز امام رضا نی نی سایت,حرز امام رضا مفاتیح الجنان,حرز امام رضا رقعه الجیب,حرز الامام رضا,اثرات حرز امام رضا,دعاء حرز امام رضا,دانلود متن حرز امام رضا,حرز امام علی برای ابطال سحر نی نی سایت,حرز الامام الرضا لقضاء الحوائج,حرز الامام الرضا للمحبه,حرز الامام الرضا عن الحسد,حرز الامام الرضا للحسد,حرز الامام الرضا لنوم الطفل,حرز الامام الرضا للحمل,اثرات حرز امام علی

متن کامل حرز امام رضا با معنی و خواص و طریقه نوشتن حرز امام رضا

روش نوشتن حرز امام رضا,دستورالعمل حرز امام رضا,آداب نوشتن حرز امام رضا

متن کامل حرز امام رضا با معنی و خواص و طریقه نوشتن حرز امام رضا

امام رضا (علیه السلام) هشتمین اختر تابناک برج امامت و ولایت و دهمین معصوم در مذهب تشیع می باشد. پدر گرامی آن حضرت، امام موسی کاظم (علیه السلام) و مادر ارجمندش نجمه می باشد. نام شریفش علی و لقب معروفش رضا و کنیه اش ابوالحسن می باشد. ایشان در یازدهم ذیقعده ۱۴۸ هجری در شهر مدینه جهان را به نور وجود خویش منور ساختند.

آن حضرت با فشار و تهدید مامون در سال 200 از مدینه به خراسان هجرت فرمود و ناچار به پذیرش ولایتعهدی گردید. سه سال ولیعهدی مامون در خراسان، حساس ترین دوران حیات امام می باشد. در همان مرو که مأمون حضرت را مجبور به پذیرش عنوان ولایتعهدی کرد، سرانجام در سال 203 هجری مأمون ایشان را با زهر مسموم کرد و به شهادت رساند. محل دفن جسم مطهر ایشان بعدا به مشهد الرضا معروف شد که امروزه زیارتگاه بزرگ شیعیان جهان است.

حضور حضرت رضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) در ایران باعث برکات معنوی و مادی بسیار زیادی برای مردم علی الخصوص اهالی خراسان گردیده است؛ تا جائیکه بسیاری از مردم سالیانه از سراسر کشور به پابوسی آن حضرت مشرف و حوائج مختلف خویش را آن حضرت طلب می کنند.

از آن بزرگوار ادعیه و احراز و احادیث زیادی نقل گردیده که در اینجا به یکی از آن حرزها، به اقتضای نگارش در محصول “حرز چهارده معصوم” اشاره می شود.

متن حرز

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏ يَا مَنْ لَا شَبِيهَ لَهُ وَ لَا مِثَالَ لَهُ أَنْتَ اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ وَ لَا خَالِقَ إِلَّا أَنْتَ تُفْنِي الْمَخْلُوقِينَ وَ تَبْقَى أَنْتَ حَلُمْتَ عَمَّنْ عَصَاك‏.

ترجمه

ابتدا مى كنم بنام خداى بخشنده مهربان‏اى كسى كه مانندى و نمونه اى از براى او نيست توئى خداى، نيست آفريننده اى مگر تو. فانى مى نمائى تو همه خلق شده ها را و تو باقى مى‏مانى.حلم ورزيده‏اى از كسى كه ترا عصيان نموده و خشنودى تو در آمرزش است.

آداب حرز

حرز امام رضا (علیه السلام) آداب ویژه ای دارد که لازم است فرد استفاده کننده آنها را رعایت نماید.

این آداب عبارتند از:

1- نوشتن حرز بصورت صحیح و بدون غلط
2- وضو داشتن و رو به قبله بودن در موقع نگارش حرز
3- رعایت احترام قلبی و داشتن اعتقاد نسبت به تاثیرات آن
4- رعایت تقوای الهی در جهت همسو شدن با صاحب حرز و تاثیر بیشتر
5- وضو داشتن در موقع همراهی مطلوب است
6- همراه داشتن در دستشویی اشکالی ندارد (بشرط عدم قصد بی احترامی)

خواص حرز

حرز امام رضا (علیه السلام) خواص و آثاری طبق متن روایت دارد که عبارتند از:

مشمول مغفرت الهی شدن

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  دعاهای قرآنی برای آمرزش گناهان - بخشش گناهان با دعاهای قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *