متن حرز امام حسن با معنی,خواص و شرایط نوشتن حرز امام حسن

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com متن حرز امام حسن با معنی,خواص و شرایط نوشتن حرز امام حسن را قرار دادیم . متن کامل حرز عظیم الشان و پرفضیلت حضرت امام حسن (ع) با معنی و ترجمه فارسی و همراه با آداب و شرایط نوشتن و خواص و فضیلت حرز امام حسن در سایت ملکوتی ها …

,حرز امام حسن عسکری,فواید حرز امام حسن عسکری,متن حرز امام حسن عسکری,خواص حرز امام حسن عسکری علیه السلام,خواص حرز امام حسن عسکری,دانلود حرز امام حسن عسکری,حرز امام حسن مجتبی ع,حرز امام حسن عسکری علیه السلام,حرز امام حسن علیه السلام,حرز امام حسن ع,حرز امام حسن برای چیست,خاصیت حرز امام حسن,خواص حرز امام حسن مجتبی,دعای حرز امام حسن عسکری,فواید حرز امام حسن مجتبی,متن حرز امام حسن مجتبی,متن حرز امام حسن

متن حرز امام حسن با معنی,خواص و شرایط نوشتن حرز امام حسن

خواص حرز امام حسن,فضیلت و فواید حرز امام حسن,روش نوشتن حرز امام حسن,طریقه نوشتن حرز امام حسن,آثار و برکات حرز امام حسن,دستورالعمل حرز امام حسن

متن حرز امام حسن با معنی,خواص و شرایط نوشتن حرز امام حسن

دومین امام شیعیان و چهارمین معصوم در مکتب تشیع، حضرت حسن بن علی ملقب به مجتبی است. ایشان درروز نیمه ماه مبارک رمضان در سال سوم هجری، جهان را به قدوم مبارک خویش منور فرمودند.

آن بزرگوار حدود هشت سال در عصر پیامبر بودند و حدود سی و هفت سال با پدر خویش همراهی فرمودند. در عمر شریف آن بزرگوار فتنه های زیادی از سوی امویان رخ داد که باعث مظلومیت بیش از پیش آن حضرت گردید که در نهایت از حق خلافت ایشان ممانعت به عمل آورده شد.

آن امام همام حدود 10 سال امامت فرمود و در سن چهل و هفت سالگی بواسطه زهر توسط همسر خویش به شهادت رسید. مرقد منور آن حضرت در قبرستان بقیع درمدینه النبی قرار دارد.

از آن بزرگوار ادعیه و احراز و احادیث زیادی نقل گردیده که در اینجا به یکی از آن حرزها، به اقتضای نگارش در محصول “حرز چهارده معصوم” اشاره می شود.

متن حرز

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏ اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِمَكَانِكَ وَ بِمَعَاقِدِ عِزِّكَ وَ سُكَّانِ سَمَاوَاتِكَ وَ أَنْبِيَائِكَ وَ رُسُلِكَ أَنْ تَسْتَجِيبَ لِي فَقَدْ رَهِقَنِي مِنْ أَمْرِي عُسْرٌ اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَجْعَلَ لِي مِنْ عُسْرِي يُسْرا.

ترجمه

ابتدا مى كنم به نام خداى بخشنده مهربان خداوندا بدرستى كه من سؤال مى‏كنم به حقّ منزله و مرتبه تو [كلمه‏ هاى تو] و به خصلتها كه سبب عزت تو [عرش تو] است و به ساكنان آسمانهاى تو و زمين تو و به پيغمبران تو و رسولهاى تو آن كه اجابت نمايى از براى من پس به تحقيق كه فرو گرفته است مرا از امر من سختى و دشوارى. بار خدايا بدرستى كه سؤال مى كنم ترا اين كه رحمت فرستى بر محمّد [و آل محمد] و آن كه بگردانى از براى من از شدت و تنگى من آسانى و فراخى را.

آداب حرز

بیشتر بخوانید  آیه مجرب برای پیدا شدن گمشده,بهترین آیه یافتن چیزهای گمشده

حرز امام حسن (علیه السلام) آداب ویژه ای دارد که لازم است فرد استفاده کننده آنها را رعایت نماید.

این آداب عبارتند از:

1- نوشتن حرز بصورت صحیح و بدون غلط
2- وضو داشتن و رو به قبله بودن در موقع نگارش حرز
3- رعایت احترام قلبی و داشتن اعتقاد نسبت به تاثیرات آن
4- رعایت تقوای الهی در جهت همسو شدن با صاحب حرز و تاثیر بیشتر
5- وضو داشتن در موقع همراهی مطلوب است
6- همراه داشتن در دستشویی اشکالی ندارد (بشرط عدم قصد بی احترامی)

خواص حرز

حرز امام حسن (علیه السلام) خواص و آثاری طبق متن روایت دارد که عبارتند از:

آسان شدن کارها و رفع سختی از آن

منبع : سایت اسم اعظم

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *