فال و طالع روزانه چهارشنبه 9 بهمن ماه 98

فال و طالع روزانه چهارشنبه 9 بهمن ماه 98

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com فال و طالع روزانه چهارشنبه 9 بهمن ماه 98 را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . اگر به دنبال فال و طالع بینی دقیق امروز و فال دقیق و سایت بزرگ در زمینه فال و بهترین سایت برای دیدن فال و طالع روزانه هستید سایت ملکوتی ها رو هر روز دنبال کنید که فال و طالع بینی روزانه رو هر روز سر ساعت قرار میده . در ادامه از سایت ملکوتی ها همراه ما باشید با کاملترین و دقیق ترین فال و طالع بینی روزانه امروز چهارشنبه 9 بهمن سال 98 …

فال و طالع روزانه چهارشنبه 9 بهمن ماه 98

فال و طالع روزانه چهارشنبه 9 بهمن ماه 98,فال و طالع بینی روزانه,بهترین سایت برای فال,سایت فال دقیق,فال و تفسیر فال,فال روزانه و طالع بینی ذقیق,فال فردا,کاملترین فال و طالع بینی روزانه

فال و طالع روزانه چهارشنبه 9 بهمن ماه 98

فال روزانه متولدین فروردین

 

عازم سفری هستید و در این سفر قرار است چند نفر از دوستان یا اعضای خانواده شما را همراهی کنند، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و در این سفر به همراه دوستان حسابی خوش‌ بگذرانید و تفریح کنید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، این پول را به ایشان قرض بدهید، اما از وی ضمانتی محکمه‌پسند برای بازپرداخت پول دریافت نمایید، در غیر این‌صورت احتمال زیادی وجود دارد که این فرد پول شما را بالا بکشد. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از آنجایی که تجربه‌ای در انجام این کار ندارید، تاکنون انجام آن را به تعویق انداخته‌اید. امروز با بزرگ‌ترهای فامیل یا افرادی که از شما تجربه بیشتری دارند مشورت کنید و راه‌و‌چاه انجام این کار مهم را جویا شوید. امروز اعضای منزل یا همکاران در محل‌کار با شما سر ناسازگاری دارند و احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و این افراد وجود دارد، در نتیجه بهتر است که سر‌به‌سر آنها نگذارید و زمینه مشاجره و دلخوری را فراهم نکنید. احساس می‌کنید فردی دخالت‌های بی‌جایی در زندگی شما دارد و می‌خواهد میان شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله بیاندازد، امروز با این فرد صحبت کنید و دلیل انجام چنین کاری را از ایشان جویا شوبد.

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می‌دادت

تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

ذهنی آشفته و نگران دارید و غم و غصه‌ها لحظه‌ای راحت‌تان نمی‌گذارد، امروز فرصتی را برای حل این نگرانی‌ها کنار بگذارید و دلیل این آشفتگی‌ها را پیدا کنید. قضاوت‌های نادرستی درخصوص اطرافیان دارید و این روحیه باعث شده تا دوستان و آشنایان از شما کناره بگیرند، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت تصمیم بگیرید که قضاوت‌های نابجا را کنار بگذارید و سرتان به زندگی خودتان باشد. مدتی است که برای انجام کار مهمی برنامه‌ریزی می‌کنید اما تاکنون این کار را به انجام نرسانده‌اید، امروز برنامه‌های خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و با همفکری با ایشان، این کار مهم را به سرمنزل مقصود برسانید.

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.

 

فال روزانه متولدین خرداد

روز خوبی را برای تجارت و معامله شروع نکرده‌اید و اگر قصد خرید زمین یا عقدقرارداد مهمی را دارید، این قرارداد را به روزهای آینده موکول نمایید، در غیر این‌صورت، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. امروز خبر خوشی به دست شما می‌رسد، این خبر خوش را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و زمینه شادی آنها را فراهم کنید. اهمیتی به نظرات همسر یا عشق‌زندگی‌تان نمی‌دهید و توجه لازم را به ایشان ندارید، قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، فکری به حال تغییر رفتار خود بردارید و از امروز به خودتان قول بدهید که توجه بیشتری به عشق‌زندگی‌تان داشته باشید. هدف‌های زیادی در زندگی دارید اما این هدف‌ها همانند قایقی در میان دریا، از افق نگاه شما دور می‌شود. فراموش نکنید که راز دستیابی به این اهداف در کار و پشتکار نهفته است و از امروز برنامه‌ا‌ی‌ جدی و مستمر برای رسیدن به هدف‌های خود ترسیم نمایید.

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه شنبه 22 شهریور ماه 99

تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج***سزد اگر همه دلبران دهندت باج

دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش***به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج

تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

 

فال روزانه متولدین تیر

 

انسان مؤدب و خوش‌رفتاری هستید و احترام خاصی برای اطرافیان قائل می‌شوید، این رویکرد را ادامه دهید ومطمئن باشید به همان اندازه که برای اطرافیان احترام قائل هستید، به همان اندازه نیز آشنایان به شما احترام می‌گذارند. قصد گسترش تجارت خود را دارید، اما برای انجام این کار برنامه‌‌ای ندارید و در کار و کاسبی‌تان سردرگم شده‌اید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با مشورت با همکارانی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، فکری به حال گسترش تجارت خود بردارید. آشنایان یا اهل منزل همیشه توجه ویژه‌ای به شما دارند و جایی که در زندگی به آن رسیده‌اید را مدیون پشتیبانی آنها هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و به لطف کمک و پشتیبانی اطرافیان یا اهل منزل، قدم‌های محکم‌تری به سوی موفقیت بردارید. امروز همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان حرف ناپسندی را به شما می‌زند و با رفتارش شما را حسابی دلخور خواهد کرد، اما اجازه ندهید این رفتار میان شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله بیاندازد و با بخشش و بزرگواری، این رفتار ناپسند را نادیده بگیرید.

کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت

تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

 

فال روزانه متولدین مرداد

 

 

به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و امروز گرفتار مشکل مالی نخواهید داشت، اما به لحاظ کاری با مشکلی برخورد خواهید کرد و از آنجایی که به تنهایی از عهده حل این مشکل بر نمی‌آیید، پیشنهاد می‌کنیم از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شما است و با فردی ملاقات خواهید کرد و در نگاه اول به این فرد دل خواهید باخت. به این عشق بها بدهید و زندگی عاشقانه و سرشار از محبتی را در پیش بگیرید. به فکر پیشرفت و ترقی هستید اما راه درست را تشخیص نمی‌دهید و فکر می‌کنید که در زندگی دستاوری ندارید، فراموش نکنید که راه موفقیت از میان دانش و تخصص می‌گذرد و امروز تصمیم بگیرید که با شرکت در یک دوره آموزشی، مهارت‌های خود را افزایش دهید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم نمایید. به جای اینکه وقت خود را به انجام کارهای مهم اختصاص دهید، سرتان را با کارهای پیش‌پاافتاده گرم می‌کنید و این رویکرد باعث شده تا از همقطاران‌تان عقب بمانید، از امروز کارها را اولویت‌بندی کنید و با انجام کارهای مهم، زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم نمایید.

جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

تعبیر:مطمئن باش به مقصود خواهی رسید.شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند.

 

فال روزانه متولدین شهریور

 

روزی سرشار از شور و نشاط را شروع کرده‌اید و انرژی بی‌پایانی دارید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و کارها را زودتر از همیشه انجام دهید. امروز به مشکلی در زندگی برخورد خواهید داشت، اجازه ندهید این مشکل شما را زمین‌گیر کند و به لطف هوش‌ سرشار و تدبیری که دارید، کمر این مشکل را خم کنید. امروز به صورت کاملاً اتفاقی با یکی از دوستان قدیمی ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرد و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و لحظه‌های با‌ارزش زندگی مانند برق و باد از جلوی چشم‌تان فرار می‌کنند. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست شما در زندگی به دنبال ندارد و از امروز تصمیم بگیرید که دقت بیشتری به گذر زمان داشته باشید و قدر لحظه‌لحظه زندگی خود را بدانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و کاری خواهد کرد که بیشتر از همیشه عاشق وی شوید.

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر:در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.

 

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه پنجشنبه 5 تیر ماه 99

فال روزانه متولدین مهر

 

مدت زیادی است که می‌خواهید پولی برای آینده کنار بگذارید، اما خرج‌های زندگی‌تان به اندازه‌ای بوده که تاکنون پولی برای پس‌انداز کنار نگذشته‌اید. خوشبختانه امروز ورق بر می‌گردد و پولی به دست شما می‌رسد، این پول را برای آینده کنار بگذارید و اندوخته‌ای برای روز مبادا داشته باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان دچار مشکل مهمی شده و نیازمند کمک شما است، امروز تا می‌توانید به عشق‌زندگی‌تان کمک کنید و به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و سختی‌ها کنار ایشان هستید. مدتی است که به دنبال فرصتی برای انجام کارهای مذهبی یا مراقبه و مدیتیشن می‌گردید، امروز این فرصت مهیا می‌شود و به راحتی می‌توانید دمی با خودتان خلوت کنید. به لحاظ کاری روز خوبی را شروع کرده‌اید و به دستاوردی که مدت‌ها است انتظارش را می‌کشید، خواهید رسید.

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

فال روزانه متولدین آبان

 

روز بسیار حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال دارد، حادثه‌ای وجود نازنین‌تان را تهدید کند. در نتیجه تا می‌توانید مواظب خودتان باشید و روز بی‌حادثه‌ای را پشت سر بگذارید. به لحاظ مالی اوضاع خوبی دارید اما از آینده غافل نشوید و امروز پولی را برای فردا کنار بگذارید. اهل انجام کارهای گروهی و دسته‌جمعی هستید و روحیه همکاری بالایی با اطرافیان دارید، به لطف چنین روحیه‌ای، با جدیت بیشتری به کارها مشغول شوید و برای انجام کارهای مهم و دشوار، از اطرافیان کمک بگیرید. تصمیم مهمی در زندگی باید اتخاذ کنید، این تصمیم آثار مهمی در زندگی شما و اطرافیان دارد، در نتیجه برای این تصمیم عجله نداشته باشید و با صبر و حوصله، تصمیمی اتخاذ نمایید که صلاح شما و اطرافیان را تضمین کند. رابطه‌ای عاشقانه و سرشار از محبتی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، این رابطه را تا می‌توانید بهبود بخشید و کاری کنید که در زندگی شما حرفی به غیر از عشق و محبت به میان نیاید.

اگر چه عرض هنر پیش یار بی‌ادبیست***زبان خموش ولیکن دهان پر از عربیست

پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن***بسوخت دیده ز حیرت که این چه بوالعجبیست

تعبیر:به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.

 

فال روزانه متولدین آذر

 

مسئولیت‌های زیادی به دوش شما واگذار شده و بار سنگین این مسئولیت‌ها، قابلیت تصمیم‌گیری را از شما گرفته است، قبل از اینکه این وضعیت شما را به دردسر بیاندازد، به هر قیمتی که شده بار سنگین این مسئولیت‌ها را زمین بگذارید و به لحاظ فکری به آرامش برسید. انسان عجولی هستید و می‌خواهید راه صد ساله را در یک شب طی کنید و در کمترین زمان ممکن به ثروت هنگفتی دست پیدا کنید، فراموش نکنید که عجله کار شیطان است و برای رسیدن به پول و ثروت باید تا می‌توانید تلاش کنید و صبر پیشه نمایید. امروز با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و این آشنایی موقعیت‌های تازه‌ای را برای موفقیت پیش‌روی شما قرار می‌دهد. این وضعیت را به فال نیک بگیرد و دستاوردی‌های بیشتری را از آن خود کنید. امروز از آن روزها است که احساس می‌کنید کودک درون‌تان زنده شده و حس و حال خوبی دارید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و به کارهای موردعلاقه‌تان بپردازید. رازهای سربه‌مهری دارید و این رازها را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان نگفته‌اید، فراموش نکنید که ماه هرگز پشت ابر نمی‌ماند و قبل از برملا شدن این رازها، گفتگویی با عشق‌زندگی‌تان انجام دهید و پرده از اسرار خود بردارید.

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

 

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه پنجشنبه 23 مرداد ماه 99

فال روزانه متولدین دی

 

اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید و انسان بسیار باهوشی هستید، اما همیشه این توانایی‌های خود را دست‌کم می‌گیرید و دستاورد چندانی در زندگی نداشته‌اید، از امروز به خودتان قول بدهید که توانایی‌های خود را دست کم نگیرید و زندگی درخشانی را رقم بزنید. امروز از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پولی به دست‌ شما می‌رسد و مشکلات مالی‌تان از بین خواهد رفت. رابطه خوبی با اعضای منزل ندارید و از آنها کناره می‌گیرید، قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق زندگی‌تان ایجاد کند، به خودتان قول بدهید که وقت بیشتری برای اعضای منزل کنار بگذارید و در شادی‌ و غم با آنها شریک باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مدتی است که توجه لازم را به شما ندارد و فاصله‌ای عمیق میان شما و ایشان ایجاد شده است، اجازه ندهید این فاصله به جدایی ختم شود و در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و چاره‌ای برای این وضعیت پیدا کنید. رابطه خوبی با یکی از همسایه‌ها یا همکاران ندارید و احساس می‌کنید که ایشان بدخواه شماست، امروز متوجه می‌شوید که از رفتار وی سو‌ء‌برداشت کرده‌اید و این فرد چیزی به غیر از خیر و صلاح شما را نمی‌خواهد.

روزه یک سو شد و عید آمد و دل‌ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر:در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن

 

یکی از آشنایان یا اعضای خانواده که در غربت زندگی می‌کند، امروز با شما تماس خواهد گرفت و دلتنگی‌تان از بین می‌رود. حرف دل‌تان را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان بر این باور هستند که رفتار شما با گفتارتان فرق می‌کند. اجازه ندهید چنین باوری در ذهن اطرافیان شکل بگیرید و از امروز طوری زندگی کنید که تفاوتی میان حرف‌ها و رفتار شما وجود نداشته باشد. انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید و نگاه مثبتی به کار و زندگی دارید، این رویکرد بی‌نتیجه نخواهد ماند و در آینده‌ای نزدیک به دستاورد کاری مهمی خواهید رسید. روز شلوغی را شروع کرده‌اید، اما به رغم اینکه انتظارش را ندارید، کارها زودتر از موعد همیشگی به پایان می‌رسد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که قدر زحمات‌تان را می‌داند و بیشتر از همیشه عاشق شما است.

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر:به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.

 

فال روزانه متولدین اسفند

 

خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است

جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه‌ات سحر مبین است

تعبیر:با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.

 

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *