فال و طالع روزانه پنجشنبه 2 بهمن ماه 99

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com فال و طالع روزانه پنجشنبه 2 بهمن ماه 99 را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . اگر به دنبال فال و طالع بینی دقیق امروز و فال دقیق و سایت بزرگ در زمینه فال و بهترین سایت برای دیدن فال و طالع روزانه هستید پیشنهاد می کنم هر روز به سایت ملکوتی ها سر بزنید . در ادامه از سایت ملکوتی ها همراه ما باشید با کاملترین و دقیق ترین فال و طالع بینی روزانه امروز پنجشنبه 2 بهمن ماه سال 1399 …

فال و طالع روزانه پنجشنبه 2 بهمن ماه 99

فال و طالع روزانه پنجشنبه 2 بهمن ماه 99,فال دقیق,فال و تفسیر فال,فال روزانه و طالع بینی دقیق,فال فردا,کاملترین فال و طالع بینی روزانه,فال روزانه,طالع روزانه,بهترین سایت فال,فال دقیق هر روز,فال برای متولدین ماه

فال و طالع روزانه پنجشنبه 2 بهمن ماه 99

فال روزانه متولدین فروردین

امروز روز خوبی است برای فکر کردن به جریان زندگی و این که چکار می خواهید بکنید. به تغییراتی که در محیط اطرافتان و به ویژه در محل کارتان اتفاق افتاده اند فکر کنید، هنوز هم اتفاقات و تغییرات زیادی در پیش دارید که باید خودتان را برای آنها آماد کنید. امروز حرف زدن برایتان سخت خواهد بود و نگران این هستید که با این کار آشفتگی های درونی و احساساتتان را به معرض نمایش بگذارید و آنچه می خواهید را هم به دست نیاورید. شما این توانایی را دارید که به افکار منفیتان غلبه کنید پس زودتر خودتان را جمع و جور کنید. سعی کنید کارهایی که دوست دارید را انجام دهید و تا جایی که می توانید از روزتان در کنار شریک زندگی خود لذت ببرید. امروز از طریق یکی از دوستان تان با فردی آشنا می شوید که تاثیر زیادی در زندگی تان خواهد داشت. برای نزدیک شدن به او بهتر است که خیلی عجولانه رفتار نکنید. هر چه محتاط تر باشید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ذهنتان بسیار تند و تیز است و هیچ کس نمی تواند شما را گول بزند. هر کس تا دهانش را باز کند تا آخر حرفش را خوانده اید و انگار که صدای فکر کردن آدم ها را می شنوید. از این توانایی که امروز در وجودتان است استفاده مناسب بکنید و کاری نکنید که در دیگران بازخورد منفی ایجاد کنید. اگر احترامی که انتظارش را دارید از کسی که دوست دارید دریافت نکنید دچار دلخوری و ناراحتی خواهید شد. شما کار درستی انجام می دهید که خودتان را لایق احترام می دانید، ولی انتظارات بیهوده نداشته باشید، همین که خودتان از کاری که انجام داده اید رضایت داشته باشید و از درست بودن آن مطمئن باشید کافی است، شما نیازی به تحسین و تایید دیگران ندارید. رفتاری را که شما از شریک زندگی تان می بینید، بازتاب کارهای خودتان است. بنابراین اگر موضوعی شما را ناراحت کرده، بهتر است که ابتدا به خودتان نگاه کنید. همه چیز به بهترین شکل ممکن حل خواهد شد، اگر شما بخواهید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز ممکن است درگیر یک نبرد قدرت شوید، به خودتان اصلا فشار بیش از حد نیاورید و تنها آنچه در توانتان هست را انجام دهید. از درگیری مستقیم پرهیز کنید، این کار وضعیت شما را به هیچ عنوان بهتر نخواهد کرد. شاید اگر این نبرد را به وقت دیگری واگذار کنید نتایج بهتری بتوانید بگیرید. امید خودتان را در هیچ شرایطی از دست ندهید و تسلیم تردیدهای خود نشده و قدرت تفکر مثبت در به وجود آوردن دنیایی بهتر را دست کم نگیرید. بعد از ظهر امروز در خانه نمانید، به خرید بروید یا به دوستان و اعضا خانواده سر بزنید. تا جایی که می توانید امروز به خودتان استراحت مطلق داده و از تمام لحظاتتان لذت ببرید. هدفی را که مدت هاست به دنبالش هستید، امروز نشانه هایی از برآورده شدن آن را مشاهده می کنید و و همین انرژی و امید شما را دوبرابر خواهد کرد. از آنجا که امروز بسیار جذاب و دوست داشتنی شده اید، بد نیست که با شریک زندگی تان قراری بگذارید و آتش عشق تان را شعله ور کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز کسی که دوست دارید موضوع حساسی را مطرح خواهد کرد که شما نظرات محکم و غیر قابل تغییری در مورد آن دارید و این موضوع ممکن است بین شما ایجاد بحث و درگیری کند. بیش از اندازه تعصبی نباشید و واقعیت ها را بپذیرید. از موضوع اصلی منحرف نشوید و بحث های نا مربوط گذشته را دوباره مطرح نکنید. اگر احساس ناراحتی می کنید و یا دلتان گرفته است در خانه ننشینید. بیرون بروید و قدم بزنید و هوای تازه را تنفس کنید. این قدم های کوچک به شما کمک خواهند کرد تا از فکر کردن به چیزهای منفی و ناخوشایند نجات پیدا کنید. امروز در جمعی حاضر می شوید. بهتر است هر اطلاعاتی که بین افراد این جمع رد و بدل می شود را خوب به خاطر بسپارید زیرا در آینده ای نزدیک به دردتان خواهد خورد. اگر در زمینه کاری به مشکلی بر خورده اید، افرادی در این جمع هستند که می توانند به شما کمک کنند. بنابراین خجالت را کنار بگذارید و برای ارتباط با آنها پیش قدم شوید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

در حال حاضر اولویت اصلی شما بازگرداندن تعادل و آرامش به زندگیتان است تا بتوانید ببینید با خودتان چند چند هستید و برای به دست آوردن اهداف و خواسته هایتان چه کارهایی باید بکنید. در هر صورت این را به یاد داشته باشید که با هر مشکلی هم که در طول مسیرتان مواجه شدید ایده آل های ارزشمند خود را کنار نگذارید. به هیچ عنوان ارزش و توانایی های خودتان را دست کم نگیرید و اعتماد به نفستان را حفظ کنید. شما باید در رفتارهایتان علاوه بر داشتن محبت و توجه نسبت به کسانی که دوست دارید وظایف و مسئولیت های خودتان را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. از یکی از همکاران تان دلخور هستید. اما این دلخوری شما خیلی طول نمی کشد زیرا خودتان هم می دانید که هیچکس در این بین مقصر نبوده است. حساسیت خود را کنار بگذارید تا از زندگی لذت بیشتری ببرید. اگر شرایط زندگی تان ناگهان تغییر کرد، به جای این که به سرعت در مورد آن تصمیم بگیرید، بهتر است که منتظر بمانید تا همه چیز آرام تر شود.

فال امروز متولدین شهریور

امروز فعالیت هایی که به عنوان تفریح های خنده دار شروع می شوند ممکن است ناگهان به رقابتی تمام عیار بدل شوند که بین شما و دوستانتان حتی جنگ و دعوا به راه خواهد انداخت. بازی و سرگرمی را بیش از اندازه جدی نگیرید و از دقایق با هم بودن لذت ببرید. امروز باید به وعده هایی که داده بودید عمل کرده و یا کاری که موعد آن فرا رسیده را انجام دهید. بهتر است این کار را پشت گوش نیندازید و در اولین فرصت ممکن آن را انجام دهید. بعد از به انجام رساندن وظایفتان می توانید بقیه روزتان را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد بگذرانید. اصلا چطور است همراه با کسی که دوست دارید به گردش و تفریح بروید؟ زمان آن است که به تمام فکرهای منفی خود در مورد رابطه عاطفی تان پایان دهید. از امروز به بعد مثبت اندیش باشید تا ببینید که چه فرصت های طلایی برایتان فراهم می شود تا طعم واقعی عشق را بیشتر بچشید. مدت زیادی ست که به دنبال کاری هستید، امروز فرصت آن فراهم می شود که اولین قدم را بردارید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

ایده هایی که به تازگی در سرتان شکل گرفته اند به هیچ کسی مربوط نیستند، پس نیازی نیست که آنها را با کسی در میان بگذارید، خودتان به تنهایی به آنها فکر کرده و ساخته و پرداخته شان کنید. مسافرتی که مدت ها در انتظارش بوده اید به زودی برایتان فراهم خواهد شد. شما در حال حاضر آمادگی لازم برای نزدیکی بیشتر در رابطه عاطفیتان را دارید، ولی اگر طرف مقابلتان بخواهد خودش را ناگهان بیش از اندازه به شما نزدیک کند به دلیل وحشتی که از آسیب دیدن از این رابطه در شما ایجاد می شود تمایل شدیدی به فرار کردن از او پیدا خواهید کرد. از رفتار یکی از اطرافیان تان شاکی هستید و دوست دارید که این موضوع را به رویش بیاورید، اما بهتر است که فعلا دست نگه دارید زیرا احتمال این که کارهای او غیرعمدی باشد، زیاد است. اگر برای انجام کاری پول کافی ندارید، به جای منتظر بودن، آن را قرض کنید تا کارتان راه بیفتد، هر چه دیرتر دست به کار شوید، به ضررتان تمام خواهد شد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز نمی توانید نسبت به تفاوت بین حق و باطل و صحیح و غلط بی تفاوت باشید و هر جا جدالی بین این دو در میان باشد خودتان را وارد ماجرا خواهید کرد. شاید به نظر دیگران این طور بیاید که جو گیر شده اید و رفتاری غیر معمولی دارید از خودتان نشان می دهید، ولی خودتان از رفتار و عقایدتان اطمینان کامل دارید. با این حال در عکس العمل نشان دادن محتاطانه برخورد کنید، شاید راه حل هایی بهتر از آنچه شما فکر می کنید هم وجود داشته باشد. شاید یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان بر اساس موفقیت هایی که در گذشته داشته اید از شما بخواهد که او را راهنمایی کنید. این کار وقت زیادی از شما خواهد گرفت، ولی خودتان از انجام آن لذت خواهید برد. در رابطه عاطفی، به جای فرار کردن، بهتر است که با واقعیت ها روبه رو شوید. اگر موضوعی ست که نگران تان کرده، بهتر است که به طور مستقیم در مورد آن با شریک زندگی تان گفتگو کنید. اگر سعی کنید که احساسات تان را کنار بگذارید و با منطق پیش روید، آنوقت همه چیز به بهترین شکل ممکن اتفاق خواهد افتاد.

فال روزانه متولدین آذر

شما دوست دارید در مورد مسئله ای که برایتان اهمیت ویژه ای دارد برای دیگران صحبت کنید، ولی مواظب باشید که حرف هایتان بر اساس استدلال و منطق باشند. البته در حال حاضر هر چقدر هم که دیگران به ایده ها و نظراتتان اعتراض کرده و آنها را زیر سوال ببرند برایتان مهم نیست و با پشتکار سر حرفتان باقی خواهید ماند. امروز می توانید بر اساس برنامه هایتان پیش رفته و به خواسته هایتان برسید. فقط باید مواظب باشید که اتفاقات اطراف حواستان را پرت نکنند و در مسیر درست پیش بروید، وگرنه اوضاع به صورت غیر منتظره ای تغییر خواهد کرد. امروز رفت و آمدها و مهمانی های خانوادگی وقت زیادی از شما خواهند گرفت، از این کار لذت ببرید ولی به کارهای خودتان هم برسید. صحبت های این روزهای شما با شریک زندگی تان به خوبی پیش نمی رود اما نگران نباشید زیرا به زودی اتفاقی رخ می دهد که همه چیز به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد کرد. در این شرایط سعی کنید که همواره ارتباط نزدیک تان را با طرف مقابل تان حفظ کنید.

فال روز متولدین دی

در حال حاضر عاملی که برای موفقیت خود کم دارید داشتن منطق و قدرت استدلال است. امروز بسیار احساسی عمل می کنید و رفتارهایتان اصلا قابل پیش بینی نیستند. از طرفی هم نگران افکار و قضاوت های دیگران هستید و در مقابل آنها گارد گرفته و آماده حمله اید، ولی بهترین کاری که می توان کرد این است که با رفتاری آرام و ملایم پیش بروید و در دیگران حساسیت ایجاد نکنید. امروز خانه تان حسابی شلوغ و پر رفت و آمد است و تلفنتان لحظه ای از زنگ خوردن باز نمی ایستد. شاید از این همه شلوغی و هیاهو احساس کنید که دارید سرسام می گیرید. شما نسبت به فردی که به او علاقه دارید، بیش از حد حساس هستید اما بهتر است که این حساسیت را کنار بگذارید زیرا به ضرر خودتان تمام می شود. به جای این که برای هر قدم تان برنامه ریزی کنید، بگذارید تا اتفاقات روال طبیعی خود را طی کنند. آنوقت خواهید دید که چقدر همه چیز در سر جای خودش قرار خواهد گرفت. قبل از خواب به پیاده روی بروید، هوا بخورید و ذهن خودتان را آرام کنید.

فال متولدین بهمن

امروز هر چقدر هم که حرف هایتان را با دقت و احتیاط انتخاب کنید، همین که از دهانتان خارج شوند عکس العمل هایی در طرف مقابلتان ایجاد خواهند کرد که شما را شگفت زده خواهد کرد. متاسفانه اطرافیانتان پیام حرف هایتان را به درستی نمی گیرند و از حرف هایتان سوء برداشت خواهد شد. دلیل این موضوع به احتمال زیاد این است که برخی از اطلاعات مهم را از قلم انداخته اید. انعطاف پذیر باشید و در صورت لزوم در دیدگاه خود تغییر ایجاد کنید. سرتان شلوغ است و باید چند نفر را ببینید، یکی از دوستانتان نیز برای انجام این کار با شما همراه خواهد شد. ساعات پایانی روز را برای خودتان و استراحتتان بگذارید و خودتان را بیش از اندازه خسته نکنید. اگر شرایط زندگی تان ناگهان تغییر کرد، به جای این که به سرعت در مورد آن تصمیم بگیرید، بهتر است که منتظر بمانید تا همه چیز آرام تر شود. از آنجا که احساسات تان اکنون بر عقل تان غالب است، نمی توانید تصمیم درست را بگیرید، پس صبر کلید رهایی شما از این شرایط است.

فال روزانه متولدین اسفند

شما فردی متواضع و خاکی هستید و دیگران این خصوصیت شما را ستایش می کنند اما امروز احساس می کنید که اطرافیانتان به گونه ای دیگر عمل می کنند و در مقابل آنها نمی دانید چه عکس العملی نشان دهید اما نگران نباشید زیرا این موضوع ربطی به شما ندارد و به زودی همه چیز به روال عادی خود باز می گردد. اگر می خواهید در کار خود پیشرفت کنید ارتباط خود را با همکاران تان افزایش دهید. به ندای قلب خود نیز گوش دهید تا راه درست را به شما نشان دهد. کارهای نیمه کاره زیادی در دست تان است که باید امروز تمام شان را به اتمام برسانید وگرنه فردی بدقول و غیر قابل اعتماد در نظر دیگران جلوه خواهید کرد. اگر به فکر رها کردن کاری هستید، اکنون زمان مناسبی برای این کار نیست. از پیش داوری در مورد دیگران دست بردارید. به آنها فرصت دهید تا خودشان را نشان دهند سپس در موردشان تصمیم بگیرید. شب را روی کاناپه لم دهید و یک فیلم خوب نگاه کنید و زودتر بخوابید، شاید صبح جمعه بخواهید همراه دوستان به کوهنوردی بروید.

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه سه شنبه 4 آذر ماه 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *