فال و طالع روزانه شنبه 20 دی ماه 99

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com فال و طالع روزانه شنبه 20 دی ماه 99 را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . اگر به دنبال فال و طالع بینی دقیق امروز و فال دقیق و سایت بزرگ در زمینه فال و بهترین سایت برای دیدن فال و طالع روزانه هستید پیشنهاد می کنم هر روز به سایت ملکوتی ها سر بزنید . در ادامه از سایت ملکوتی ها همراه ما باشید با کاملترین و دقیق ترین فال و طالع بینی روزانه امروز شنبه 20 دی سال 1399 …

فال و طالع روزانه شنبه 20 دی ماه 99

فال و طالع روزانه شنبه 20 دی ماه 99,فال دقیق,فال و تفسیر فال,فال روزانه و طالع بینی دقیق,فال فردا,کاملترین فال و طالع بینی روزانه

فال و طالع روزانه شنبه 20 دی ماه 99

فال روزانه متولدین فروردین

امروز صبح از دنده چپ از خواب بلند شده‌اید و اعصاب ندارید. اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و غم و غصه‌ها را دور بریزید و با آغوش باز به استقبال زندگی بروید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع نکرده‌اید و احتمال ضرر یا سرقت اموال شما وجود دارد، در نتیجه حواس‌تان را حسابی جمع کنید و کارهای مالی را به روزهای آینده موکول نمایید. مدتی است که با اعضای خانواده گشتی در خیابان نزده‌اید و شامی در بیرون از منزل نخورده‌اید. امروز بهترین فرصت است تا دست اهل منزل را بگیرید و حسابی خوش بگذرانید. عازم سفری هستید و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار بسیار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و این رفتار باعث می‌شود به ایشان افتخار کنید. امروز تا می توانید حرف بزنید و با اطرافیان در تعامل مستقیم باشید. دوستان جدید پیدا کنید. یا با همکاران موضوع کاری پیش بکشید و در مورد آن ساعت ها با هم همفکری و صحبت کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

روز خلوتی را آغاز کرده‌اید کار زیادی برای انجام دادن ندارید، چنین فرصتی را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذارنید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید. قصد سرمایه‌گذاری در کاری را دارید اما بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، ابتدا با دوستان و اطرافیان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید. مدتی است که درک متقابل میان شما و همسرتان کمتر شده و احساس می‌کنید که حرف یکدیگر را نمی‌فهمید. امروز زمانی را برای صحبت با عشق‌زندگی‌تان کنار بگذارید و سعی کنید نقطه‌نظرهای مشترک بیشتری با هم داشته باشید. انرژی و توان خود را صرف انجام کارهای بیهوده می‌کنید و به همین دلیل دستاورد چشمگیری در زندگی نداشته‌اید. از امروز به جای اینکه سرتان را به انجام کارهای بی ‌اهمیت بند کنید، فکر و ذکرتان مشغول کارهای مهم‌‌ زندگی باشد و انرژی خود را بیهوده تلف نکنید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز احساس می کنید که بیش از اندازه از خودتان کار کشیده اید و انرژی زیادی برایتان باقی نمانده است، امروز هر چقدر که دلتان خواست استراحت کرده و باتری هایتان را شارژ کنید، اما دلیل اصلی این کمبود انرژی استرس بیش از حد است و کاری که باید انجام دهید این است که از لحاظ ذهنی و روانی به خودتان استراحت دهید و کارهایی را انجام دهید که باعث دفع این استرس می شوند. بهترین گزینه ها برای انجام این کار تفریح با دوستانتان و یا خاموش کردن تلفن همراهتان و خلوت کردن با عشقتان می توانند باشند. اگر هیچ کدام از این ها نشد برای خودتان یک هدیه خوب بخرید تا فردا صبح با انرژی بیشتری بیدار شوید. اگر مجرد هستید به هیچ عنوان نخستین قرارتان را برای امروز فیکس نکنید. اگر متاهل هستید هم بیشتر سرتان را با کارهای خود گرم کنید. برای سلامتی خود اهمیت قائل شوید و به نوع غذاهایی که می خورید توجه داشته باشید و تغذیه خود را تصحیح کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز کارهایتان به خوبی دارند پیش می روند و احساس می کنید که هیچ چیزی نخواهد توانست جلویتان را بگیرد. ولی این انرژی مثبت و سرزندگی اگر فکر کنید دیگران به احساستان احترام نمی گذارند خیلی زود به خشم و عصبانیت تبدیل خواهد شد. حرف زدن در مورد این موضوع باعث آرامش شما نخواهد شد و تنها اوضاع را بدتر خواهد کرد. به جای این که به زور در دیگران تغییر ایجاد کنید بهتر است نگرش خودتان را مورد بازبینی قرار دهید. به شما توصیه می کنیم که به خودتان سخت نگیرید و امروز را به استراحت کردن اختصاص دهید. قرار نیست همیشه در حال دویدن باشید، گاهی بهتر است از حرکت بایستید و نفسی تازه کنید. امروز در زمینه روابط عاطفی برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود و رابطه تان جان تازه ای به خود خواهد گرفت و وارد مرحله جدیدی خواهد شد. در روابط دوستی و خانوادگیتان نیز شاهد پیشرفت خواهید بود و نسبت به هم احساس نزدیکی بیشتری خواهید کرد.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز بسیار هیجان زده هستید و نمی توانید بفهمید که چه اتفاق هایی در انتظارتان هستند. با وجود تمایلی که امروز به ثبات و آرامش حس می کنید، کارهای پر زحمت و خسته کننده نیاز شدیدی به تغییر و تحول در شما ایجاد خواهند کرد. سعی نکنید کنترل امور را در دست بگیرید و این کار را به دیگران محول کنید و مطمئن باشید که یک نفر پیدا خواهد شد که کار صحیح را انجام دهد. این که توانایی ها و نا توانی های خودتان را بشناسید نشان دهنده آگاهی و دانش واقعی است. روابط شما با همسایگان، خواهر و برادرها و یا سایر اعضای خانواده تان ممکن است امروز شاهد رشدی ناگهانی باشد. روابط تجاری و حرفه ای که امروز شروع شوند می توانند آینده بسیار موفقی داشته باشند. امروز دیدن اشیای گران قیمت در مغازه های لوکس شما را وسوسه خواهد کرد تا احتیاط را کنار گذاشته و چیزهایی بخرید که به آنها نیازی ندارید اشکالی ندارد اگر کمی ولخرجی کنید، اما اگر زیاده روی کنید خودتان را به دردسر خواهید انداخت.

فال امروز متولدین شهریور

امروز رفتارهای دیگران به نظرتان عجیب و غیر قابل توجیه به نظر می رسند، اگر این کارهای آنها آسیبی به شما و زندگیتان وارد نمی کند و مانع پیشرفتتان نمی شوند آنها را به حال خودشان بگذارید و کاری به کارشان نداشته باشید. از پرداختن به ترس ها و نگرانی هایتان فرار نکنید، زیرا در فرصت مناسبی برای پی بردن به احساسات و رفتارهای غیرمنطقی خود قرار دارید. پرداختن به تعصبات و رفتارهای تبعیض آمیزتان نتایج مثبتی روی روابط شما خواهد گذاشت. قبل از این که از دست عشقتان ناراحت شوید به او فرصت دهید که برایتان دلیل کار یا رفتارش را توضیح دهد، به احتمال زیاد موضوع آن طوری که شما فکر می کنید نیست. هنوز تا سر ماه خیلی مانده است و اگر بودجه تان را در نظر نداشته باشید روزهای آخر ماه را به سختی خواهید گذراند و یا در تامین برخی هزینه های ناگهانی و پیش بینی نشده با مشکل مواجه خواهید شد. البته لازم نیست بیش از اندازه هم خساست به خرج دهید. شما لیاقت این را دارید که برای خودتان یک هدیه بخرید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما دارید از موفقیت و خوش شانسی روزهای اخیرتان لذت می برید و اعتماد به نفستان افزایش پیدا کرده است. در نتیجه این وضعیت رابطه های جدیدی را می توانید با افرادی که افکار و علایقی شبیه به شما دارند شروع کنید؛ این روابط می توانند روابط کاری، دوستی و یا حتی یک رابطه عاشقانه را در بر بگیرند. نگرانی در مورد آینده تان ذهنتان را مشغول کرده است، برنامه ریزی در مورد آینده کار خیلی خوبی است، ولی عجولانه اقدام نکنید. اگر از تنهایی خسته شده اید و دلتان می خواهد که شریک زندگیتان را پیدا کنید این را هم باید به یاد داشته باشید که بیش از اندازه عجله نکنید، وقتش که برسد عشق خودش به سراغتان خواهد آمد. این را بدانید دوستی هایی که امروز آغاز می شوند دوامی نخواهند داشت. پس اگر دنبال رابطه پایدار هستید، امروز را بی خیال شوید. اگر متاهل هستید این برا بدانید عشق و عاطفه در زندگی فراز و فرود زیادی دارد. بعضی روزها حرارت عشق زیاد، بعضی روزها کم هستند. این مساله نباید شما را نگران کند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز احساسات و منطق شما دست به دست هم داده اند و ایده های جدیدی را به ذهن شما خواهند رساند که اگر آنها را با دیگران در میان بگذارید خواهید دید که مورد پذیرش آنها قرار خواهند گرفت. شما گاهی فرصت هایی که برایتان به وجود می آیند را با نگرانی بیش از حد در مورد این که مبادا انتخاب اشتباهی بکنید از دست می دهید، پس از این فرصت به خوبی استفاده کنید زیرا فردا اوضاع به این خوبی نخواهد بود. امروز هیچ کس نمی تواند شما را مجبور کند از راهی که در پیش گرفته اید منحرف شوید، پس با خشمگین شدن و دعوا با دیگران بلوا به راه نیندازید و با آرامش تمام کاری که خودتان صلاح می دانید و از درستی آن اطمینان دارید را انجام دهید. سعی کنید بعدازظهر امروز را در کنار خانواده و دوستانتان بگذرانید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید. اما مسئولیت به دست آوردن احساس امنیت عاطفی تنها به عهده خودتان است و نباید دیگران را به خاطر آن مسئول بدانید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز برای شما روزی شلوغ و پردغدغه، اما رضایت آمیز خواهد بود و هر مشکلی که سر راهتان سبز شود را حل خواهید کرد. امروز ایده های زیادی به ذهنتان خطور می کنند که هر یک از آنها آنقدر هیجان انگیز است که نمی دانید کدام یک از آنها را باید دنبال کنید. بسیار هیجان زده هستید، ولی بهتر است قبل از هر کاری وظایف روزمره تان را به انجام برسانید و بعد از آن به دنبال این ماجراجویی ها بروید. اگر فکر کنید که دیگران قصد دارند کنترل زندگیتان را در دست بگیرند خیلی زود عصبانی خواهید شد. این احساسات شدید را نمی توانید سرکوب کنید، پس نگاهی منطقی به موضوع داشت باشید و نسبت به این احساس منفی رفتاری مناسب و آرام داشته باشید. شاید نگران شوید که نکند بخت و اقبال به همان سرعتی که به سراغتان آمده است از شما رو برگرداند، خیالتان راحت باشد، این وضعیت موقت است و شما تازه در ابتدای راه خود به سوی خوشبختی هستید.

فال روز متولدین دی

گاهی چنان بر سر دو راهی قرار می گیرید و انتخاب راهی که باید در پیش بگیرید برایتان سخت می شود که دوستان و همکارانتان را دیوانه می کنید. ولی امروز سرشار از انرژی هستید و آنقدر ایده های بزرگ در سرتان دارید که همه را شگفت زده خواهید کرد. هیچ دلیلی وجود ندارد که مثبت نگری فعلی خود را بخواهید کنار بگذارید. با خیال راحت تصورات ذهنیتان را با دیگران در میان بگذارید تا قدمی به سوی به حقیقت درآوردن آنها برداشته باشید. دیگران به نظرتان خیلی غیر منطقی می آیند و رفتاری غیر قابل توجیه دارند که برای دنیای با نظم و ترتیب شما غیر قابل تحمل است. حتی اگر فکر می کنید به زبان آوردن این احساس ایجاد تنش می کند هم آنها را در جریان بگذارید. از اطرافیان انرژی بگیرید و خودتان را در جمع آنها قرار دهید. همانند اسفنج می توانید حس های خوب را جذب کنید. اگر عشقتان سردتر از همیشه است، نگران نباشید. خیلی سخت نگیرید و بگذارید امروز تمام شود. همه چیز دوباره عادی خواهد شد.

فال متولدین بهمن

اگر احساس می کنید آمادگی لازم برای شروع هفته ای تازه را ندارید و می خواهید مسئولیت های حرفه ایتان را به زمان دیگری واگذار کنید، هیچ اشکالی ندارد. چنانچه امکانش را دارید امروز را به مسائل شخصیتان رسیدگی کرده و تمرکز روی اهداف بلند مدت و جاه طلبی هایتان را به روز دیگری واگذار کنید. زیاد خودتان را درگیر و نگران انتظارات دیگران نکنید و به خودتان فرصت بدهید با آزاد گذاشتن احساساتتان شادی و خوشبختی را تجربه کنید. تنها در خانه ماندن، حس های منفی را تشدید می کنند. پس بیرون بروید و شاد باشید. حس های منفی همیشه گذرا هستند و فردا برطرف خواهند شد. اگر به دنبال آغاز رابطه عاطفی تازه ای هستید و یا می خواهید جان تازه ای به رابطه عاطفی فعلیتان ببخشید، از بیان مستقیم احساسات خود واهمه ای نداشته باشید. صداقت شما و وضوح خواسته ها و انتظاراتتان می تواند اثراتی معجزه آسا داشته باشد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز در انتظار یک غافلگیری بزرگ هستید، حتی اگر این غافلگیری با کمی مشکل و دردسر همراه باشد. ولی نیازی نیست برای خودتان دردسر درست کنید، زیرا به طور طبیعی سورپرایزی در انتظارتان خواهد بود و بالاخره مجبور خواهید شد با موضوع مهمی که مدت هاست سعی دارید از آن فرار کنید مواجه شوید. اگر شرایط از کنترل شما خارج شدند نگران نشوید، دیگران با دیدن توانایی های شما به حمایت از شما خواهند پرداخت. تغییرات به وجود آمده برای شما همراه با فرصت های تازه ای خواهند بود. شما از این که در مورد رویاهایی که برای آینده تان دارید با عشقتان صحبت کنید لذت می برید، اما بهتر است در مورد چیزهایی که خیلی دور از دسترس هستند طوری حرف نزنید که انگار همین فردا آنها را به دست خواهید آورد و انتظار طرف مقابلتان را بالا نبرید. احساسات خود را از عشقتان مخفی نکنید، این کار تاثیر چندان خوبی روی رابطه شما نخواهد گذاشت و حتی ممکن است رابطه شما را به خطر بیندازد.

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه یکشنبه 25 آبان مهر ماه 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *