فال و طالع روزانه شنبه 13 دی ماه 99

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com فال و طالع روزانه شنبه 13 دی ماه 99 را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . اگر به دنبال فال و طالع بینی دقیق امروز و فال دقیق و سایت بزرگ در زمینه فال و بهترین سایت برای دیدن فال و طالع روزانه هستید پیشنهاد می کنم هر روز به سایت ملکوتی ها سر بزنید . در ادامه از سایت ملکوتی ها همراه ما باشید با کاملترین و دقیق ترین فال و طالع بینی روزانه امروز شنبه 13 دی سال 1399 …

فال و طالع روزانه شنبه 13 دی ماه 99

فال و طالع روزانه شنبه 13 دی ماه 99,فال دقیق,فال و تفسیر فال,فال روزانه و طالع بینی دقیق,فال فردا,کاملترین فال و طالع بینی روزانه

فال و طالع روزانه شنبه 13 دی ماه 99

فال روزانه متولدین فروردین

امروز جنبه ی رمانتیک وجودتان حسابی فعال شده است و هر چقدر به این بخش از وجودتان اهمیت بیشتری بدهید حس و حال بهتری خواهید داشت. با این همه، باید مواظب باشید حداقل یک پایتان روی زمین باشد و تمام مدت در حال پرواز در آسمان هفتم نباشید! یادتان باشد که حتی در رمانتیک ترین حالت ممکن هم برای داشتن رابطه ای سالم به منطق و صداقت نیاز مبرمی دارید. ممکن است از لحاظ کاری گره ای در کارتان ایجاد شده باشد و یا در حساب های بانکیتان مشکلی به وجود آمده باشد. این موضوع مسلما خیلی از برنامه ها و حساب و کتاب های شما را بر هم خواهد زد، اما نباید آن را برای خودتان بیش از اندازه بزرگ کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز بدون آنکه وقتتان را هدر بدهید به وظایف و مسئولیت هایی که به عهده دارید رسیدگی کنید. شما احساس می کنید که در موقعیتی اضطراری قرار گرفته اید و کارهایتان باید هر چه سریعتر انجام شوند و انگار روزهایتان دارند یکی پس از دیگری از دست می روند. برای کارهایتان به اندازه ی کافی وقت صرف کنید، اما در برنامه هایتان جایی را هم برای رسیدگی به عشق و روابط عاطفی خود باز بگذارید. شاید امروز در این مورد با مشکلاتی مواجه باشید و طرف مقابلتان در برابر تلاش شما برای نزدیک شدن به خود مقاومت کند، اما این دقیقا نشان دهنده ی آن است که شما باید به این جنبه از زندگیتان توجه بیشتری داشته باشید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز دو جبهه ی مخالف دارند شما را به سوی خود می کشند اما هیچ یک از آنها شما را چندان به خود جذب نمی کند. واقعیت ماجرا این است که شما باید تغییراتی را در خودتان و برنامه هایتان ایجاد کنید تا بتوانید با آنچه در زندگی و اطرافتان در جزیان است هماهنگ شوید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا در به جا آوردن وظایف و مسئولیت های خود نیز موفقیت بیشتری داشته باشید. روابط عاطفی شما ممکن است امروز بیش از آنچه انتظار دارید برای شما اهمیت پیدا کرده باشند و به شما اجازه ندهند آنطور که لازم است روی انجام کارهایتان تمرکز کنید. در پایان روز به اندازه ی کافی برای رسیدگی به این چیزها وقت خواهید داشت، حواستان را به کارتان بدهید!

فال روزانه متولدین تیر

امروز در برابر هر شخص و موقعیتی که قرار می گیرید تنشی که در فضا موج می زند را به راحتی می توانید احساس کنید. در حالی که دیگران به دنبال تفریح و خوش گذرانی هستند شما نیاز شدیدی به ثبات و نظم در خود احساس می کنید. متأسفانه هیچ راهی برای اینکه با هم به تفاهم رسیده و یک راه میانه پیدا کنید نخواهد بود، اما شاید بهتر باشد شما امروز کمتر به خودتان و دیگران سخت بگیرید. به شما توصیه می شود که امروز اخبار را در تلویزیون، روزنامه ها و شبکه های اجتماعی به دقت دنبال کنید زیرا به احتمال زیاد بخشی از این خبرها تأثیر مستقیم روی بخش مهمی از کارها و برنامه های شما خواهند گذاشت.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

به خودتان یادآوری کنید که شما آفریده شده اید تا خوش باشید و خوشحالی مقصد و سرنوشت حقیقی شما باید باشد. اینکه در چنین روزی این موضوع را مدام به خودتان یادآوری کنید از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نیروهایی قدرتمند سعی دارند بین شما و دلخوشی هایی که برای خودتان ساخته اید فاصله بیندازند. انگار یک انرژی منفی بر امروز حاکم شده است که سعی دارد شما را هم تحت سلطه ی خود در بیاورد، اما خود شما نباید اجازه دهید که قربانی انرژی منفی شوید. نیازی که به داشتن نظم و ثبات در زندگیتان دارید را نادیده نگیرید، اما اجازه ندهید دنبال کردن این هدف شما را از آنچه خوشحالتان می کند دور کند.

فال امروز متولدین شهریور

امروز شما به طور کامل متوجه نیازی که به داشتن نظم و ثبات در زندگی خود دارید هستید و سعی دارید به هر شکلی که برایتان ممکن باشد این شرایط را در زندگی خود ایجاد کنید، تلاش سخت کوشانه ی شما کاملا قابل احترام است اما این تلاش منطقی ممکن است باعث شود از نیازی که به تفریح و خوش بودن دارید غافل شوید. شاید خود شما متوجه نباشید، اما دارید ناخواسته دلخوشی هایی که در زندگی دارید را ذره ذره از خودتان می گیرید. با تمام وجود چیزهایی که به زندگیتان شور و نشاط می بخشند و به آن معنا می دهند را قدر دانسته و از آنها نگهداری کنید. اینها کلیدهای داشتن یک زندگی سالم هستند.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز اگر در انتخاب کلماتی که به کار می برید دقت کافی نداشته باشید احتمال اینکه تنش و درگیری هایی به وجود بیایند بسیار زیاد خواهد بود. شما در موقعیتی قرار خواهید گرفت که شما را وادار می کند بین دو طرف یکی را انتخاب کنید. شما سعی دارید برای خود جبهه ای را انتخاب کنید که در آن منافع جمع در نظر گرفته شود، اما می بینید که بقیه دارند به صورتی کاملا خودخواهانه رفتار می کنند. اگر برایتان امکان دارد که خودتان را از این معرکه دور کرده و حمایت از هیچ یک از طرفین را انتخاب نکنید به شما توصیه می شود که حتما همین کار را انجام دهید. امروز سعی کنید هر آنچه دیگر به دردتان نمی خورد را دور بیندازید، خواه لباس های کهنه تان باشد، خواه روابط تاریخ گذشته!

فال روزانه متولدین آبان

امروز پیش از آنکه در مورد بهترین راهی که می توانید برای خود انتخاب کنید تصمیم بگیرید کمی وقت صرف کرده و نگاهی به آنچه در دور و برتان در جریان است بیندازید. این کار باعث خواهد شد به این موضوع پی ببرید که ترکیبی از راه های مختلف شما را به سمت خود می خوانند، اما باید در نظر داشته باشید که خودتان را به یک راه محدود نکنید و به یاد داشته باشید که همیشه بهترین روشی که می توانید برای انجام یک کار انتخاب کنید ترکیبی از چند روش مختلف است. یک نفر از اطرافیانتان شما را به صورتی مورد انتقاد قرار می دهد که نمی توانید باور کنید انگیزه ای جز رنجاندن شما داشته باشد، به حرف هایش اهمیت ندهید و وانمود کنید اصلا آنها را نشنیده اید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز یک نفر که به شما بسیار نزدیک است به صورت کاملا ناگهانی و غیر منتظره سعی دارد بین شما و خودش فاصله ایجاد کرده و حد و حدود تازه ای را مشخص کند. این شخص احساس می کند که رابطه تان به مقداری ثبات و نظم نیاز دارد و باید چارچوب هایی برای این رابطه تعریف شوند. شما باید به خواسته ی این شخص احترام بگذارید اما اجازه ندهید که آزادی های شخصیتان بهاین بهانه از شما گرفته شوند. امروز برقراری تعادل بین خوش گذراندن و رسیدگی به کارهای مهمی که برای انجام دارید ممکن است کار دشواری به نظر برسد و این تصور را در شما ایجاد کند که باید تفریح را از برنامه تان خط بزنید، اما تلاش برای برقراری تعادل بین این دو ارزش نتیجه ای که به دست خواهید آورد را دارد.

فال روز متولدین دی

درست زمانی که فکر می کنید که همه چیز را در نظر گرفته و برای کوچکترین جزئیات هم برنامه ریزی کرده اید عشق به سراغتان خواهد آمد و تمام حساب و کتاب هایی که کرده اید را بهم خواهد زد. شاید در یک نگاه عاشق شوید، شاید هم عشقتان امروز یک بار دیگر عقلتان را از سرتان ببرد، در هر صورت تمام کارها و برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید را به چشم برهم زدنی فراموش خواهید کرد. این اتفاق بسته به نگرش شما می تواند خوب یا بد باشد. به یاد داشته باشید که هر دو جنبه ی زندگی شما مهم هستند و باید هم به زندگی شخصیتان رسیدگی کنید و هم به مسائل کاری توجه کافی داشته باشید. کلید موفقیت شما برقراری تعادل بین این دو خواهد بود.

فال متولدین بهمن

امروز دلتان مثل سیر و سرکه می جوشد و سودای فرار به دنیای خیال و رویایتان را در سر دارید و می خواهید قهرمان زندگی خودتان باشید. خبر بدی که برایتان داریم این است که نیرویی قدرتمند در برابر شما قرار گرفته و سعی دارد جلویتان را بگیرد. این نیروی قدرتمند به احتمال زیاد همان وجدان شماست که سعی دارد وظایف و مسئولیت هایتان را به شما یادآوری کند و وادارتان کند بیخیال سفر به دنیای خیالتان شوید و کارهایی که به عهده دارید را به انجام برسانید. وظیفه شناسی اصلا چیز بدی نیست و در واقع خیلی هم خوب است، اما نباید به شکلی دربیاید که راه رسیدن شما به بزرگترین اهدافی که برای خود در سر دارید را مسدود کند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما در تلاش برای پیدا کردن بهترین راه ممکن برای رسیدن به جایی که می خواهید باشید هستید. یک بخش از وجودتان به شما می گوید که در مورد چیزهای دیگر به خودتان سخت نگیرید و با جسارت تمام برای به دست آوردن آنچه می خواهید تلاش کنید. همزمان بخشی دیگر از وجودتان شما را به مسئولیت پذیری فرا می خواهند و وظایف دیگری که دارید را به شما یادآوری می کند و باعث می شود احساس محدودیت کنید و نتوانید کاری که خودتان دلتان می خواهد را انجام دهید. شاید بتوانید راه میانه ای پیدا کنید و نقشه ای برای حمله بکشید که هر دو طرف را راضی نگه دارد! در هر صورت یادتان باشد که رویاهایتان را به سادگی فراموش نکنید.

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه جمعه 17 بهمن ماه 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *