فال و طالع روزانه سه شنبه 2 دی ماه 99

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com فال و طالع روزانه سه شنبه 2 دی ماه 99 را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . اگر به دنبال فال و طالع بینی دقیق امروز و فال دقیق و سایت بزرگ در زمینه فال و بهترین سایت برای دیدن فال و طالع روزانه هستید پیشنهاد می کنم هر روز به سایت ملکوتی ها سر بزنید . در ادامه از سایت ملکوتی ها همراه ما باشید با کاملترین و دقیق ترین فال و طالع بینی روزانه امروز سه شنبه 2 دی سال 1399 …

فال و طالع روزانه سه شنبه 2 دی ماه 99

فال و طالع روزانه سه شنبه 2 دی ماه 99,فال دقیق,فال و تفسیر فال,فال روزانه و طالع بینی دقیق,فال فردا,کاملترین فال و طالع بینی روزانه

فال و طالع روزانه سه شنبه 2 دی ماه 99

فال روزانه متولدین فروردین

امروز در روابط اجتماعی خود با مشکلاتی روبرو خواهید شد که اگر بخواهید می توانید به آنها غلبه کنید. خوشبختانه اگر بتوانید قبل از گفتن حرف هایی که می توانند ایجاد تنش کنند جلوی زبانتان را بگیرید و از یک تا ده بشمارید به مشکل خاصی بر نخواهید خورد. امروز در دست گرفتن کنترل کارها و دادن نظم و ترتیب به برنامه هایتان بسیار آسان خواهد بود و می توانید احساس خیلی خوبی نسبت به خودتان و توانایی هایتان در انجام کارها پیدا کنید. فقط این نکته را یادتان باشد که هر کاری که اکنون انجام دهید اثراتی طولانی مدت روی شما و آینده تان خواهد داشت. مسائل جدی و مهمی که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند را فراموش نکنید. هر چه زودتر این کار را انجام دهید به نفع خودتان خواهد بود.شما در موقعیتی قرار گرفته اید که لازم است بیشتر از آنکه به خودتان اهمیت بدهید به اطرافیان و به ویژه خانواده تان توجه کنید. مسئولیت هایی که نسبت به خانه و خانواده تان دارید را با دقت و دلسوزی انجام دهید و تا جای ممکن سعی کنید در خانه بمانید و اگر کاری از دستتان برمی آید برای عزیزانتان انجام دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و اوضاع لحظه به لحظه در حال تغییر است. برای اینکه بتوانید مدیریت اوضاع را در دست بگیرید باید به جای این که سخت تر کار کنید در کارهایتان سیاست بیشتری داشته باشید. از لحاظ احساسی آمادگی لازم برای تصمیم گیری را ندارید و این در حالی است که فکر می کنید وقت تصمیم گیری فرا رسیده است. گزینه های زیادی پیش رو دارید که شما را به خود فرا می خوانند و همه آنها را می خواهید و نمی توانید بین آنها یکی را انتخاب کنید. خبر خوب این است که تا بعدازظهر ذهنتان به ثبات خواهد رسید و برای تصمیم گیری آزاد خواهد شد، تا آن موقع کمی صبر کنید. به جای این که سعی کنید غیر ممکن را ممکن کنید، بهتر است منطقی باشید.امروز فرصت خیلی خوبی است تا با شخصی که برای مدتی از او بیخبر بوده اید، یا حتی در چند قدمیتان بوده اما شما هیچ مکالمه ی جدی و واقعی با او نداشته اید، ارتباط برقرار کنید و سر صحبت را در مورد موضوعاتی که مدت ها از حرف زدن در مورد آنها طفره رفته اید باز کنید.

فال امروز متولدین خرداد

در حال حاضر همه از بودن با شما لذت می برند و حرف زدن با شما همچون گوش دادن به آهنگی گوش نواز است. شاید در درون شما اوضاع به آن خوبی که در ظاهر به نظر می رسد نباشد، اما شما از این که لبخند را به لب های دیگران هدیه کنید لذت می برید و ترجیح می دهید به جای غصه هایتان خوشی هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. دوست دارید امروز بی آن که احساس گناه کنید کمی به خودتان استراحت بدهید، ولی از طرفی تعهدی که نسبت به کار و وظایفتان احساس می کنید مانع شما می شود. شما استاد برقراری تعادل هستید، پس دست به کار شوید و با مهارت همیشگی خود کنترل اوضاع را در دست بگیرید.یک نفر از همکاران و یا شرکای تجاری شما سعی دارد شما را خط بزند و کاری کند که از پروژه ای که در دست اقدام دارید و یا کاری که دارید برای انجام آن برنامه ریزی می کنید کنار گذاشته شوید. در مقابله با این شخص سیاست داشته باشید. نبرد رو در رو روش چندان مناسبی برای شما نخواهد بود.

فال روزانه متولدین تیر

امروز صبح ممکن است اوضاع زیاد روبراه نباشد و در وضعیتتان ثباتی وجود نداشته باشد و به همین دلیل هم به نفعتان است که برای کارهایتان برنامه داشته باشید تا زیاد بودن کارهایتان باعث نشود کاری از قلم بیفتد. با وجود این که اوضاع آشفته و بی ثبات به نظر می رسد یکی از دوستانتان به کمکتان خواهد آمد و راه حل های خوبی برای مشکلاتتان به شما پیشنهاد خواهد کرد. سعی کنید امشب فعالیت های اجتماعی را در برنامه خود قرار ندهید و به جای پرت کردن حواستان از چیزهایی که ذهنتان را درگیر می کنند کمی با خودتان و افکارتان خلوت کنید. عوض کردن طرز فکرتان همه چیز را تغییر خواهد داد و راه های جدیدی را پیش رویتان قرار خواهد داد. جواب سؤالات و مشکلاتی که امروز سر راهتان قرار می گیرند خیلی ساده تر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید، پس مسائل را برای خودتان پیچیده نکنید. هرچیزی که بخواهید و هر اطلاعاتی که نیاز داشته باشید درست جلوی چشمتان خواهد بود و نیازی نیست برای پیدا کردن آن دور دست ها را بگردید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز احساس می کنید تمام انگیزه و شور و نشاطی که در خود داشته اید را از دست داده اید و هیچ حال و حوصله ای برای انجام کارهایتان در خود احساس نمی کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که این وضعیت کاملا موقتی است و خیلی زود همه چیز به حالت عادی خود باز خواهد گشت و همان شخص پر شور و انرژی همیشگی خواهید شد. امروز داشتن کمی سیاست می تواند همه چیز را تحت تاثیر قرار دهد. موقع حرف زدن با دیگران سعی کنید آنها را به خاطر افکار و اعتقاداتشان سرزنش نکنید. اگر کسی از شما تعریف می کند با روی باز حرف های او را پذیرفته و آنها را فقط به عنوان کلماتی بی معنی در نظر نگیرید. شما هم سعی کنید که سخاوتمند باشید و با کلمات خوشایند خود او را خوشحال کنید. این کار برای شما هیچ هزینه ای به همراه ندارد ولی برای طرف مقابلتان به اندازه یک دنیا می تواند ارزش داشته باشد. اگر احساس می کنید که خیلی حال و حوصله ندارید خودتان را سرزنش نکنید، همه ما گاهی به استراحت نیاز داریم.

فال امروز متولدین شهریور

امروز احساس می کنید هر چقدر هم که سرعت حرکتتان را بالا ببرید در نهایت انگار سر جایتان ثابت مانده اید و نمی توانید پیش بروید، اما نباید اجازه دهید این وضعیت ذهنتان را آشفته کند و نگرش شماست که بین یک معضل بزرگ و یک ماجراجویی لذت بخش تفاوت ایجاد کند. امروز روابط شما قاعدتا باید خوب پیش بروند. چنانچه با کسی که به او اعتماد دارید ارتباط برقرار کنید قادر خواهید بود به ثبات احساسی دست پیدا کنید. اگر این فرد در درجه اول به نظر سرد و بی اعتنا رسید هم نا امید نشوید. فاصله موجود به شما اجازه می دهد که خودتان را نشان دهید. انرژی بیشتری به اطراف منتقل کنید و ایده ها و افکاری که دارید را بیان کنید تا به او هم فرصت بدهید شما را بشناسد.شما احساس می کنید که همه در برابر شما ایستاده اند و می خواهند شما را از پا بیندازند، اما راستش را بخواهید این شرایط ساخته و پرداخته ی ذهن خود شماست و در واقعیت چنین چیزی وجود ندارد. خودتان را با داستان های عجیبی که هیچ پایه و اساسی ندارند درگیر نکنید و بیهوده از دیگران کینه به دل نگیرید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز سعی کنید تا جای ممکن به جنبه منفی مسائل مختلف توجه نکنید و تمرکزتان را روی جنبه مثبت مسائل و اتفاقاتی که پیش می آیند متمرکز کنید. در این صورت خواهید توانست با استفاده از نشانه هایی که در اطراف خود می بینید اطلاعات مفیدی جمع آوری کنید. امروز سعی کنید زودتر از خواب بیدار شوید تا بتوانید روزی طولانی تر داشته باشید. هر چند ترک کردن تختخواب گرم و نرمتان کار ساده ای نخواهد بود، اما پاداشی که این کار برایتان خواهد داشت ارزش این را دارد که کمی سختی به خودتان بدهید. کمی خوشگذرانی با یکی از دوستانتان و یا کسی که دوست دارید می تواند به شما کمک کند که حال و هوایتان عوض شود و با انرژی بیشتری به مسیرتان ادامه دهید.اگر حواستان را خوب جمع نکنید ناگهان خودتان را در میان یک درگیری شدید عاطفی پیدا خواهید کرد که رهایی از آن اصلا راحت نخواهد بود. سعی کنید خونسردی خود را حفظ کرده و آرام باشید. یک جای خلوت پیدا کنید تا بتوانید در تنهایی آرامش خود را بازیابید.

فال روزانه متولدین آبان

سعی کنید امروز به خودتان و اطرافیانتان زیاد سخت نگیرید و یک دلخوری کوچک را تبدیل به دست مایه ای برای ایجاد بحرانی بزرگ نکنید. شما هیچ وقت از این که به دل خطر بروید و با مشکلات دست و پنجه نرم کنید هراسی ندارید، اما به نفعتان است که امروز به خودتان لطف کرده و روی موج مشکلات سوار شوید و با آنها پیش بروید. در این صورت به احتمال زیاد این مسائل به همان سرعتی که به وجود آمده بودند از بین خواهند رفت. امروز شما توانایی فوق العاده ای در بیان حرف ها و افکارتان دارید و می توانید حرف هایتان را بدون آن که طرف مقابلتان را آزار داده و از خودتان دلخور کنید به زبان بیاورید؛ از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. در شرایط امروز که همه دارند احساساتی رفتار می کنند دنبال کردن غریزه و حس ششمتان بهترین سلاح شما در برابر چالش های امروز خواهد بود. تفکر منطقی امروز زیاد به کارتان نخواهد آمد. امروز ممکن است یکی از همکارانتان بی آنکه قصد بدی داشته باشد باعث ناراحتی و عصبانیت شما شود. مواظب باشید واکنش تندی از خود نشان ندهید و او را مورد قضاوت های بیرحمانه قرار ندهید، مطمئنا او توجیه خوبی برای رفتار و کارهایش دارد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز دیگران خیلی حساس و به عبارتی در آستانه انفجار به نظر می رسند و انگار منتظر تلنگری هستند تا تمام خشم فرو خورده خود را سر یک نفر خالی کنند؛ پس اگر نمی خواهید تبدیل به سیبلی برای شلیک خشم آنها شوید سعی کنید زیاد به دست و پایشان نپیچید. با کمی سیاست و دقت در رفتارتان می توانید به جای فریاد عصبانیت اطرافیانتان صدای خنده هایشان را بشنوید و حتی تنش موجود در فضای اطرافتان را از بین ببرید. با وجود این که احساس می کنید هر لحظه امکان دارد مشکلی برایتان به وجود بیاید و در راهتان هم با سرعت گیر هایی روبرو خواهید شد، با استفاده از عقل سلیم و تلاش برای حفظ تعادل امروز را به خوبی و خوشی پشت سر خواهید گذاشت. در خانه بمانید و روی کاناپه لم بدهید. هیچ اشکالی ندارد! حتی آنهایی که می خواهند دنیا را فتح کنند هم گاهی به استراحت نیاز دارند و شما هم از این قاعده مستثنی نیستید. به یاد داشته باشید که یک رهبر خوب می داند که گاهی لازم است به جای جنگیدن سر جایش لم بدهد و به کارهایی که کرده است و کارهایی که باید در آینده بکند فکر کند.

فال روز متولدین دی

توانایی ویژه ای که شما در حفظ آرامش خود حتی در سخت ترین شرایط دارید امروز حسابی به کارتان خواهد آمد. نگران نباشید، قرار نیست مشکلی برایتان پیش بیاید، اما خانواده و دوستانتان به احتمال زیاد با داستان های جورواجور در مورد مشکلات و گرفتاری هایشان به سراغتان آمده و از شما طلب کمک و همفکری می کنند. خوشبختانه شما در حال حاضر خیلی خوب می توانید دیگران را با حرف هایتان تحت تأثیر قرار دهید و توصیه هایی که به آنها می کنید برایشان ارزشمند هستند. یادتان با که برای رسیدن به هدفتان باید پشتکار داشته باشید و پافشاری کنید؛ اگر می خواهید قلب عشقتان را به دست بیاورید نباید به راحتی از میدان به در شوید. اگر می خواهید در کارهایتان موفق باشید نباید دیگران را به زور وادار به انجام کاری کنید که خودتان می خواهید. اگر رفتار ملایمی داشته باشید و سعی کنید خودتان را با دیگران هماهنگ کنید خواهید دید که آنها با اشتیاق و از روی میل با شما همراه خواهند شد و همین باعث خواهد شد که نتایج بهتری را به دست بیاورید.

فال متولدین بهمن

امروز بازخوردهای متفاوتی که از اطرافیانتان دریافت می کنید هر کدام از یک طرف فکرتان را درگیر کرده و باعث آشفتگی خیالتان شده و نمی گذارند فکرتان راحت باشد. اگر این طور فکر نکنید که قصد و غرضی پشت این حرف ها نهفته است خواهید توانست با کمی مهارت شنیده هایتان را تجزیه و تحلیل کرده و به یک نتیجه کلی دست پیدا کنید. اگر هم نقطه ابهامی برایتان وجود دارد در رابطه با آن صحبت کنید و جواب علامت سوال هایی که بالای سرتان ایجاد شده اند را بیابید. بخشی از وقتتان را به فکر کردن به شرایط فعلی خود و برنامه ریزی برای پیش بردن کارهایتان اختصاص دهید. مهمترین چیزی که شما باید یاد بگیرید کمی صبوری است. در پایان روز سعی کنید با یکی از دوستان نزدیکتان که می تواند عشقتان هم باشد در مورد روزتان حرف بزنید و استرس خود را تخلیه کرده و از ته دل بخندید. امروز با وزیدن یک نسیم هم ممکن است سرما بخورید، پس مواظب خودتان باشید!

فال روزانه متولدین اسفند

شما دارید با قدرت تمام برای آرامش و خوشبختی اعضای خانواده تان تلاش می کنید و خودتان را چنان زیر بار کار و مسئولیت خسته می کنید که گاهی دیگر حال و حوصله ای برای توجه کردن به عزیزانتان برایتان باقی نمی ماند. همسرتان این روزها به حمایت بیشتری از جانب شما نیاز دارد، سعی کنید به جای شماتت او بخاطر مشکلاتی که برایش پیش آمده اند به او دلداری بدهید. یادتان باشد که همه تلاش های شما با هدف خوشبختی خودتان و خانواده تان هستند و این همه تحت فشار قرار دادن خودتان نتیجه ای معکوس برایتان به همراه خواهد داشت. حتما زمانی را در طی روز به خانواده خود اختصاص دهید و تحت هیچ شرایطی آن را قربانی کارتان نکنید. مشکلات کوچکی که امروز برایتان پیش خواهند آمد خوشبختانه خیلی زود حل خواهند شد و معضل بزرگی برای شما ایجاد نخواهند کرد، خودتان را بخاطر آنها نگران نکنید.

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه دوشنبه 30 تیر ماه 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *