فال و طالع روزانه دوشنبه 7 مهر ماه 99

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com فال و طالع روزانه دوشنبه 7 مهر ماه 99 را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . اگر به دنبال فال و طالع بینی دقیق امروز و فال دقیق و سایت بزرگ در زمینه فال و بهترین سایت برای دیدن فال و طالع روزانه هستید پیشنهاد می کنم هر روز به سایت ملکوتی ها سر بزنید . در ادامه از سایت ملکوتی ها همراه ما باشید با کاملترین و دقیق ترین فال و طالع بینی روزانه امروز دوشنبه 7 مهر سال 1399 …

فال و طالع روزانه دوشنبه 7 مهر ماه 99

فال و طالع روزانه دوشنبه 7 مهر ماه 99,فال و طالع بینی روزانه,بهترین سایت برای فال,سایت فال دقیق,فال و تفسیر فال,فال روزانه و طالع بینی دقیق,فال فردا,کاملترین فال و طالع بینی روزانه

فال و طالع روزانه دوشنبه 7 مهر ماه 99

فال روزانه متولدین فروردین

امروز می تواند روز آرامی برای شما و عشقتان باشد و می توانید همراه با هم به موفقیت های گذشته تان و اهدافی که برای آینده دارید فکر کرده و به صحبت و مشورت بپردازید. این که تصور درست و واضحی از گذشته داشته باشید برای یک نتیجه گیری صحیح و برنامه ریزی موثر از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر در کنار خانواده تان زندگی می کنید امشب فرصت خوبی خواهد بود برای این که به فعالیت‌هایی بپردازید که همه اعضای خانواده از انجام آنها لذت می برند و در کنار هم وقت بگذرانید. موبایل‌هایتان را کنار بگذارید یا حتی خاموش کنید، اگر می خواهید این ساعات خوش را یک جا ثبت کنید هم به جای دوربین موبایلتان از یک دوربین عکس برداری استفاده کنید!

فال روز متولدین اردیبهشت

اگر از کسی دلخور هستید اجازه ندهید ناراحتی‌تان کنترل رفتارتان را از دست شما خارج کند و یادتان باشد رفتارتان می تواند اوضاع را به گونه ای تغییر دهد که هر چقدر هم پشیمان شوید نتوانید رفتار بد خود را جبران کنید. کمی دست نگه دارید تا از تمام جوانب ماجرا آگاه شوید. امروز شما عشق شدیدی نسبت به شریک عاطفی‌تان در خود احساس می کنید و یک دیدار غیر مترقبه می تواند فرصت بیان احساسات شما را فراهم کرده و حتی رابطه شما را بهم نزدیک تر کند. البته به شما توصیه می شود که زیاده روی نکنید، در غیر این صورت ممکن است احساساتی خلاف آنچه انتظارش را دارید در طرف مقابلتان ایجاد کرده و نتیجه معکوس بگیرید.

فال امروز متولدین خرداد

اگر با مشکلی که امروز پیش رویتان قرار گرفته است با پشتکار و اراده روبرو شوید به زودی پیشرفت قابل توجهی را در کارهایتان مشاهده خواهید کرد. امروز ناگهانی شخصی سر زده به دیدارتان خواهد آمد و احساسات ضد و نقیضی را در شما ایجاد خواهد کرد. از طرفی از دیدن او خوشحال هستید و از طرفی دیگر هم انتظار آمدن مهمان را نداشته‌اید و نه آمادگی لازم را دارید و نه با وجود این همه کاری که در لیست کارهای روزانه تان قرار دارد وقت کافی دارید تا آن طوری که دلتان می خواهد با این شخص وقت بگذرانید. از نزدیکانتان بخواهید به شما کمک کنند و کارهای که لزومی ندارد حتما توسط شما انجام شوند را به عهده بگیرند تا بتوانید از بودن در کنار این مهمان ناخوانده اما عزیز لذت ببرید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز همچون دونده ای ماهر برای پیمودن مسیری طولانی آماده‌اید. ذهنتان برای انجام دادن کارهای بسیار آماده است و مشتاق هستید که هر چه زودتر شروع کنید. ولی ممکن است در این حالت لقمه ای بزرگتر از دهانتان بردارید. کارها به انرژی و وقتی بیش از آن چه که شما فکر می کنید نیاز دارند. از دیگران انتظار نداشته باشید که ضامن کارهای شما باشند، فقط با هر سرعتی که می توانید تلاش کنید باری که به دوش گرفته‌اید را به مقصد برسانید. در پایان روز با دیدن این همه کاری که انجام داده‌اید شگفت زده خواهید شد. امروز شیطنت‌تان گل کرده است و دلتان می خواهد سر به سر اطرافیانتان بگذارید؛ بهتر است در این زمینه با عشقتان کمی با احتیاط تر برخورد کنید.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

شما احساس می کنید که تمامی اطلاعات لازم برای گرفتن تصمیمی بسیار مهم را در دست دارید و کمی عجولانه می خواهید در این باره اقدام کنید. بهتر است کمی دندان روی جگر بگذارید و تا مانی که اطلاعات خود را تکمیل نکرده‌اید دست به کار نشوید. امروز شما سرشار از احساسات عاشقانه هستید، ولی در طول روز دور و برتان حسابی شلوغ خواهد بود و هیچ فرصتی برای این که این همه عشق و احساسات را نسبت به کسی که دوست دارید ابراز کنید نخواهید داشت. کمی صبور باشید، تا بعد از ظهر امروز فرصتی که در انتظارش هستید را به دست خواهید آورد و می توانید هر چقدر دلتان می خواهد او را در کلمات و نگاه های عاشقانه خود غرق کنید.

فال امروز متولدین شهریور

با وجود این که در انجام کارهایتان نیتتان مثبت است و از تحسین شدن توسط دیگران هم لذت می برید، پذیرفتن مسئولیت های زیاد باعث می شود که فشاری بیش از حد توانتان به شما وارد شود. کاری نکنید که زیر بار سنگین مسئولیت ها له شوید. ولی اگر مسئولیتی را پذیرفته‌اید چاره ای جز به انجام رساندن آن ندارید. نفسی عمیق بکشید و با تمام توانتان قول هایی که داده‌اید را عملی کنید. خوشبختانه انرژی کیهانی به یاری شما آمده و کمک‌تان می کند تا کارها خیلی آسانتر از آنچه که انتظار دارید پیش بروند. فراموش نکنید که به عشقتان بگویید که دوستش دارید، گاهی لازم است این موضوع را به او یاد آوری کنید، این جمله معجزه می کند.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

عدم موفقیت اخیرتان در به دست آوردن نتایجی که انتظار داشته‌اید باعث شده است که نسبت به اهداف خود دلسرد و نا امید شوید. باید این نکته را به شما متذکر شویم که سخت در اشتباهید و در واقع شما در مسیر درست برای رسیدن به موفقیت قرار دارید و سنگ‌هایی که در راهتان هستند به زودی تبدیل به شن ریزه هایی بی اهمیت خواهند شد. بهتر است به جنبه مثبت وضعیت موجود نگاه کرده و سعی کنید از مشکلاتی که برایتان به وجود آمده اند به چشم درس زندگی و فرصتی برای افزایش بینش و خرد خود نگاه کنید. شما تمام حواس خود را روی مسائل مادی متمرکز کرده‌اید، بد نیست نگاهی هم به درونتان بیندازید و معنویات را نیز در نظر داشته باشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و انرژی کافی برای انجام کارهایی که به عهده دارید را نیز در اختیار دارید. مثبت نگری شما در اوج خود قرار دارد و این موضوع باعث می شود نتوانید مرز بین واقعیت و خوش خیالی های خود را تشخیص دهید. خودتان را به خواب نزنید، در غیر این صورت وقتی چشم‌هایتان را باز کرده و با واقعیت مواجه شوید نا امید خواهید شد. هیچ اشکالی ندارد که نگرشتان مثبت باشد، به شرط آن که واقعیت ها را نیز ببینید و بپذیرید. شما در کل فردی اجتماعی هستید ولی امروز شخصیت شما اجتماعی تر از همیشه است و این هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت روی کارتان تأثیر بسیاری خواهد داشت.

فال روزانه متولدین آذر

امروز رویاهای قدیمی و توهمات مداوم شما با به وجود آمدن فرصت‌هایی جدید که به ایده ها و افکار شما اجازه تحرک می دهند به پایان خواهند رسید. احساس خوشحالی و انرژی زیادی که در درون خود احساس می کنید به تمام اعضای خانواده تان نیز انتقال پیدا خواهد کرد. به نظر می رسد که دوره از زندگی شما به پایان رسیده و آماده‌اید تا فصل جدیدی را آغاز کنید. با این همه ممکن است احساس تردید نسبت به خودتان و توانایی هایتان در به انجام رساندن مسئولیت‌هایی که به عهده گرفته‌اید هر از گاهی هوای آفتابی دلتان را ابری کند، اجازه ندهید این احساس بی اساس اثر منفی روی شما گذاشته و حال خوبتان را از شما بگیرد.

فال روز متولدین دی

شما در حال حاضر به دنبال هدف بزرگی هستید و خوشبختانه منابع و انرژی لازم برای رسیدن به آن را در اختیار دارید. با این همه هرچند خودتان را پر انرژی و آماده برای حرکت احساس می کنید تضاد بین اهداف واقع گرایانه و رویاهای مبهم‌تان نوعی تردید و دودلی در شما ایجاد کرده است. اگر نسبت به تصمیمی که این اواخر گرفته‌اید دچار تردید شده‌اید کمی دست نگه دارید، تا چند روز دیگر خیالتان از بابت آن راحت خواهد شد. برای بالاتر بردن انرژی و انگیزه خود سعی کنید با دوستانی که از شما حمایت می کنند ارتباط برقرار کنید. قرار است طی یکی دو ماه آینده به منظور ادامه تحصیلات و یا به دلیل مسائل کاری به سفر بروید؟ این سفر با موفقیت بسیاری همراه خواهد بود!

فال متولدین بهمن

اکنون اصلا زمان خوبی برای گول زدن خودتان نیست، به ویژه اگر پای مشکلات اقتصادی حل نشده در میان باشد. شاید شما قصد داشته‌اید تفکرات و باورهای ایده آل گرایانه خود را همان طوری که هستند حفظ کنید، اما حالا باید با حقیقت مواجه شده و بپذیرید که با تغییر یافتن شرایط این ارزش ها نیز باید به تعادل رسیده و تغییر پیدا کنند. حس ششم قوی و اراده تان دارند شما را به استفاده از راه های نا متعارف برای کسب درآمد تشویق می کنند، بهتر است در این رابطه با یک مشاور مسائل اقتصادی و یا یک شخص حرفه ای دیگر مشورت کرده و تمام اطلاعات لازم را به دست بیاورید تا مبادا کاری خلاف قانون انجام داده و برای خودتان دردسر درست کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

این روزها در رابطه با آینده کاری خود بسیار هیجان زده هستید، اما در کنار آن یک جور احساس نگرانی ناشی از عدم اطمینان در رابطه با چگونگی انجام وظایف و مسئولیت‌هایتان شما را اذیت می کند. اجازه ندهید ترس از قضاوت های دیگران روی شما و عملکردتان تأثیر بگذارد و با همه و مهمتر از آن با خودتان صادقانه رفتار کنید و خود واقعیتان باشید. شما دوست دارید در رابطه عاطفیتان استقلال خودتان را حفظ کنید و احساس می کنید طرف مقابلتان دارد از حد و حدودی که شما برای رابطه تان تعیین کرده اید فراتر می رود و همین باعث شده که ارزش رابطه تان را در ذهن خود زیر سوال ببرید. در مورد این موضوع با طرف مقابلتان با صراحت تمام صحبت کنید.

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه پنجشنبه 9 مرداد ماه 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *